Gå til innhold

Noen slettinger er både bra og synd

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

*LOL*

Jeg tror ikke jeg har kommet ut på "gal fot". Men når noen faktisk driver og følger en rundt og slenger med leppa for å slenge med leppa (fingrene) i tilfeldige tråder og svar, så må man jo riste litt på hodet?

"........................................."

Jeg rusler ganske stille ut av tråden uten å svare direkte på spørsmålet ditt jeg tror jeg, da jeg har vist meg som LITT av en fredsskaper om dagen! ;-P

Kan ikke alle bare være venner og drikke vin! ;-P

Synes ylvali virker grei jeg, og du er grei, og det har sikkert bare blitt litt kluss med tonen..Du er ikke ALLTID så lett å stryke deg riktige veien heller vet du..;-)

Jeg har ikke lest alt dere har kranglet om, men det er sikkert ikke uoprettelig?

*fredsmekler* ;-P

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

29

• ylvali1365381015

24

• laguna1365380434

17

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg krangler ikke for å krangle - jeg krangler om sak :-)

".........................................."

javel, jeg ser du skriver det. men jeg synes du er litt for frekk til at saklighetsnivået kan trygges. om du fortsetter å diskutere sak med innleggene spekket av adjektiver, er det ikke rart om folk til slutt blir irriterte og saken som diskuteres kommer i skyggen av alt annet.

har ofte lurt på om du er klar over det selv.

men jeg kommer vel aldri til å kjenne en innsmigrende og mild prozak? vel, det gjør egentlig lite, så lenge vi ikke misforstår hverandre hele tida, det er jo sikkert slitsomt for begge?

:-)

mvh,

Skrevet

javel, jeg ser du skriver det. men jeg synes du er litt for frekk til at saklighetsnivået kan trygges. om du fortsetter å diskutere sak med innleggene spekket av adjektiver, er det ikke rart om folk til slutt blir irriterte og saken som diskuteres kommer i skyggen av alt annet.

har ofte lurt på om du er klar over det selv.

men jeg kommer vel aldri til å kjenne en innsmigrende og mild prozak? vel, det gjør egentlig lite, så lenge vi ikke misforstår hverandre hele tida, det er jo sikkert slitsomt for begge?

mvh,

Du synes det er frekkt at jeg poengterer at det er greit å holde seg til tråden og sammenhengen? Mulig - i såfall er jeg frekk.

Jeg kan godt krangle med deg i én tråd om ett evne, og hvis jeg synes du er barnslig (for eksempel), så kan jeg godt si det. Det betyr ikke at jeg bruker det som argument i en helt annen tråd, om noe annet.

Si nå at du i det miste skjønner hva jeg mener, da? :-)

"......................................."

ylvali1365381015
Skrevet

1. Jeg sa meg enig med Glimtipper i at det liknet på trakassering. I det ligger det også at jeg ikke føler meg trakassert. Det skal ganske mye mer til for det, og i så fall tar jeg igjen ti ganger så hardt.

2. Trakassering innebærer nødvendigvis at man faktisk følger folk rundt og angriper dem, da for det meste i tråder en selv ikke deltar engang. Av dette følger det naturlig at jeg ikke har trakassert deg, fordi jeg alltid har "angrepet" deg p.g.a saken.

P.S: Ikke syt om at jeg får "oppbacking" - hvor ser du det?

Når det er sagt, så er jeg selvfølgelig skarp - det ville vært dumt å nekte på. Men jeg forventer faktisk at du skal svare meg direkte i den tråden det gjelder.

Jeg har forøvrig ingen stridsøks, og har ikke erlært krig mot deg. Så det blir opp til deg å begrave den :-)

"........................................"

det med stridsøks er jo bare et uttrykk da, føler ikke at den er dominerende i denne sammenhengen egentlig. men du er jammen en hard nøtt, ikke f om du skal ned på kne iallefall! :-)

lille raring! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Du synes det er frekkt at jeg poengterer at det er greit å holde seg til tråden og sammenhengen? Mulig - i såfall er jeg frekk.

Jeg kan godt krangle med deg i én tråd om ett evne, og hvis jeg synes du er barnslig (for eksempel), så kan jeg godt si det. Det betyr ikke at jeg bruker det som argument i en helt annen tråd, om noe annet.

Si nå at du i det miste skjønner hva jeg mener, da? :-)

"......................................."

iiihh... er jeg det da? vet ikke helt om vi er på nett rent kommunikativt. men jeg kaller ikke deg barnslig, ingen andre heller.

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

ylvali1365381015
Skrevet

"tolker dette som en unnskyldning, og håper du tok imot min. da er det grei skuring!"

Hva i all verden er det du snakker om? Jeg svarer da ikke deg her - jeg skriver til laguna.

"........................................"

det er mulig, men jeg svarer på sist leste svar _til meg_. beklager om jeg roter med logistikken her. men det er da ikke det viktigste, er det?

det er budskapet, vet du. om jeg lykkes med å formidle det da, det avhenger jo også av ditt fokus.

mvh,

Skrevet

det med stridsøks er jo bare et uttrykk da, føler ikke at den er dominerende i denne sammenhengen egentlig. men du er jammen en hard nøtt, ikke f om du skal ned på kne iallefall! :-)

lille raring! :-)

Heh-heh...nei, selvfølgelig skal jeg ikke "ned på kne" med mindre det er en grunn til det :-)

Skrevet

Er du stolt over at du ikke medvirket til sletting denne gangen..? ;-P

Fra spøk til AG3, jeg beklager at jeg var med., eller, ja, lå i fortroppen, på å ødelegge Glimtippers tråd..Det ble sagt ting der som var FOR fristende å ikke utbrodere og gå¨i "dybden" på, men det var sikkert dårlig gjort, og jeg er klar over at jeg var meggete. Jeg tror folk vet hva jeg mener uten at jeg trenger å legge ut..;-P

Sorry, skal være snill jente i fremtiden jeg, og heller irriteremeg over _enkelte_ ting i det stille.

Du ødela ikke tråden. Det blir som å si at jeg ødela den.

Vi sto bak gjennomtenkte og glitrende innlegg i den tråden. :)

laguna1365380434
Skrevet

Du ødela ikke tråden. Det blir som å si at jeg ødela den.

Vi sto bak gjennomtenkte og glitrende innlegg i den tråden. :)

*lol* Sånn kan det selvfølgelig også sies! ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Heh-heh...nei, selvfølgelig skal jeg ikke "ned på kne" med mindre det er en grunn til det :-)

og det er det jo du som avgjør, med den bratte nesa di? :-)

yess, yess!

Skrevet

og det er det jo du som avgjør, med den bratte nesa di? :-)

yess, yess!

Hvem ellers?

"................................"

ylvali1365381015
Skrevet

Hvem ellers?

"................................"

jeg lar av og til nåde gå for rett i så måte. men det er jo meg.

smask!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...