Gå til innhold

Heia Andersen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reagerte faktisk på hun tv2-reporteren her for et par dager siden. Hun som følger saken i retten hver eneste dag.

Hun omtalte Andersen som en tyster som om det var den største selvfølgelighet. Makan til kvinnfolk! En tyster er et skjellsord av verste sort i miljøet, og ikke en god definisjon ut ifra normale normer. Det burde en krimreporter være seg bevisst.

Det er nok flere av de Nokas-tiltalte som ikke er hardbarka kriminelle. Johnny Thendrup hadde vel aldri begått en kriminell udåd i hele sitt liv, men lot seg friste av forespeilingen om en enkel jobb og lettjente penger. Andersen var en junkie.

Kan lure på hvilken "mesterhjerne" denne Toska egentlig er som utstyrer en miks av psykopater og mer eller mindre vanlige folk med tunge våpen i en militæraksjon av det kaliberet der.

Helt utrolig at han trodde det kunne ende i noe annet enn tragedie.

"Kan lure på hvilken "mesterhjerne" denne Toska egentlig er som utstyrer en miks av psykopater og mer eller mindre vanlige folk med tunge våpen i en militæraksjon av det kaliberet der."

Har du noe belegg for diagnosen "psykopat" på noen av dem? (Bare nyskjerrig.)

"....................................."

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Prozak

11

• Goliath

8

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

ikke at han var junkie nei..

brukte vel litt av hvert, men junkie har han aldri vært.

du vet kanskje ikke forskjellen grønning??

Heh-heh. Jeg husker en venninne av meg omtalte en kompis som "han er på kjøret", etter at hun hadde fått nyss i at han hadde røyket litt tjall ved et par anledninger :-)

".........................................."

Skrevet

Junkie.???? Hvor har du det fra? Han er/var nok ikke det akkurat...

Hilsen

Hva er din definisjon av en junkie? En som henger på plata?

Min definisjon av junkie er en med narkotikaproblemer. Andersen hadde alvorlige narkotikaproblemer.

Ergo var han en junkie - i hvert fall slik jeg definerer en junkie.

Skrevet

"Kan lure på hvilken "mesterhjerne" denne Toska egentlig er som utstyrer en miks av psykopater og mer eller mindre vanlige folk med tunge våpen i en militæraksjon av det kaliberet der."

Har du noe belegg for diagnosen "psykopat" på noen av dem? (Bare nyskjerrig.)

"....................................."

Nope. Men mannen jeg siktet til var Schumann.

Dog er jo ikke akkurat jeg noen psykolog.

Gjest kjente han
Skrevet

Hva er din definisjon av en junkie? En som henger på plata?

Min definisjon av junkie er en med narkotikaproblemer. Andersen hadde alvorlige narkotikaproblemer.

Ergo var han en junkie - i hvert fall slik jeg definerer en junkie.

En junkie er en som skyter ting i åra/setter sprøyter!!!!

Ad verbet å junke.

Klokere nå lille besserwisser?

Gjest Imponert!
Skrevet

Jeg og.

Men hvis en advokat får vite at en tiltalt han forsvarer faktisk er skyldig, slik Andersen hevder han fortalte sin tidligere forsvarer (som han nå har sparket), er ikke det da straffbart å fortsette å forsvare ham? Det er i hvert fall sånn på film. :) Og her har jo til og med advokaten, tilsynelatende, rådet Andersen til å lyve.

I tillegg var det jo nylig oppslag om en advokat som sendte klienten til Mullah-advokaten et brev om at han satt på opplysninger som kunne frikjenne Dan Pettersen, men han ville kun gi dem dersom han ble oppnevnt som hans forsvarer.

For en gjeng med rotter!

Ja fy faen, for et rottereir.

Morten Furuholmen (Rottekjeften) har ihvertfall fått et nytt kallenavn som vil følge han i lang tid, den ekle sleske rotta.

Gjest kjente han
Skrevet

Heh-heh. Jeg husker en venninne av meg omtalte en kompis som "han er på kjøret", etter at hun hadde fått nyss i at han hadde røyket litt tjall ved et par anledninger :-)

".........................................."

uff, begynner vel snart med sprøyter med hasj også da...

Skrevet

Jeg og.

Men hvis en advokat får vite at en tiltalt han forsvarer faktisk er skyldig, slik Andersen hevder han fortalte sin tidligere forsvarer (som han nå har sparket), er ikke det da straffbart å fortsette å forsvare ham? Det er i hvert fall sånn på film. :) Og her har jo til og med advokaten, tilsynelatende, rådet Andersen til å lyve.

