Gå til innhold

Noen slettinger er både bra og synd

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Overhodet ikke. Men har jeg noengang angrepet deg som person?

Har jeg hatt noen grunn til det?

"........................................."

Men synes du jeg angriper deg altså? Jeg synes det er litt hårsårt i såfall, jeg synes det var et artig poeng.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

29

• ylvali1365381015

24

• laguna1365380434

17

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

"ellers må jeg si at jeg ikke er helt sikker på hva dette konkret gjelder, har ikke sjekka den tråden i det siste."

Og likevel svarer du og kommenterer? *Ler*

Forsøk å holde deg til det som skjer eller ikke skjer, nå. Jatting uten at du aner hva det er snakk om, fremstår ikke så veldig konstruktivt.

hehe... slappa da mann! herremin.

(jmf min lille teori om nick-utløst adrenalin) ;-)

mvh,

ylvali1365381015
Skrevet

Har masse humor, jeg - men det står likevel der at du har anklaget meg for masse jeg ikke har sagt eller ment her. Og "lage en egen tråd"? Ja? Til og med webmaster svarte i tråden. Det er da overhodet ikke noe rart eller uvanlig i å skrive om en tråd som ble slettet, hvis man har ett eller annet å si om det?

messias?

ylvali1365381015
Skrevet

Er du dust eller, din innavlede dølagjøk?

"........................................"

pass deg nå, humorist!

ylvali1365381015
Skrevet

makan til selvoppnevnt dommer!

skal du bli indignert over andre bør du holde din egen sti fri for alskens søppel!

er du blitt for godt vant med at filk kryper for deg her inne, kanskje?

Skrevet

Men synes du jeg angriper deg altså? Jeg synes det er litt hårsårt i såfall, jeg synes det var et artig poeng.

Ikke vri på det nå, laguna :-)

Vel, hva skal man si. Du bruker mange linjer her på å beskriva hva jeg gjør og ikke gjør, at jeg er grunn til mange flere slettinger enn deg etc. etc. Som svar på...hva...? At jeg ikke har nevnt deg med navn én eneste gang? Ja, jeg synes det er litt personfokusert og uprovosert, og jeg hadde ikke regnet med at slikt kom fra deg. That's all.

"......................................."

Skrevet

makan til selvoppnevnt dommer!

skal du bli indignert over andre bør du holde din egen sti fri for alskens søppel!

er du blitt for godt vant med at filk kryper for deg her inne, kanskje?

Nå kan jeg selvfølgelig ikke gjøre annet enn å riste på hodet. Det at du ikke skjønte den OPPLAGTE dustehumoren der, er så trist at jeg ser ikke noen grunn til å le engang.

"..........................................."

ylvali1365381015
Skrevet

Nå kan jeg selvfølgelig ikke gjøre annet enn å riste på hodet. Det at du ikke skjønte den OPPLAGTE dustehumoren der, er så trist at jeg ser ikke noen grunn til å le engang.

"..........................................."

stakkars, jeg får trøste deg jeg da. ;-) opp med humøret- ikke alle er like lynkjappe og kloke som deg, vet du. du får forsøke å være overbærende med oss mennesker i all vår utilstrekkelighet, messias.

mvh,

laguna1365380434
Skrevet

Ikke vri på det nå, laguna :-)

Vel, hva skal man si. Du bruker mange linjer her på å beskriva hva jeg gjør og ikke gjør, at jeg er grunn til mange flere slettinger enn deg etc. etc. Som svar på...hva...? At jeg ikke har nevnt deg med navn én eneste gang? Ja, jeg synes det er litt personfokusert og uprovosert, og jeg hadde ikke regnet med at slikt kom fra deg. That's all.

"......................................."

Hæ?! Dette var da voldsomt..Seriøst..Jeg synes det var et artig poeng..At den kom fra deg liksom..Jeg synes det var ganske selvgodt og noe påfallende.. ganske morsomt, thats it, jeg vrir ikke på en dritt jeg.

