Velouria Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg har gledet med til gjensyn med Sopranos, bare synd det går så sent... Tror jeg må se det stående for ikke å sovne! Eller kanskje en liten kveldslur først? Fredager er jeg som regel helt på felgen etter en tung uke... Den begynte på SVT 2 for to uker siden, hver søndag kl 21.20 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 friends og kongen av queens.... 0 Siter
asterix Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Cold Feet (BBC) Enig. Den måtte både jeg og mannen min få med oss alle episodene av i hvertfall. Og vi ser sjelden serier i det hele tatt. 0 Siter
Søssa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Liker å få med meg "Keeping Up Appearances" med med Hyacinth Bucket (pronounce "bouquet"). Synes den er hysterisk morsom. Husker ikke i farten hva den ble kalt på norsk tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.