Gå til innhold

Noen slettinger er både bra og synd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er vel det. har litt å ta igjen, føler jeg. og tror en mann som prozak tåler svar på tiltale.

men jeg skal legge inn årene dersom det går rett utfor med meg. synes du det?

mvh,

Da må du prøve å svare på tiltale, da. Det har du ikke gjort én eneste gang :-)

"......................................"

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

29

• ylvali1365381015

24

• laguna1365380434

17

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Da må du prøve å svare på tiltale, da. Det har du ikke gjort én eneste gang :-)

"......................................"

hm? nei nå...

natta! :-)

Skrevet

*LOL* Diskusjon? Ja, hadde det ennå vært et ørligte snev av det, så :-)

".........................................."

Hehe :)

Poenget mitt var bare at du nok ikke trenger at jeg forsvarer deg, nærmest uansett hvor tøft det går for seg. Men at når hun skriver et svar til nesten alle diskusjoner du deltar i, så minner det litt om trakassering.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg syntes bare du "jaktet" litt på han, det er alt. Han tåler en tøff diskusjon.

jakten heved over! :-) nattinatti!

Skrevet

Hehe :)

Poenget mitt var bare at du nok ikke trenger at jeg forsvarer deg, nærmest uansett hvor tøft det går for seg. Men at når hun skriver et svar til nesten alle diskusjoner du deltar i, så minner det litt om trakassering.

Ja, det minner om trakassering. Men, who cares? Det skulle tatt seg ut om jeg tok meg nær av det, når det blir gjort på en slik...sylskarp (hehe)...måte :-)

"........................................"

Gjest Persille
Skrevet

Joda, men det var utelukkende OM og ikke TIL. En tråd hvor to slenger med leppa til hverandre, er vel egentlig bedre enn en tråd hvor noen slenger med leppa OM en tredjeperson over flere innlegg.

"........................................."

Jada, enig i det.

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, det minner om trakassering. Men, who cares? Det skulle tatt seg ut om jeg tok meg nær av det, når det blir gjort på en slik...sylskarp (hehe)...måte :-)

jeg beklager på det sterkeste dersom det har føltes som trakassering, prozak.

kan ikke skjønne det, iom at jeg har reagert så kraftig på dine innlegg delvis pga dine tidligere svar til meg. det du bedriver kan i aller høyeste grad oppleves som trakassering.men det er noen nick som har mer cred enn andre, synes du får vel mye oppbacking fra de gamle traverne her, det er vel en naturlig prosess det og.

men at jeg alene skal stå igjen som svarteper synes jeg ikke er rimelig.

men verden har jo aldri vært rimelig heller, kan kanskje ikke forvente mer av dol enn av ungdomsskolen i så måte?

_men_, prozak, jeg får dårlig samvittighet dersom du føler deg trakassert, selv om du svarer en eller annen støttespiller at du ikke bryr deg. så jeg håper du sier ifra på en fin måte dersom jeg virkelig trakasserer deg siden.

så skal det opphøre.

og selvfølgelig at du er like villig til å gjøre det samme uten å latterliggjøre den andre for mangel på humor eller lav modenhetsgrad / intelligens.

legge ned stridsøksa for en tid?

mvh,

laguna1365380434
Skrevet

Du kan jo i det minste svare da, laguna. Alt trenger ikke være krangling. Det var et helt seriøst spørsmål.

Jammen jeg må sove også..;-) Sånn innimellom.

Seriøst, jeg synes du blåser det ut av proposjon nå.

Jeg synes jeg hadde ett litt artig poeng, og det var ikke meningen å "ramse opp gale ting du har gjort"

La oss nå si, at noen HELT andre gjenntok drittsnakkingsstuntent om ei uke eller noe, og jeg, helt uten synlig ansiktsmimmikk, eller uten å påpeke "been there, done that" skrev et innlegg om at det er trist at sånt skjer...Hadde ikke det vært et litt stivt stykke da? ;-)

Du hadde ike funnet det det minste festlig? Det tror jeg du hadde! ;-)

Det er godt mulig det bare er meg i hele verden som synes at dette var litt snasent, men jeg synes selvsagt ikke det er noe morsomt lenger om du tar det blodig alvorlig og blir sår.

