Gå til innhold

Tyrkiaturen er avbestilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vi tør ikke reise. Har ei venninne som satt et par hundre meter unna da det smalt der nede sist gang, og det var en skremmende opplevelse, sa hun..

Jaggu måtte ikke hele depositumet betales i avbestillingsgebyr. Det var ikke snakk om noen unnvikelser heller, sånn var det bare. Synes 3600 kroner er rått jeg, det er jo en hel tur det.

Disse pengene ville jeg tapt uansett, i følge dama på Star Tour, samme om jeg skulle endre reisemål bare, eller avbestille alt.

Hun mente jeg burde ha lest det som sto med små skrift i papirene, at man må avbestille minst 42 dager i forveien dersom man skal unngå gebyr.

Vi skulle reise 7.oktober, og jeg ringte allerede for TRE uker siden for å si fra.

Heia Star Tour.. jeg skal aldri bruke dem mer! Makan til kundeservice...

*Irritert!!*

Gjest angel in trust
Skrevet

Så synd dere avbestilte! eller jeg skjønner at dere er engstelige! Men som regel så smeller det ikke flere ganger på samme sted, så det stedet er vel sikkert mest sikret nå enn både London og Spania...

Har flere på jobben min som nettopp kom hjem fra en ukes tur nå nettopp og de hadde hatt det kjempefint. Har to vennepar som reiser neste uke de gleder seg veldig.

Synd det endte slik for dere!

Skrevet

Så synd dere avbestilte! eller jeg skjønner at dere er engstelige! Men som regel så smeller det ikke flere ganger på samme sted, så det stedet er vel sikkert mest sikret nå enn både London og Spania...

Har flere på jobben min som nettopp kom hjem fra en ukes tur nå nettopp og de hadde hatt det kjempefint. Har to vennepar som reiser neste uke de gleder seg veldig.

Men det er ikke ferie å være der med unger og samtidig være redd.

Skrevet

Jeg skjønner deg så inderlig godt - hva gjør du nå da? - reiser dere et annet sted?

Skrevet

Nå er vel Tyrkia i særstilling utsatt for nye terrorangrep, grunnet indre stridigheter i landet, hvor det har vært flere bomber, og gjentatte konkrete trusler mot turistmål.

Skrevet

Jeg skjønner deg så inderlig godt - hva gjør du nå da? - reiser dere et annet sted?

Driver og ser litt, men vet ikke helt om jeg har lyst lenger. Spørs om jeg sender de søte små ned til pappan sin kanskje, om vi ikke hiver oss på et fly til Barcelona og besøker noen venner der. Det er jo også et alternativ, men jeg vet ikke helt hvordan temperaturen er der på den årstida.

Mest lyst har jeg å reise til syden, late meg i ei hel uke mens barna bader, men vi får se. Får ta det på sparket :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...