Gjest prust Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Vi har hatt en trofast mikrobølgeovn i 11-12 år. I går skulle jeg smelte noe margarin, la margarinet i en glassbolle, og vred rundt. Du verden som det lynte og blinket! Var sikker på at en liten bit fra margarinpapiret var blitt med inni - men det var det ikke. Det var rett og slett den holderer under glassplata som var sort. Den er delvis av plastik, delvis av et slags metall (aluminium?). Og det luktet pyton av brent metall! Dette har aldri skjedd før. Betyr dette at den gamle sliteren tok farvel med oss? Eller skal jeg prøve en gang til? Er jo litt redd for brann da.... Eller er dette noe å reparere på? 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Kjøp ny! Vår gamle, trofaste micro knelte i våres, dog uten gnister og slikt. Den bare lagde kjempehøy lyd og hadde kraftig redusert effekt. Dette kom også helt brått på - ingen gradvis forverring. 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Kjøp ny! Vår gamle, trofaste micro knelte i våres, dog uten gnister og slikt. Den bare lagde kjempehøy lyd og hadde kraftig redusert effekt. Dette kom også helt brått på - ingen gradvis forverring. *besvimer litt av skrekk* 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 *besvimer litt av skrekk* Slapp av frue! :-) Du overlever det nok! *he he* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Stå klar med brannslukningsaparat! Hehe. Har selv en gammel sliter som jeg har hatt siden jeg flyttet ut og som mamma og pappa har hatt i gud vet hvor mange år før det. Så lenge jeg kan huske ihvertfall. Jeg venter på at den skal ta kvelden når som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.