Gå til innhold

Noen slettinger er både bra og synd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som i "Synes dere dol tåler for mye".

Tråden var lang, og det var lite krangling. Men p.g.a at noen brukte omtrent 50% av tråden på å snakke dritt om ett bestemt nick, så ble den nå slettet. Og med i dragsuget gikk alle de gode innleggene.

"......................................."

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

29

• ylvali1365381015

24

• laguna1365380434

17

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Æsj, alle de morsomme trådene forsvinner før jeg får oppdatert meg på dem. :P

Gjest Moderator
Skrevet

Vi synes også det var synd at tråden utviklet seg i den retningen, da temaet interesserer oss.

Skrevet

Æsj, alle de morsomme trådene forsvinner før jeg får oppdatert meg på dem. :P

Det er ofte slik, ja. Men her var det inngående diskusjoner og nedrakking av en bestemt person, så jeg skjønner det godt.

".........................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er ofte slik, ja. Men her var det inngående diskusjoner og nedrakking av en bestemt person, så jeg skjønner det godt.

Ja, skjønner det. Irriterer meg at jeg så at jeg hadde et svar til meg i den tråden, nå får jeg aldri vite hva det var. *hulk*

Skrevet

men BAKsnakking var det i all fall ikke :)

Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg hadde ikke noe ønske om diskutering av forskjellige brukere, men en generell meningsutveksling angående hva som er fornuftig sensur og hva som hemmer et forum. Det var ingen grunn til å nevne spesielle nick i den tråden.

Skrevet

men BAKsnakking var det i all fall ikke :)

Vel...ordentlig baksnakking går ikke an her, iom. at alle tråder er tilgjengelige for alle.

Eller tenkte du på rumpesnakking nå? :-)

"..........................................."

laguna1365380434
Skrevet

Er du stolt over at du ikke medvirket til sletting denne gangen..? ;-P

Fra spøk til AG3, jeg beklager at jeg var med., eller, ja, lå i fortroppen, på å ødelegge Glimtippers tråd..Det ble sagt ting der som var FOR fristende å ikke utbrodere og gå¨i "dybden" på, men det var sikkert dårlig gjort, og jeg er klar over at jeg var meggete. Jeg tror folk vet hva jeg mener uten at jeg trenger å legge ut..;-P

Sorry, skal være snill jente i fremtiden jeg, og heller irriteremeg over _enkelte_ ting i det stille.

:-)

Skrevet

Fra spøk til AG3, jeg beklager at jeg var med., eller, ja, lå i fortroppen, på å ødelegge Glimtippers tråd..Det ble sagt ting der som var FOR fristende å ikke utbrodere og gå¨i "dybden" på, men det var sikkert dårlig gjort, og jeg er klar over at jeg var meggete. Jeg tror folk vet hva jeg mener uten at jeg trenger å legge ut..;-P

Sorry, skal være snill jente i fremtiden jeg, og heller irriteremeg over _enkelte_ ting i det stille.

Stolt? Overhodet ikke. Jeg interesserer meg ikke for hvem som medvirket eller ikke - det var bare litt dumt at tråden ble slettet, da den faktisk inneholdt noen interessante diskusjoner.

"........................................."

Gjest Persille
Skrevet

Ble det så ille? Sist jeg så var det bare litt omtale, og jeg forsvarte vedkommende, så det var da ikke bare negativt?

Skrevet

Ble det så ille? Sist jeg så var det bare litt omtale, og jeg forsvarte vedkommende, så det var da ikke bare negativt?

Nei, det ble ikke noe annet enn det var til å begynne med, tror jeg. Men det var sikkert omfanget og lengden på den dele av tråden som _kun_ handlet om han, som var årsaken til slettingen.

Gjest Persille
Skrevet

Nei, det ble ikke noe annet enn det var til å begynne med, tror jeg. Men det var sikkert omfanget og lengden på den dele av tråden som _kun_ handlet om han, som var årsaken til slettingen.

Jeg, skjønner jo forsåvidt det...

Men likevel tenker jeg at det var relativt uskyldig ifht andre ting man har lest her da.

Jeg liker ham nå uansett, jeg da :)

Skrevet

Jeg, skjønner jo forsåvidt det...

Men likevel tenker jeg at det var relativt uskyldig ifht andre ting man har lest her da.

Jeg liker ham nå uansett, jeg da :)

Joda, men det var utelukkende OM og ikke TIL. En tråd hvor to slenger med leppa til hverandre, er vel egentlig bedre enn en tråd hvor noen slenger med leppa OM en tredjeperson over flere innlegg.

laguna1365380434
Skrevet

Joda, men det var utelukkende OM og ikke TIL. En tråd hvor to slenger med leppa til hverandre, er vel egentlig bedre enn en tråd hvor noen slenger med leppa OM en tredjeperson over flere innlegg.

Men jeg synes du er litt vel smug nå..Det er ikke som om jeg aldri har sett deg falle for fristelsen og faktisk da snakke OM andre nicks. Og dessuten være delskyldig i diverse slettinger, der tråden i utgangspunktet sikkert var interessant..;-P

Som sagt, det var sikkert dårlig gjort av meg å utrykke meg såpass kraftig og uten legge fingerne i mellom. og (muligens) noe usakelig. Som sagt, jeg skal så godt jeg klarer styre klar av sånt fremover. Men jeg synes det blir noe selvgodt av deg å lage egen tråd bare fordi du oppførte deg som folk..;-P

Litt kampestein i glasshus eller? Så vidt jeg vet er det LANGT sjeldnere at jeg (og SDD denne gangen?) er årsakene til sletting enn at du er det.

Bare sånn at det er sagt.

Skrevet

Men jeg synes du er litt vel smug nå..Det er ikke som om jeg aldri har sett deg falle for fristelsen og faktisk da snakke OM andre nicks. Og dessuten være delskyldig i diverse slettinger, der tråden i utgangspunktet sikkert var interessant..;-P

Som sagt, det var sikkert dårlig gjort av meg å utrykke meg såpass kraftig og uten legge fingerne i mellom. og (muligens) noe usakelig. Som sagt, jeg skal så godt jeg klarer styre klar av sånt fremover. Men jeg synes det blir noe selvgodt av deg å lage egen tråd bare fordi du oppførte deg som folk..;-P

Litt kampestein i glasshus eller? Så vidt jeg vet er det LANGT sjeldnere at jeg (og SDD denne gangen?) er årsakene til sletting enn at du er det.

Bare sånn at det er sagt.

Han sa vel ikke at han var helt uskuldig heller, frøken nesevis?

*drikker masse vin her*

*uskyldig smil*

Skrevet

Pøh -vi tåler da deg - uansett :)

Skrevet

Vel...ordentlig baksnakking går ikke an her, iom. at alle tråder er tilgjengelige for alle.

Eller tenkte du på rumpesnakking nå? :-)

Det kunne vi jo startet en egen tråd om :) *DRIKKER RØDVIN*

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe?

Har ikke sett noen bra innlegg, bortsett fra mine egne da, men det trenger jeg ikke nevne, da jeg er så beskjeden.

laguna1365380434
Skrevet

Pøh -vi tåler da deg - uansett :)

;-) Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...