Gå til innhold

Denne t-baneringen. Det går rundt for meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke helt fått tak på denne ringen.

Ser på plakater at de reklamerer med at med denne ringen kan komme raskere fra Ammerud til Frognerparken. Ser ikke helt at man kommer raskere dit med t-baneringen.

Hadde jeg villet dra til Frognerparken fra Majorstua hadde jeg vel heller tatt banen til Carl-Berner og tatt 20 bussen derifra..

Skrevet

"Hadde jeg villet dra til Frognerparken fra Majorstua hadde jeg vel heller tatt banen til Carl-Berner og tatt 20 bussen derifra.."

Hvorfor ikke bare ta buss 20 fra majorstua? Eller rett og slett bare gå? :)

Skrevet

"Hadde jeg villet dra til Frognerparken fra Majorstua hadde jeg vel heller tatt banen til Carl-Berner og tatt 20 bussen derifra.."

Hvorfor ikke bare ta buss 20 fra majorstua? Eller rett og slett bare gå? :)

obs, der snek det seg inn en feil.Skulle stått fra ammerud til Majorstua. Å ta t-banen fra Majorstua til Carl-berner for så å ta 20 bussen til frognerparken hadde jo vært høl i hodet:)

Skrevet

obs, der snek det seg inn en feil.Skulle stått fra ammerud til Majorstua. Å ta t-banen fra Majorstua til Carl-berner for så å ta 20 bussen til frognerparken hadde jo vært høl i hodet:)

...men sikkert veldig koselig :) *trøster*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...