Gå til innhold

Noen slettinger er både bra og synd

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Han sa vel ikke at han var helt uskuldig heller, frøken nesevis?

*drikker masse vin her*

*uskyldig smil*

Neida, men jeg fikk litt sånn messias-vibber..;-P

*henter vin sjøl*

:-)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

29

• ylvali1365381015

24

• laguna1365380434

17

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kunne vi jo startet en egen tråd om :) *DRIKKER RØDVIN*

Vi skal ikke ha noe fyll her.

Gjest dessverre
Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg hadde ikke noe ønske om diskutering av forskjellige brukere, men en generell meningsutveksling angående hva som er fornuftig sensur og hva som hemmer et forum. Det var ingen grunn til å nevne spesielle nick i den tråden.

Forøvrig utvikler mange tråder seg sånn,

ylvali1365381015
Skrevet

*henter vin sjøl*

ja, der setter du jammen fingeren på det som kravler og kryper under teppet her.

dol har sine messiaser og sine syndebukker. ikke alltid de får samme feedback på usaklig eller dårlig oppførsel, nei.

ellers må jeg si at jeg ikke er helt sikker på hva dette konkret gjelder, har ikke sjekka den tråden i det siste.

mvh,

ylvali1365381015
Skrevet

Er du stolt over at du ikke medvirket til sletting denne gangen..? ;-P

Fra spøk til AG3, jeg beklager at jeg var med., eller, ja, lå i fortroppen, på å ødelegge Glimtippers tråd..Det ble sagt ting der som var FOR fristende å ikke utbrodere og gå¨i "dybden" på, men det var sikkert dårlig gjort, og jeg er klar over at jeg var meggete. Jeg tror folk vet hva jeg mener uten at jeg trenger å legge ut..;-P

Sorry, skal være snill jente i fremtiden jeg, og heller irriteremeg over _enkelte_ ting i det stille.

synes det er fint at du er litt ydmyk, men det får da være grenser for å stå skolerett overfor en sarkasmenes kveulant som prozak? ;-)

mvh,

laguna1365380434
Skrevet

synes det er fint at du er litt ydmyk, men det får da være grenser for å stå skolerett overfor en sarkasmenes kveulant som prozak? ;-)

mvh,

*nikker* Er litt enig i det..,-P

ylvali1365381015
Skrevet

mvh,

unnskyld:kverulant.

(som _kan_ ansees som en hedersbetegnelse, dersom man er av det rette slaget.

laguna1365380434
Skrevet

ja, der setter du jammen fingeren på det som kravler og kryper under teppet her.

dol har sine messiaser og sine syndebukker. ikke alltid de får samme feedback på usaklig eller dårlig oppførsel, nei.

ellers må jeg si at jeg ikke er helt sikker på hva dette konkret gjelder, har ikke sjekka den tråden i det siste.

mvh,

Den er borte nå..Jeg, og et par til holdt slarveball om en annen stakkar, og det var jo selvfølgelig ikke helt pent, selvom det føltes veldig riktig der og da..;-)

Skrevet

*henter vin sjøl*

Jeg drakk bare et glass - men unga kalte det BALJE - hehe -

laguna1365380434
Skrevet

Jeg drakk bare et glass - men unga kalte det BALJE - hehe -

*lol* :-)

Skrevet

Men jeg synes du er litt vel smug nå..Det er ikke som om jeg aldri har sett deg falle for fristelsen og faktisk da snakke OM andre nicks. Og dessuten være delskyldig i diverse slettinger, der tråden i utgangspunktet sikkert var interessant..;-P

Som sagt, det var sikkert dårlig gjort av meg å utrykke meg såpass kraftig og uten legge fingerne i mellom. og (muligens) noe usakelig. Som sagt, jeg skal så godt jeg klarer styre klar av sånt fremover. Men jeg synes det blir noe selvgodt av deg å lage egen tråd bare fordi du oppførte deg som folk..;-P

Litt kampestein i glasshus eller? Så vidt jeg vet er det LANGT sjeldnere at jeg (og SDD denne gangen?) er årsakene til sletting enn at du er det.

Bare sånn at det er sagt.

laguna - jeg skrev i mitt forrige svar til deg at jeg ikke interesserte meg for hvem som har sagt eller gjort hva, men at tråden ble slettet og at jeg syntes det var synd. Hva er det du maser om nå? Føler du deg truffet? Har jeg anklaget deg for noe, annet enn å si at det er synd at diskusjon av tredjeperson får en tråd slettet?