Jeg tror jeg hadde gått i meg selv og flirt litt da, om JEG hadde blitt spurt ut, på tilsvarende..;-)

Jeg synes "dolbøller" bør omgåes temaet "dolbølling" med en viss ydmykhet..Og både du og jeg har da sannelig bøllet nå og da..Eller hva? ;-)

Kom nå igjen og bli ferdig med det! Eller hva?

:-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg synes jeg hadde ett litt artig poeng, og det var ikke meningen å "ramse opp gale ting du har gjort"

La oss nå si, at noen HELT andre gjenntok drittsnakkingsstuntent om ei uke eller noe, og jeg, helt uten synlig ansiktsmimmikk, eller uten å påpeke "been there, done that" skrev et innlegg om at det er trist at sånt skjer...Hadde ikke det vært et litt stivt stykke da? ;-)

Det er godt mulig det bare er meg i hele verden som synes at dette var litt snasent, men jeg synes selvsagt ikke det er noe morsomt lenger om du tar det blodig alvorlig og blir sår.

Jeg tror jeg hadde gått i meg selv og flirt litt da, om JEG hadde blitt spurt ut, på tilsvarende..;-)

Jeg synes "dolbøller" bør omgåes temaet "dolbølling" med en viss ydmykhet..Og både du og jeg har da sannelig bøllet nå og da..Eller hva? ;-)

jeg er enig med deg.

mvh,

laguna1365380434
Skrevet

jeg er enig med deg.

mvh,

Godt å høre at noen ser poenget mitt da! ;-)

Og, P.S, Prozak er en kjempehyggelg fyr, bare du gir ham en sjanse..Jeg ser dere har kommet ut på litt gal fot..;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Og, P.S, Prozak er en kjempehyggelg fyr, bare du gir ham en sjanse..Jeg ser dere har kommet ut på litt gal fot..;-)

ja, vi har nok det... :-(

vanligvis ikke noen kverulant, jeg, føler bare en intens motvilje fra prozak, som etterhvert er gjengjeldt.

men om det er reelt kan man jo alltids diskutere,

jeg skjønner ikke helt hvordan det kunne gå så langt, men der var vi jo two to tango. vi er kanskje to alen av samme stykke? ;-) nå kommer det vel inn protester fra prozak, men men...

har beklaget overfor ham, og håper nå at ting roer seg litt.

takk for fin tilbakemelding!

:-) mvh,

Skrevet

Jeg er da helt ferdig med det, og hverken fornærmet eller sår. Pleier jeg også å bli det her? :-)

Poenget mitt var nettopp det jeg sa, og ikke noe annet. Og da er det jo greit å vite om du faktisk skjønner poenget mitt i det hele tatt - derav spørsmålet.

"......................................."

Skrevet

*LOL*

Jeg tror ikke jeg har kommet ut på "gal fot". Men når noen faktisk driver og følger en rundt og slenger med leppa for å slenge med leppa (fingrene) i tilfeldige tråder og svar, så må man jo riste litt på hodet?

ylvali1365381015
Skrevet

*LOL*

Jeg tror ikke jeg har kommet ut på "gal fot". Men når noen faktisk driver og følger en rundt og slenger med leppa for å slenge med leppa (fingrene) i tilfeldige tråder og svar, så må man jo riste litt på hodet?

suuuuukk.....

så er vi like langt da, prozak.

det var triste greier.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg er da helt ferdig med det, og hverken fornærmet eller sår. Pleier jeg også å bli det her? :-)

Poenget mitt var nettopp det jeg sa, og ikke noe annet. Og da er det jo greit å vite om du faktisk skjønner poenget mitt i det hele tatt - derav spørsmålet.

tolker dette som en unnskyldning, og håper du tok imot min.

da er det grei skuring!

guddei! :-)

mvh,

Skrevet

jeg beklager på det sterkeste dersom det har føltes som trakassering, prozak.

kan ikke skjønne det, iom at jeg har reagert så kraftig på dine innlegg delvis pga dine tidligere svar til meg. det du bedriver kan i aller høyeste grad oppleves som trakassering.men det er noen nick som har mer cred enn andre, synes du får vel mye oppbacking fra de gamle traverne her, det er vel en naturlig prosess det og.

men at jeg alene skal stå igjen som svarteper synes jeg ikke er rimelig.

men verden har jo aldri vært rimelig heller, kan kanskje ikke forvente mer av dol enn av ungdomsskolen i så måte?