I tillegg var det jo nylig oppslag om en advokat som sendte klienten til Mullah-advokaten et brev om at han satt på opplysninger som kunne frikjenne Dan Pettersen, men han ville kun gi dem dersom han ble oppnevnt som hans forsvarer.

For en gjeng med rotter!

Jeg fatter ikke at det ikke blir gjort noe nærmere med dette?

Det burde vært gjennomført en inngående politietterforskning i etterkant av dette, for å få avslørt hvordan advokatene går frem, og om det er forenlig med norsk lov.

Skrevet

En junkie er en som skyter ting i åra/setter sprøyter!!!!

Ad verbet å junke.

Klokere nå lille besserwisser?

Jeg aner fint lite om hvordan Andersen inntok sin narkotika.

Men ok: Han var narkoman.

Gjest Imponert!
Skrevet

Er det enda en rottekjeft ute å lufter seg? ;)

Skrevet

Jeg fatter ikke at det ikke blir gjort noe nærmere med dette?

Det burde vært gjennomført en inngående politietterforskning i etterkant av dette, for å få avslørt hvordan advokatene går frem, og om det er forenlig med norsk lov.

Spesielig når det visstnok foreligger brev fra advokat til tiltalt. Det burde være relativt gode bevis.

Gjest kjente han
Skrevet

Jeg aner fint lite om hvordan Andersen inntok sin narkotika.

Men ok: Han var narkoman.

ikke akkurat narkoman vil jeg si..

likte dop, hvem gjør vel ikke det?

Skrevet

Mulig han "bare" var avhengig av stoffer han inntok uten bruk av sprøyte.

Men han har selv sagt at han var ganske så tungt ute å kjøre uten å gå i detalj på det.

Og da gjør vel folk flest seg opp en mening om det.

Men du har kanskje vesentlig mer personlig erfaring med dette enn hva jeg har, så jeg kan godt være en grønning på dette feltet i forhold til deg ja.

Skrevet

Spesielig når det visstnok foreligger brev fra advokat til tiltalt. Det burde være relativt gode bevis.

Det hadde vært en interessant sak å følge med på:-)

Gjest kjente han
Skrevet

Mulig han "bare" var avhengig av stoffer han inntok uten bruk av sprøyte.

Men han har selv sagt at han var ganske så tungt ute å kjøre uten å gå i detalj på det.

Og da gjør vel folk flest seg opp en mening om det.

Men du har kanskje vesentlig mer personlig erfaring med dette enn hva jeg har, så jeg kan godt være en grønning på dette feltet i forhold til deg ja.

du er nok det ja..

man er junkie så lenge man ikke bruker sprøyer.

god kveld.

Skrevet

Han, og alle andre som har uttalt seg om mannen i retten, har sagt at Andersen var en knallhard amfetaminmisbruker. Det er vel en grunn til at han hadde stor narkotikagjeld?

De færreste som drar en linje på fest en sjelden gang har narkotikagjeld.

Og det er svært mange amfetaminmisbrukere som injeserer amfetaminen.

Gjest Imponert!
Skrevet

*flire* ja hvem gjør vel ikke det?

Dolinger er egentlig en gjeng med junkier.;)

Gjest kjente han
Skrevet

Han, og alle andre som har uttalt seg om mannen i retten, har sagt at Andersen var en knallhard amfetaminmisbruker. Det er vel en grunn til at han hadde stor narkotikagjeld?

De færreste som drar en linje på fest en sjelden gang har narkotikagjeld.

Og det er svært mange amfetaminmisbrukere som injeserer amfetaminen.

ikke så mange som skyter pepper nei.. noen gjør det, men langt fra flertallet.

sniff!

Skrevet

ikke så mange som skyter pepper nei.. noen gjør det, men langt fra flertallet.

sniff!

Jeg er klar over at det ikke er vanlig å dra fram sprøyta på fest, men her snakker vi om en narkoman. Ikke en som festa litt hardt på lørdager.

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg vet at de jeg kjenner som tidligere slet med amfetamin, injeserte. Alle som en.

Gjest kjente han
Skrevet

Jeg er klar over at det ikke er vanlig å dra fram sprøyta på fest, men her snakker vi om en narkoman. Ikke en som festa litt hardt på lørdager.

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg vet at de jeg kjenner som tidligere slet med amfetamin, injeserte. Alle som en.

da kjente du rare (fantasi)folk tror jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...