Forøvrig synes jeg det er hakket bedre med drittslenging i første- og andreperson enn tredjeperson, da du slenger med leppa _til_ hverandre, og ikke om. Men det har ikke noe med saken å gjøre, iom. at jeg (som gjentatt i det uendelige, hverken har kommentert noen direkte eller forsvart noen.) Det kan du selvfølgelig være uenig i, hvis du vil.

"Men jeg synes du er litt vel smug nå.."

Javel? På hvilken måte? Smug betyr "selvgod". Jeg vet ikke hvor du får det fra? Jeg har ikke forsvart noe av det jeg selv har sagt/skrevet, har jeg?

"Det er ikke som om jeg aldri har sett deg falle for fristelsen og faktisk da snakke OM andre nicks."

Nei? Hvor i all verden har jeg, på noe tidspunkt, sagt at jeg aldri synder mot dette? Skal jeg ikke kunne si at det er dumt å kjøre i 275km/t på motorsykkel, selv om jeg har gjort det selv ved et par anledninger?

"Og dessuten være delskyldig i diverse slettinger, der tråden i utgangspunktet sikkert var interessant..;-P"

Javisst. Men du vet, like godt som meg, hvilke tråder det har vært. Det har ikke vært p.g.a omtale av tredjeperson, men p.g.a drittslenging to personer imellom, som ikke har inkludert andre. Eller tar jeg feil? Ikke har jeg forsvart det, heller.

"Men jeg synes det blir noe selvgodt av deg å lage egen tråd bare fordi du oppførte deg som folk..;-P"

Den der var så barnslig at jeg tror jeg avstår fra å kommentere den.

"Litt kampestein i glasshus eller? Så vidt jeg vet er det LANGT sjeldnere at jeg (og SDD denne gangen?) er årsakene til sletting enn at du er det."

Nå har du altså sittet i ganske mange minutter og angrepet meg her, åpenbart i egenskap av noe du tror er forsvar. Så, når det er slik at jeg hverken har angrepet deg eller sdd, eller sagt at jeg selv aldri har gjort meg skyldig i slikt - hva er poenget ditt? Det virker en smule...rart...å ty til motangrep når det ikke er noe angrep å forsvare seg mot.

En annen ting er jo at, iom. at tråden ble slettet, så er det ingen "nye" som noensinne får vite at du og sdd var årsaken til at tråden ble slettet. Så hvis du føler at du blir angrepet, og har noe å forsvare, så burde du jo latt være å skrive disse motangrepene her... :-)

Hvis du må ha det en gang til, så får jeg gjenta hele poenget mitt: Jeg syntes det var synd at omtale av tredjeperson skulle medføre at en ellers interessant tråd ble slettet. Punktum. Ikke noe mer. Ok?

"........................................."

Skrevet

Vi skal ikke ha noe fyll her.

Er du dust eller, din innavlede dølagjøk?

"........................................"

Skrevet

*henter vin sjøl*

Kanskje du skal gå tilbake og lese innlegg én gang til, og kontrollere "vibbene dine", før du legger ut på et slikt angrep? Ellers må du gjerne peke på hvor jeg har omtalt deg, anklaget deg for noe, eller sagt at "slik gjør aldri jeg".

Skrevet

mvh,

"ellers må jeg si at jeg ikke er helt sikker på hva dette konkret gjelder, har ikke sjekka den tråden i det siste."

Og likevel svarer du og kommenterer? *Ler*

Forsøk å holde deg til det som skjer eller ikke skjer, nå. Jatting uten at du aner hva det er snakk om, fremstår ikke så veldig konstruktivt.

laguna1365380434
Skrevet

laguna - jeg skrev i mitt forrige svar til deg at jeg ikke interesserte meg for hvem som har sagt eller gjort hva, men at tråden ble slettet og at jeg syntes det var synd. Hva er det du maser om nå? Føler du deg truffet? Har jeg anklaget deg for noe, annet enn å si at det er synd at diskusjon av tredjeperson får en tråd slettet?

Forøvrig synes jeg det er hakket bedre med drittslenging i første- og andreperson enn tredjeperson, da du slenger med leppa _til_ hverandre, og ikke om. Men det har ikke noe med saken å gjøre, iom. at jeg (som gjentatt i det uendelige, hverken har kommentert noen direkte eller forsvart noen.) Det kan du selvfølgelig være uenig i, hvis du vil.