_men_, prozak, jeg får dårlig samvittighet dersom du føler deg trakassert, selv om du svarer en eller annen støttespiller at du ikke bryr deg. så jeg håper du sier ifra på en fin måte dersom jeg virkelig trakasserer deg siden.

så skal det opphøre.

og selvfølgelig at du er like villig til å gjøre det samme uten å latterliggjøre den andre for mangel på humor eller lav modenhetsgrad / intelligens.

legge ned stridsøksa for en tid?

mvh,

1. Jeg sa meg enig med Glimtipper i at det liknet på trakassering. I det ligger det også at jeg ikke føler meg trakassert. Det skal ganske mye mer til for det, og i så fall tar jeg igjen ti ganger så hardt.

2. Trakassering innebærer nødvendigvis at man faktisk følger folk rundt og angriper dem, da for det meste i tråder en selv ikke deltar engang. Av dette følger det naturlig at jeg ikke har trakassert deg, fordi jeg alltid har "angrepet" deg p.g.a saken.

P.S: Ikke syt om at jeg får "oppbacking" - hvor ser du det?

Når det er sagt, så er jeg selvfølgelig skarp - det ville vært dumt å nekte på. Men jeg forventer faktisk at du skal svare meg direkte i den tråden det gjelder.

Jeg har forøvrig ingen stridsøks, og har ikke erlært krig mot deg. Så det blir opp til deg å begrave den :-)

Skrevet

tolker dette som en unnskyldning, og håper du tok imot min.

da er det grei skuring!

guddei! :-)

mvh,

"tolker dette som en unnskyldning, og håper du tok imot min. da er det grei skuring!"

Hva i all verden er det du snakker om? Jeg svarer da ikke deg her - jeg skriver til laguna.

Skrevet

suuuuukk.....

så er vi like langt da, prozak.

det var triste greier.

"suuuuukk..... så er vi like langt da, prozak. det var triste greier."

Kjære vene, du er jaggu ikke sann. Spørsmål: Har du ikke forfulgt meg rundt i tråder, og slengt med leppa? Svar: Jo. Spørsmål: Kan jeg ikke si det, her og nå hvor det er relevant? Svar: Selvfølgelig.

Du vil at jeg skal si "neida, det gjorde du ikke"? *Ler*

ylvali1365381015
Skrevet

"suuuuukk..... så er vi like langt da, prozak. det var triste greier."

Kjære vene, du er jaggu ikke sann. Spørsmål: Har du ikke forfulgt meg rundt i tråder, og slengt med leppa? Svar: Jo. Spørsmål: Kan jeg ikke si det, her og nå hvor det er relevant? Svar: Selvfølgelig.

Du vil at jeg skal si "neida, det gjorde du ikke"? *Ler*

leste dette _før_ jeg leste ditt svar til meg, der du la det hele bak deg og tom ga meg et smil.

ble derfor litt skuffa, og trodde du med overlegg unnlot å svare på mitt spørsmål om våpenhvile, men derimot slang litt med leppa selv - på andres spørsmål ang dette.

men oppklart og kassert som en misforståelse.

ok?

mvh,

Skrevet

leste dette _før_ jeg leste ditt svar til meg, der du la det hele bak deg og tom ga meg et smil.

ble derfor litt skuffa, og trodde du med overlegg unnlot å svare på mitt spørsmål om våpenhvile, men derimot slang litt med leppa selv - på andres spørsmål ang dette.

men oppklart og kassert som en misforståelse.

ok?

mvh,

Jeg krangler ikke for å krangle - jeg krangler om sak :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...