Gjest Aviaana Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 har ikke helt fått tak på denne ringen. Ser på plakater at de reklamerer med at med denne ringen kan komme raskere fra Ammerud til Frognerparken. Ser ikke helt at man kommer raskere dit med t-baneringen. Hadde jeg villet dra til Frognerparken fra Majorstua hadde jeg vel heller tatt banen til Carl-Berner og tatt 20 bussen derifra.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 "Hadde jeg villet dra til Frognerparken fra Majorstua hadde jeg vel heller tatt banen til Carl-Berner og tatt 20 bussen derifra.." Hvorfor ikke bare ta buss 20 fra majorstua? Eller rett og slett bare gå? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 "Hadde jeg villet dra til Frognerparken fra Majorstua hadde jeg vel heller tatt banen til Carl-Berner og tatt 20 bussen derifra.." Hvorfor ikke bare ta buss 20 fra majorstua? Eller rett og slett bare gå? obs, der snek det seg inn en feil.Skulle stått fra ammerud til Majorstua. Å ta t-banen fra Majorstua til Carl-berner for så å ta 20 bussen til frognerparken hadde jo vært høl i hodet:) 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 obs, der snek det seg inn en feil.Skulle stått fra ammerud til Majorstua. Å ta t-banen fra Majorstua til Carl-berner for så å ta 20 bussen til frognerparken hadde jo vært høl i hodet:) ...men sikkert veldig koselig *trøster* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.