Gå til innhold

Kaputt mikrobølgeovn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en trofast mikrobølgeovn i 11-12 år. I går skulle jeg smelte noe margarin, la margarinet i en glassbolle, og vred rundt. Du verden som det lynte og blinket!

Var sikker på at en liten bit fra margarinpapiret var blitt med inni - men det var det ikke. Det var rett og slett den holderer under glassplata som var sort. Den er delvis av plastik, delvis av et slags metall (aluminium?). Og det luktet pyton av brent metall!

Dette har aldri skjedd før. Betyr dette at den gamle sliteren tok farvel med oss?

Eller skal jeg prøve en gang til? Er jo litt redd for brann da.... Eller er dette noe å reparere på?

Skrevet

Kjøp ny!

Vår gamle, trofaste micro knelte i våres, dog uten gnister og slikt. Den bare lagde kjempehøy lyd og hadde kraftig redusert effekt. Dette kom også helt brått på - ingen gradvis forverring.

Skrevet

Kjøp ny!

Vår gamle, trofaste micro knelte i våres, dog uten gnister og slikt. Den bare lagde kjempehøy lyd og hadde kraftig redusert effekt. Dette kom også helt brått på - ingen gradvis forverring.

*besvimer litt av skrekk*

Skrevet

*besvimer litt av skrekk*

Slapp av frue! :-) Du overlever det nok! *he he*

Gjest trultemor26
Skrevet

Stå klar med brannslukningsaparat! Hehe.

Har selv en gammel sliter som jeg har hatt siden jeg flyttet ut og som mamma og pappa har hatt i gud vet hvor mange år før det. Så lenge jeg kan huske ihvertfall.

Jeg venter på at den skal ta kvelden når som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...