Gå til innhold

Natascha Kampusch på tv i kveld?

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

25

• Dorthe

11

• keinstein

8

• Moraki

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det står jo at de skal vise "Ørnen"? *svimete*

På tv-guiden til vg-nett står det intervju med Natascha, og Ørnen 22.00...

Skrevet

På tv-guiden til vg-nett står det intervju med Natascha, og Ørnen 22.00...

Ja, så nettopp intervjuet.

Skrevet

Det er noe som ikke stemmer i den historien.

HÆ? RULL INN'A!

Skrevet

Det er noe som ikke stemmer i den historien.

Jeg tror jeg er litt enig. Høres ille ut men kan hun være en fake?

Skrevet

Nei hopp opp og skaill!

Skrevet

Noe stemmer ikke. Hun er for opplagt og oppreist. 8 år uten at noen hørte noe, merket noe, og hun gikk rundt i hagen uten å stikke av. Javel. Men det spiller ingen rolle at jeg lurer på om det stemmer, vi får se.

Stengsler og annet så ikke for solid ut heller.

Skrevet

HÆ? RULL INN'A!

Det som ikke stemmer, slik jeg ser det - er at de har puttet den jenta på skjermen alt for tidlig.

Hun virket på en måte veldig (alt for?) reflektert, og på en annen måte ganske så forvirret.

Hva får en 18 år gammel jente, som har vært bortført i 8 år - og ute i det fri kun i 14 dager, til å vite at hun vil opprette et fond som skal jobbe for bortførte kvinner i Mexico og sultene barn i Afrika?

Og i det ene øyeblikket forteller hun at hun var mye sterkere enn ham fordi hun visste at foreldrene var veldig glade i henne og alltid hadde fortalt henne det, men det hadde han aldri opplevd. Og så forteller hun litt senere at han hadde så utrolig godt forhold til sin mor, og at de var så glad i hverandre?

Skrevet

Nei hopp opp og skaill!

Hehe, jeg er av de skeptiske innimellom.

Men synes hun virket veldig oppegående til å ha vært stengt inne så lenge, jeg ville blitt gal, jeg som ikke fikser en uke alene uten å se mennesker.

Gjest trultemor26
Skrevet

Noe stemmer ikke. Hun er for opplagt og oppreist. 8 år uten at noen hørte noe, merket noe, og hun gikk rundt i hagen uten å stikke av. Javel. Men det spiller ingen rolle at jeg lurer på om det stemmer, vi får se.

Han fotfulgte henne overalt da.

Skrevet

Nei, hva du og jeg tenker spiller egentlig liten rolle. Jeg er overrasket over at mora hans ikke merket noe når hun var innom.

Men hvis det er fake, kommer det nok fram.

Skrevet

Det som ikke stemmer, slik jeg ser det - er at de har puttet den jenta på skjermen alt for tidlig.

Hun virket på en måte veldig (alt for?) reflektert, og på en annen måte ganske så forvirret.

Hva får en 18 år gammel jente, som har vært bortført i 8 år - og ute i det fri kun i 14 dager, til å vite at hun vil opprette et fond som skal jobbe for bortførte kvinner i Mexico og sultene barn i Afrika?

Og i det ene øyeblikket forteller hun at hun var mye sterkere enn ham fordi hun visste at foreldrene var veldig glade i henne og alltid hadde fortalt henne det, men det hadde han aldri opplevd. Og så forteller hun litt senere at han hadde så utrolig godt forhold til sin mor, og at de var så glad i hverandre?

Jeg tror på hvert et ord. Og husk at hun har fulgt med på tv i mange år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...