mil1365380270 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 He-he! Herlig humor når du ikke driver det for langt :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hva har dette våset med meg og Lillemus å gjøre? Det lurte jeg også på, jeg tror jeg har svart vedkommende en gang for mange mnd siden, etter det har jeg holdt meg langt unna våset hans. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det lurte jeg også på, jeg tror jeg har svart vedkommende en gang for mange mnd siden, etter det har jeg holdt meg langt unna våset hans. Det var det jeg tenkte jeg også. Her snakker vi virkelig om en person som ikke fatter når nok er nok. 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Han har røpet seg på sexforumet i trollenes krangler med prozak, langt nede i en trolletråd da han åpenbart glemte å logge ut Gripp-nicket og logge inn med sitt andre brukernavn. åååååååååå, jøss, -hehe -er aldri på det forumet jeg serru 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det lurte jeg også på, jeg tror jeg har svart vedkommende en gang for mange mnd siden, etter det har jeg holdt meg langt unna våset hans. er det ikke ei dame da? 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Tristann!!!!! Hvorfor tror dere jeg er en annen??? HULK!!! PEPAN MIN!! Hva i h****** skjer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.