Litt som hvis, f.eks, morsk skulle skrive seriøse innlegg om at det var dumt at noe ble slettet fordi folk var grove i munnen..Sånn når han ikke var det sjøl..(Uten å påpeke at..ja..hum..En kanskje hadde vært der selv liksom..)See?

Nå derimot synes jeg du er ganske manisk og selvhøytidelig, det hadde ikke JEG trodd.

Du skal få fleipe med alle, men ingen med deg? Gireia! ;-P

Come on! ;-P

Skrevet

Hæ?! Dette var da voldsomt..Seriøst..Jeg synes det var et artig poeng..At den kom fra deg liksom..Jeg synes det var ganske selvgodt og noe påfallende.. ganske morsomt, thats it, jeg vrir ikke på en dritt jeg.

Litt som hvis, f.eks, morsk skulle skrive seriøse innlegg om at det var dumt at noe ble slettet fordi folk var grove i munnen..Sånn når han ikke var det sjøl..(Uten å påpeke at..ja..hum..En kanskje hadde vært der selv liksom..)See?

Nå derimot synes jeg du er ganske manisk og selvhøytidelig, det hadde ikke JEG trodd.

Du skal få fleipe med alle, men ingen med deg? Gireia! ;-P

Come on! ;-P

Jeg gir opp, laguna. For all del, du har selvfølgelig rett. Helt greit. Whatever.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg gir opp, laguna. For all del, du har selvfølgelig rett. Helt greit. Whatever.

Yess! Det var det jeg viste..Jeg har ALLTID rett! Yeah! :-D

Jeg har da ingen interesse av å krangle med deg, prozak. Du er en hyggelig fyr i boka mi.

:-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har da ingen interesse av å krangle med deg, prozak. Du er en hyggelig fyr i boka mi.

..?!

ja noen kozeklump har han ikke vært så lenge jeg har vært på dol. men så er jeg kanskje selv en drittsekk, hva vet jeg?

mvh,

Skrevet

Vik fra med satan!

laguna1365380434
Skrevet

..?!

ja noen kozeklump har han ikke vært så lenge jeg har vært på dol. men så er jeg kanskje selv en drittsekk, hva vet jeg?

mvh,

Du er sikkert grei du også, har ikke lest så mange av tingene dine enda, men vi blir sikkert "kjent"..:-)

Skrevet

Men du skjønner altså ikke i det hele tatt hva jeg mener? Her begynner du å ramse opp gale ting jeg skal ha gjort, som om jeg har kommentert noe du har gjort direkte. Du skjønner altså ikke at jeg synes det er litt...et eller annet? Helt seriøst?

Skrevet

stakkars, jeg får trøste deg jeg da. ;-) opp med humøret- ikke alle er like lynkjappe og kloke som deg, vet du. du får forsøke å være overbærende med oss mennesker i all vår utilstrekkelighet, messias.

mvh,

Du er veldig "etter" Prozak i dag, er du ikke?

ylvali1365381015
Skrevet

Du er veldig "etter" Prozak i dag, er du ikke?

jeg er vel det. har litt å ta igjen, føler jeg. og tror en mann som prozak tåler svar på tiltale.

men jeg skal legge inn årene dersom det går rett utfor med meg. synes du det?

mvh,

Skrevet

jeg er vel det. har litt å ta igjen, føler jeg. og tror en mann som prozak tåler svar på tiltale.

men jeg skal legge inn årene dersom det går rett utfor med meg. synes du det?

mvh,

Jeg syntes bare du "jaktet" litt på han, det er alt. Han tåler en tøff diskusjon.

Skrevet

Du kan jo i det minste svare da, laguna. Alt trenger ikke være krangling. Det var et helt seriøst spørsmål.

Skrevet

Jeg syntes bare du "jaktet" litt på han, det er alt. Han tåler en tøff diskusjon.

*LOL* Diskusjon? Ja, hadde det ennå vært et ørligte snev av det, så :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...