Gjest dumt spm men.. Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hvis man ikke har fasttelefon uttak, bare kabelTV uttak, hvordan kan man da få seg internet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg har internet via kabel-tv-nettet, men det er ikke alle borettslag som tilbyr det. Hør med borettslaget ditt om du bor i borettslag eller kabel-leverandøren din. 0 Siter
Gjest dumt spm men Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg har internet via kabel-tv-nettet, men det er ikke alle borettslag som tilbyr det. Hør med borettslaget ditt om du bor i borettslag eller kabel-leverandøren din. Ok takk, kan jeg spørre hvilket abbonnement du har? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ok takk, kan jeg spørre hvilket abbonnement du har? Canal Digital, det aller billigste, 97,- i mnd! ) 0 Siter
Gjest lurer oxo Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Canal Digital, det aller billigste, 97,- i mnd! ) Hvordan funker dette med internet via kabeltv? er du forpliktet til å ha visse kanaler også da? 0 Siter
Gjest dumt spm men Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Canal Digital, det aller billigste, 97,- i mnd! ) Oi det var billig! Men jeg har ikke Canal digital 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hvordan funker dette med internet via kabeltv? er du forpliktet til å ha visse kanaler også da? Hos oss har alle en fast pakke med tv-kanaler (15 kanaler eller noe sånt) og den er innbakt i husleia, internettabonnementet betaler man i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.