akicha Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har spurt flere ganger før uten å få et eneste svar, så nå prøver jeg å omformulere igjen og se om noen har noen synspunkter å gi meg... Siden ca januar har jeg hatt syklus som stadig har endret seg både i lengde og hvilke symptomer jeg har hatt gjennom syklusen. Det begynte med at jeg fikk mellomblødninger eller veldig kort syklus før jeg etter noen runder med dette fikk lang syklus over 35 dager. Blødningene har variert i styrke, lengde og i forhold til smerter. Det har også variert veldig hvor mye PMSplager jeg har hatt. Nå sist hadde jeg f.eks veldig ømme og fyldige bryster og ble veldig sinna. For tre mnd siden hadde jeg ikke disse symptomene i det hele tatt... Jeg sluttet med p-piller for et par år siden og har siden ikke brukt noe hormonelle prevensjonsmidler. Har heller ikke vært gravid noen gang. Jeg er 27 år. Jeg lurer på om det er normalt at det forandrer seg sånn? Hva som kan forårsake forandringene osv. Legen tok meg ikke på alvor og sa at det nok skyldes stress, men jeg har ikke vært STRESSA siden januar.. Før jeg begynte på p-piller for en del år siden, hadde jeg regelmessig menstruasjon med en syklus på 28/29 dager, sterke blødninger og en del smerter. Håper noen har NOEN innspill til meg.. Dette er så diffust at det er vanskelig å søke etter det på internet e.l. Og drar ikke til legen en gang til med dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244902-syklus-som-stadig-endrer-seg-er-det-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paletten Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Heisann kjere deg. Jeg har desverre ikke norsk tastatur.. Men du skjonner nok hva jeg vil frem til... Jeg har det veldig likt deg hores det ut som. jeg er 27 ar og har alltid hatt uregelmessig mens. Jeg har na gatt uten siden juni, og det er veldig lenge for meg... Men jeg merker ofte forskjellige pms symptomer som endrer seg, sinne som fyker opp og ned, forskjellig grad av smerter. Noen ganger er det sa gale at jeg ikke klarer mine daglige gjoremal.. Men det er hypp som happ, jeg har kommet frem til en liten konklusjon.. blor jeg lite den ene gangen, far jeg det igjen pa neste mens.. Men denne gang er jeg veldig bekymret, ihvertfall litt. Jeg er ikke gravid. Jeg ahr vert gravid nar jeg var 18, men jeg var ikke klar da for barn.. Men jeg vet at jeg kan bli gravid. Men jeg kan kanskje gi deg et bedre rad nar jeg har vert hs legen neste uke.. Om jeg far noe bedre svar enn jeg vet fra for.... Jeg er veldig enig med deg pa at det er veldig darlig informasjon om uregelmessig mens pa nettet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244902-syklus-som-stadig-endrer-seg-er-det-normalt/#findComment-1914320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
akicha Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Heisann kjere deg. Jeg har desverre ikke norsk tastatur.. Men du skjonner nok hva jeg vil frem til... Jeg har det veldig likt deg hores det ut som. jeg er 27 ar og har alltid hatt uregelmessig mens. Jeg har na gatt uten siden juni, og det er veldig lenge for meg... Men jeg merker ofte forskjellige pms symptomer som endrer seg, sinne som fyker opp og ned, forskjellig grad av smerter. Noen ganger er det sa gale at jeg ikke klarer mine daglige gjoremal.. Men det er hypp som happ, jeg har kommet frem til en liten konklusjon.. blor jeg lite den ene gangen, far jeg det igjen pa neste mens.. Men denne gang er jeg veldig bekymret, ihvertfall litt. Jeg er ikke gravid. Jeg ahr vert gravid nar jeg var 18, men jeg var ikke klar da for barn.. Men jeg vet at jeg kan bli gravid. Men jeg kan kanskje gi deg et bedre rad nar jeg har vert hs legen neste uke.. Om jeg far noe bedre svar enn jeg vet fra for.... Jeg er veldig enig med deg pa at det er veldig darlig informasjon om uregelmessig mens pa nettet.. Tusen takk for svaret ditt, selv om det riktignok ikke gjør meg særlig klokere.. Kjempefint om du gir meg tilbakemelding når du har vært hos legen :-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244902-syklus-som-stadig-endrer-seg-er-det-normalt/#findComment-1914379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.