Gå til innhold

Heia Andersen!

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Prozak

11

• Goliath

8

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Ja, og de Nokas-dømte har jo en enorm troverdighet og integritet.

Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at en del kjendisadvokater går over lik for å oppnå en viss status.

Andersen fyrer løs med livet som innsats. Synes det er litt tæl i fyren jeg også.

Det som er litt artig her er at advokaten sluttet å pese Andersen da han truet med å gå i detalj om advokatkontorets virksomhet.

Gjest Imponert!
Skrevet

Jeg synes det virker som han her er av en annen støpning enn de andre, det er en stor risiko han tar ved å komme med alle disse opplysningene.

Leste på nettavisa at han i fengselet ble mobbet og sjikanert som tyster omtrent 24 timer i døgnet. Å være tyster er det verste du kan være ifølge disse folka.

At mye av advokatstanden beter seg slik som Andersen beskriver forundrer meg ikke det spor, bra det kommer frem.

Gjest Imponert!
Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at en del kjendisadvokater går over lik for å oppnå en viss status.

Andersen fyrer løs med livet som innsats. Synes det er litt tæl i fyren jeg også.

Det som er litt artig her er at advokaten sluttet å pese Andersen da han truet med å gå i detalj om advokatkontorets virksomhet.

Hehe, og jeg liker kjeften på han jeg. Modig skrue! ;)

Skrevet

Jeg synes det virker som han her er av en annen støpning enn de andre, det er en stor risiko han tar ved å komme med alle disse opplysningene.

Leste på nettavisa at han i fengselet ble mobbet og sjikanert som tyster omtrent 24 timer i døgnet. Å være tyster er det verste du kan være ifølge disse folka.

At mye av advokatstanden beter seg slik som Andersen beskriver forundrer meg ikke det spor, bra det kommer frem.

Jeg reagerte faktisk på hun tv2-reporteren her for et par dager siden. Hun som følger saken i retten hver eneste dag.

Hun omtalte Andersen som en tyster som om det var den største selvfølgelighet. Makan til kvinnfolk! En tyster er et skjellsord av verste sort i miljøet, og ikke en god definisjon ut ifra normale normer. Det burde en krimreporter være seg bevisst.

Det er nok flere av de Nokas-tiltalte som ikke er hardbarka kriminelle. Johnny Thendrup hadde vel aldri begått en kriminell udåd i hele sitt liv, men lot seg friste av forespeilingen om en enkel jobb og lettjente penger. Andersen var en junkie.

Kan lure på hvilken "mesterhjerne" denne Toska egentlig er som utstyrer en miks av psykopater og mer eller mindre vanlige folk med tunge våpen i en militæraksjon av det kaliberet der.

Helt utrolig at han trodde det kunne ende i noe annet enn tragedie.

Gjest Flystripa
Skrevet

Andersen fyrer løs, med livet som innsats. Han er tøff som gjør det. Ok, pen er han i hvertfall *s*

Håper Johnny Thendrup har guts til å si sannheten. Det ville hjelpe utrolig mye.

Schumann er en iskald psyko, som kun tenker på seg selv. Han kan bare brenne, sammen med den akk så lite karismatiske Furuholmen.

Kanskje Schumann innrømmer hele smæla? Det hadde vært noe, det!

Dritbra at Andersen lirte av seg en del gørr, slik at han faktisk stoppa krysseksamineringa fra Furuholmen *ler meg skakk* Furuholmen har tydeligvis ikke fulgt boka i sin gjerning som advokat.

Gjest Imponert!
Skrevet

Jeg reagerte faktisk på hun tv2-reporteren her for et par dager siden. Hun som følger saken i retten hver eneste dag.

Hun omtalte Andersen som en tyster som om det var den største selvfølgelighet. Makan til kvinnfolk! En tyster er et skjellsord av verste sort i miljøet, og ikke en god definisjon ut ifra normale normer. Det burde en krimreporter være seg bevisst.

Det er nok flere av de Nokas-tiltalte som ikke er hardbarka kriminelle. Johnny Thendrup hadde vel aldri begått en kriminell udåd i hele sitt liv, men lot seg friste av forespeilingen om en enkel jobb og lettjente penger. Andersen var en junkie.

Kan lure på hvilken "mesterhjerne" denne Toska egentlig er som utstyrer en miks av psykopater og mer eller mindre vanlige folk med tunge våpen i en militæraksjon av det kaliberet der.

Jeg tror Toska bare rett og slett er kleptoman når det gjelder penger, har ikke inntrykk av at han er så smart som det blir nevnt.

En feit liten smørbukk! ;)

Skrevet

he-he....akkurat det bet jeg meg merke i også.

