Prozak Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Du er vitterlig ikke erfaren hvis du mener det er like enkelt å slutte med amfetamin som med melk. Det er jo så dumt å si at det er umulig å ikke riste hodet og le :-) ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det er jo så dumt å si at det er umulig å ikke riste hodet og le :-) ".........................................." Jeg vet ikke hvorfor jeg gadd å svare engang. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg vet ikke hvorfor jeg gadd å svare engang. Fort gjort :-) "......................................." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Mener du at deres advokater har større troverdighet og integritet? Det har de i hvert fall ikke hos meg... Nei, ikke nødvendigvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.