"Men jeg synes du er litt vel smug nå.."

Javel? På hvilken måte? Smug betyr "selvgod". Jeg vet ikke hvor du får det fra? Jeg har ikke forsvart noe av det jeg selv har sagt/skrevet, har jeg?

"Det er ikke som om jeg aldri har sett deg falle for fristelsen og faktisk da snakke OM andre nicks."

Nei? Hvor i all verden har jeg, på noe tidspunkt, sagt at jeg aldri synder mot dette? Skal jeg ikke kunne si at det er dumt å kjøre i 275km/t på motorsykkel, selv om jeg har gjort det selv ved et par anledninger?

"Og dessuten være delskyldig i diverse slettinger, der tråden i utgangspunktet sikkert var interessant..;-P"

Javisst. Men du vet, like godt som meg, hvilke tråder det har vært. Det har ikke vært p.g.a omtale av tredjeperson, men p.g.a drittslenging to personer imellom, som ikke har inkludert andre. Eller tar jeg feil? Ikke har jeg forsvart det, heller.

"Men jeg synes det blir noe selvgodt av deg å lage egen tråd bare fordi du oppførte deg som folk..;-P"

Den der var så barnslig at jeg tror jeg avstår fra å kommentere den.

"Litt kampestein i glasshus eller? Så vidt jeg vet er det LANGT sjeldnere at jeg (og SDD denne gangen?) er årsakene til sletting enn at du er det."

Nå har du altså sittet i ganske mange minutter og angrepet meg her, åpenbart i egenskap av noe du tror er forsvar. Så, når det er slik at jeg hverken har angrepet deg eller sdd, eller sagt at jeg selv aldri har gjort meg skyldig i slikt - hva er poenget ditt? Det virker en smule...rart...å ty til motangrep når det ikke er noe angrep å forsvare seg mot.

En annen ting er jo at, iom. at tråden ble slettet, så er det ingen "nye" som noensinne får vite at du og sdd var årsaken til at tråden ble slettet. Så hvis du føler at du blir angrepet, og har noe å forsvare, så burde du jo latt være å skrive disse motangrepene her... :-)

Hvis du må ha det en gang til, så får jeg gjenta hele poenget mitt: Jeg syntes det var synd at omtale av tredjeperson skulle medføre at en ellers interessant tråd ble slettet. Punktum. Ikke noe mer. Ok?

Du, det var da et sykt langt svar på en enkel følelse..;-)

Jeg føler meg hverken angrepet eller støtt,Og jeg mener selvfølgelig ikke å angripe eller støte deg heller..:-)

Men jeg synes, som i grunnen var hele poenget mitt, at det blir litt selvgodt å lage en hel tråd på en tråd som forsvant, når det da ikke var deg som "forvant" den.

Jeg synes rett og slett det var litt artig, på et vis.

Ha litt humor da! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje du skal gå tilbake og lese innlegg én gang til, og kontrollere "vibbene dine", før du legger ut på et slikt angrep? Ellers må du gjerne peke på hvor jeg har omtalt deg, anklaget deg for noe, eller sagt at "slik gjør aldri jeg".

Jammen prozak da, har du helt mistet humøret ditt? ;-)

Skrevet

Du, det var da et sykt langt svar på en enkel følelse..;-)

Jeg føler meg hverken angrepet eller støtt,Og jeg mener selvfølgelig ikke å angripe eller støte deg heller..:-)

Men jeg synes, som i grunnen var hele poenget mitt, at det blir litt selvgodt å lage en hel tråd på en tråd som forsvant, når det da ikke var deg som "forvant" den.

Jeg synes rett og slett det var litt artig, på et vis.

Ha litt humor da! ;-)

Har masse humor, jeg - men det står likevel der at du har anklaget meg for masse jeg ikke har sagt eller ment her. Og "lage en egen tråd"? Ja? Til og med webmaster svarte i tråden. Det er da overhodet ikke noe rart eller uvanlig i å skrive om en tråd som ble slettet, hvis man har ett eller annet å si om det?

Skrevet

Jammen prozak da, har du helt mistet humøret ditt? ;-)

Overhodet ikke. Men har jeg noengang angrepet deg som person?

Har jeg hatt noen grunn til det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...