Hadde vi visst alt om hva som har skjedd i kulissene her, så hadde det ikke overrasket meg om det medførte tiltale mot noen advokater også.

Tror på mange måter jeg forakter en del av dem mer enn mange av de tiltalte i Nokas saken.....

Skrevet

Mener du at deres advokater har større troverdighet og integritet?

Det har de i hvert fall ikke hos meg...

Skrevet

he-he....akkurat det bet jeg meg merke i også.

Hadde vi visst alt om hva som har skjedd i kulissene her, så hadde det ikke overrasket meg om det medførte tiltale mot noen advokater også.

Tror på mange måter jeg forakter en del av dem mer enn mange av de tiltalte i Nokas saken.....

Ja, hadde det fantes noen rettferdighet hadde sannsynligvis en del av advokatene i Stavanger blitt stilt for retten de også. :)

Gjest Imponert!
Skrevet

Andersen fyrer løs, med livet som innsats. Han er tøff som gjør det. Ok, pen er han i hvertfall *s*

Håper Johnny Thendrup har guts til å si sannheten. Det ville hjelpe utrolig mye.

Schumann er en iskald psyko, som kun tenker på seg selv. Han kan bare brenne, sammen med den akk så lite karismatiske Furuholmen.

Kanskje Schumann innrømmer hele smæla? Det hadde vært noe, det!

Dritbra at Andersen lirte av seg en del gørr, slik at han faktisk stoppa krysseksamineringa fra Furuholmen *ler meg skakk* Furuholmen har tydeligvis ikke fulgt boka i sin gjerning som advokat.

Enig!

Så dere Schumann og så knallrød han ble i trynet da Andersen lirte av seg? iskalde Schumann har nok lyst til å knerte Andersen også, og "rottekjeften" har sikkert ingenting imot det, i frykt for videre avsløringer...

Fy f.. nå lever Andersen hardt, jeg håper bare han får den beskyttelsen han trenger.

Han bør også få strafferabatt!

Gjest en som kjente han
Skrevet

Junkie.???? Hvor har du det fra? Han er/var nok ikke det akkurat...

Hilsen

Skrevet

Ja, hadde det fantes noen rettferdighet hadde sannsynligvis en del av advokatene i Stavanger blitt stilt for retten de også. :)

Og da hadde jeg feiret:-)

Skrevet

Jeg tror Toska bare rett og slett er kleptoman når det gjelder penger, har ikke inntrykk av at han er så smart som det blir nevnt.

En feit liten smørbukk! ;)

Media har nok gitt ham ufortjent mye status. Så vidt jeg har lest fantes det ingen i det kriminelle miljøet som tidligere har omtalt mannen som noen "mesterhjerne", selv om media ga ham den klingende tittelen, ei heller var Schumanns nick-navn "Skyggen", selv om media syntes det var artig å gi mannen et kardemommebyaktig kallenavn.

Toska bør dømmes til forvaring. Han har nylig vist i Munch-saken at han ikke har noen planer om å skikke seg.

Schumann vil sannsynligvis bli dømt for drap.

Skrevet

Junkie.???? Hvor har du det fra? Han er/var nok ikke det akkurat...

Hilsen

Det er vel det som han selv har sagt om sin tid før Nokas ranet.....

Skrevet

Det er sikkert rød-grønne advokater. Det hadde vært _helt_ annerledes om mullah høybråten og resten av blårussen hadde sittet i regjering :-)

"........................................"

Gjest kjente han
Skrevet

Det er vel det som han selv har sagt om sin tid før Nokas ranet.....

ikke at han var junkie nei..

brukte vel litt av hvert, men junkie har han aldri vært.

du vet kanskje ikke forskjellen grønning??

Skrevet

Og da hadde jeg feiret:-)

Jeg og.

Men hvis en advokat får vite at en tiltalt han forsvarer faktisk er skyldig, slik Andersen hevder han fortalte sin tidligere forsvarer (som han nå har sparket), er ikke det da straffbart å fortsette å forsvare ham? Det er i hvert fall sånn på film. :) Og her har jo til og med advokaten, tilsynelatende, rådet Andersen til å lyve.

I tillegg var det jo nylig oppslag om en advokat som sendte klienten til Mullah-advokaten et brev om at han satt på opplysninger som kunne frikjenne Dan Pettersen, men han ville kun gi dem dersom han ble oppnevnt som hans forsvarer.

For en gjeng med rotter!

Skrevet

Det er sikkert rød-grønne advokater. Det hadde vært _helt_ annerledes om mullah høybråten og resten av blårussen hadde sittet i regjering :-)

"........................................"

Selvsagt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...