Gjest Angel in trust Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg har gitt min underskrift for kampen til denne gutten. Håper dere gjør det samme! http://www.kielland.info/john-olav/hoved.php Tragisk at byråkratiet i Norge er så ødeleggende i stedenfor å være forebyggende!! 0 Siter
Excelsion Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Klart sånnt er synd, men vil man egentlig at folk egentlig ikke skal leve, skal leve? Har man skikkelige defekter som gjør at man er avhengig av noe for å leve, så er det jo i utgangspunktet bare bortkastet plass, de viderefører jo også disse defekte genene! Ja, jeg kan godt dra allergikere inn i samme kategori. Akkurat som fødsler, klarer man ikke å føde naturlig, så mener jeg at barnet ikke skulle vært født idetheletett.! 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Klart sånnt er synd, men vil man egentlig at folk egentlig ikke skal leve, skal leve? Har man skikkelige defekter som gjør at man er avhengig av noe for å leve, så er det jo i utgangspunktet bare bortkastet plass, de viderefører jo også disse defekte genene! Ja, jeg kan godt dra allergikere inn i samme kategori. Akkurat som fødsler, klarer man ikke å føde naturlig, så mener jeg at barnet ikke skulle vært født idetheletett.! Hvis en ikke klarer å føde naturlig så burde en ikke føde i det heltatt? Er du mann eller kvinne du? Noen kan ikke føde, da har ikke dem rett til å få barn altså? 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Klart sånnt er synd, men vil man egentlig at folk egentlig ikke skal leve, skal leve? Har man skikkelige defekter som gjør at man er avhengig av noe for å leve, så er det jo i utgangspunktet bare bortkastet plass, de viderefører jo også disse defekte genene! Ja, jeg kan godt dra allergikere inn i samme kategori. Akkurat som fødsler, klarer man ikke å føde naturlig, så mener jeg at barnet ikke skulle vært født idetheletett.! Enten er du full, eller så er det noe alorlig galt med den delen av deg som skulle ha sørget for at du var sosialt intelligent og opegående. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hvis en ikke klarer å føde naturlig så burde en ikke føde i det heltatt? Er du mann eller kvinne du? Noen kan ikke føde, da har ikke dem rett til å få barn altså? "Noen kan ikke føde, da har ikke dem rett til å få barn altså?" Det er faktisk ingen menneskerett å få barn. "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Klart sånnt er synd, men vil man egentlig at folk egentlig ikke skal leve, skal leve? Har man skikkelige defekter som gjør at man er avhengig av noe for å leve, så er det jo i utgangspunktet bare bortkastet plass, de viderefører jo også disse defekte genene! Ja, jeg kan godt dra allergikere inn i samme kategori. Akkurat som fødsler, klarer man ikke å føde naturlig, så mener jeg at barnet ikke skulle vært født idetheletett.! Jeg klarte ikke å føde andremann vaginalt -hun lå med beina ned og måtte taes med keisersnitt - hadde vært ekkelt å ikke fådd fødd da - hun er nemlig nå 172 høy.... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Klart sånnt er synd, men vil man egentlig at folk egentlig ikke skal leve, skal leve? Har man skikkelige defekter som gjør at man er avhengig av noe for å leve, så er det jo i utgangspunktet bare bortkastet plass, de viderefører jo også disse defekte genene! Ja, jeg kan godt dra allergikere inn i samme kategori. Akkurat som fødsler, klarer man ikke å føde naturlig, så mener jeg at barnet ikke skulle vært født idetheletett.! Det siste ordet ditt er ganske beskrivende føler jeg nå: "idetheletett" 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det siste ordet ditt er ganske beskrivende føler jeg nå: "idetheletett" ROTFLMAO ".............................." 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 "Noen kan ikke føde, da har ikke dem rett til å få barn altså?" Det er faktisk ingen menneskerett å få barn. "....................................." Kankje det ikke er en menneskerett å få barn, men synes det er på kanten å si at dem som ikke kan føde vaginalt ikke skal få lov til å få barn.. Har ei veninne som ødela bekkenet da hun datt av en hest, er det liksom umoralsk av hun å ville ha barn iogmed hun må ta keisersnitt... Gode gud, A4 mennesker! Kanskje ingen menneskerett, men de som vil må jo for f... få lov! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Klart sånnt er synd, men vil man egentlig at folk egentlig ikke skal leve, skal leve? Har man skikkelige defekter som gjør at man er avhengig av noe for å leve, så er det jo i utgangspunktet bare bortkastet plass, de viderefører jo også disse defekte genene! Ja, jeg kan godt dra allergikere inn i samme kategori. Akkurat som fødsler, klarer man ikke å føde naturlig, så mener jeg at barnet ikke skulle vært født idetheletett.! Så egentlig burde jeg bare henge meg med en gang. Trist for ungene mine da, som blir morløse. Jeg tror jeg står over det. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 ROTFLMAO ".............................." Hey, to på én dag 0 Siter
org Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Så egentlig burde jeg bare henge meg med en gang. Trist for ungene mine da, som blir morløse. Jeg tror jeg står over det. Bra, det, Dorthe! 0 Siter
org Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg klarte ikke å føde andremann vaginalt -hun lå med beina ned og måtte taes med keisersnitt - hadde vært ekkelt å ikke fådd fødd da - hun er nemlig nå 172 høy.... Sikkert vært en ganske... spesiell følelse, ja. 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Sikkert vært en ganske... spesiell følelse, ja. Ja, men jeg tror ho hadde trivdes -ho er en innegris 0 Siter
Prozak Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hey, to på én dag Jaggu :-) ".................................." 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Klart sånnt er synd, men vil man egentlig at folk egentlig ikke skal leve, skal leve? Har man skikkelige defekter som gjør at man er avhengig av noe for å leve, så er det jo i utgangspunktet bare bortkastet plass, de viderefører jo også disse defekte genene! Ja, jeg kan godt dra allergikere inn i samme kategori. Akkurat som fødsler, klarer man ikke å føde naturlig, så mener jeg at barnet ikke skulle vært født idetheletett.! Jepp! Ingen grunn til å assistere kvinnene under fødslene - stryker hun og barnet med av mangel på keisersnitt, bruk av sugekopp el lign, så er det i bunn og grunn like greit. Litt svinn må man regne med her i verden. Og dette med å videreføre dårlige gener: Det er jammen meg sant!! Jeg går med konstant dårlig samvittighet for at jeg mest trolig kommer til å få et nærsynt barn - vi krysser fingrene for hvert år som går uten at han trenger briller, men det er nok bare et tidsspørsmål dessverre! Ja, ja, vi får kose oss den tiden vi har igjen innen man kommer og tar kverken på alle med slike fæle skavanker! Fysjom! 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det siste ordet ditt er ganske beskrivende føler jeg nå: "idetheletett" LOL!!! 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ja, men jeg tror ho hadde trivdes -ho er en innegris *knegg* Jan Eggums sang får straks ny aktualitet! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ja, men jeg tror ho hadde trivdes -ho er en innegris *lol!* 0 Siter
org Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ja, men jeg tror ho hadde trivdes -ho er en innegris Makan til innegris... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.