Gå til innhold

Natascha Kampusch på tv i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, hva du og jeg tenker spiller egentlig liten rolle. Jeg er overrasket over at mora hans ikke merket noe når hun var innom.

Men hvis det er fake, kommer det nok fram.

POlitiet sier jo at de ALDRI hadde funnet rommet ved en husundersøkelse - og DE er grundige!

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

25

• Dorthe

11

• keinstein

8

• Moraki

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det som ikke stemmer, slik jeg ser det - er at de har puttet den jenta på skjermen alt for tidlig.

Hun virket på en måte veldig (alt for?) reflektert, og på en annen måte ganske så forvirret.

Hva får en 18 år gammel jente, som har vært bortført i 8 år - og ute i det fri kun i 14 dager, til å vite at hun vil opprette et fond som skal jobbe for bortførte kvinner i Mexico og sultene barn i Afrika?

Og i det ene øyeblikket forteller hun at hun var mye sterkere enn ham fordi hun visste at foreldrene var veldig glade i henne og alltid hadde fortalt henne det, men det hadde han aldri opplevd. Og så forteller hun litt senere at han hadde så utrolig godt forhold til sin mor, og at de var så glad i hverandre?

Det var jammen godt å se at jeg ikke er alene om å føle at noe ikke stemmer i denne historien...

Skrevet

Jeg tror på hvert et ord. Og husk at hun har fulgt med på tv i mange år.

Jeg tviler overhodet ikke på historien og hva som har skjedd med henne, ikke missforstå.

Jeg fikk bare ikke noe "god" følelse av intervjuet...det var noe som ikke stemte...klarer ikke helt å sette fingeren på hva. Noe velregisert over det hele kanskje. Jeg ønsket ikke på noen måte å se en traumatisert jente, men jeg hadde kanskje forventet det...?

Det hadde igrunn vært artig å høre hva NHD synes...

Skrevet

POlitiet sier jo at de ALDRI hadde funnet rommet ved en husundersøkelse - og DE er grundige!

Men er det ikke slik at man merker med en gang noen fremmede er i huset. Jeg bare åpner døra og vet om minstemann har noen her eller ikke.

Skrevet

Jeg tviler overhodet ikke på historien og hva som har skjedd med henne, ikke missforstå.

Jeg fikk bare ikke noe "god" følelse av intervjuet...det var noe som ikke stemte...klarer ikke helt å sette fingeren på hva. Noe velregisert over det hele kanskje. Jeg ønsket ikke på noen måte å se en traumatisert jente, men jeg hadde kanskje forventet det...?

Det hadde igrunn vært artig å høre hva NHD synes...

Husk hun har hatt ÅRELANG trening i å ikke vise følelser - om det er slik at han har hatt seksuell omgang med henne - har hun helt sikker funnet en slags forsvarsmekanisme i å "forsvinne" inn i seg selv - så du hun lukket øynene veldig - og lo litt der hvor det var fare for at angsten skulle ta overhånd og hysteriet lå rett bak og lurte. Hun har blitt helt fabelaktig i å ta seg sammen og vært bestemt på å være "bedre enn andre" som hun sa.

Skrevet

Men er det ikke slik at man merker med en gang noen fremmede er i huset. Jeg bare åpner døra og vet om minstemann har noen her eller ikke.

Men ikke om det var et rom under bakken bak en svære steindør bak en svær safe?

Skrevet

Husk hun har hatt ÅRELANG trening i å ikke vise følelser - om det er slik at han har hatt seksuell omgang med henne - har hun helt sikker funnet en slags forsvarsmekanisme i å "forsvinne" inn i seg selv - så du hun lukket øynene veldig - og lo litt der hvor det var fare for at angsten skulle ta overhånd og hysteriet lå rett bak og lurte. Hun har blitt helt fabelaktig i å ta seg sammen og vært bestemt på å være "bedre enn andre" som hun sa.

Jo, jeg så det - lukking av øynene blant annet. Og det er det som får meg til å undres på om hun egentlig er frisk nok til å utsettes for den påkjenningen et slikt intervju er.

Skrevet

Men ikke om det var et rom under bakken bak en svære steindør bak en svær safe?

Men hun gikk jo tydelig rundt i huset etterat mora hans hadde rydda, rart at mora hans aldri hadde en anelse om at det var noen flere enn sønnen der. Alle legger igjen ting på feil sted noen ganger.

Dessuten synes jeg nesten det virket som hun spilte en rolle. Jeg klarer ikke å forklare hva jeg mener.

Skrevet

Det var noe "rart" over de lukkede øynene hennes, ja. Interessant at det kan være hennes måte å "slå på" forsvarsmekanismene på...

Skrevet

Jo, jeg så det - lukking av øynene blant annet. Og det er det som får meg til å undres på om hun egentlig er frisk nok til å utsettes for den påkjenningen et slikt intervju er.

dette at hun lukket øynene og myste, leste jeg var pga det sterke lyset i studio.

Skrevet

Jewg tror det var riktig å gjøre det nå - folk har fått tilfredsstilt noe av sin nysgerrighet - de skjønner nå at det er en voksne kvinne som vi faktisk ikke har krav på å få vite alt om. Hun satte seg i respekt.

Skrevet

Hun lukket øyenen ofte fordi at de ikke er vant til slik sterk lyst som man må bruke under intervju.

Husker dere ikke at Mette Marit ble solbrent under slikt lys?

Skrevet

Men hun gikk jo tydelig rundt i huset etterat mora hans hadde rydda, rart at mora hans aldri hadde en anelse om at det var noen flere enn sønnen der. Alle legger igjen ting på feil sted noen ganger.

Dessuten synes jeg nesten det virket som hun spilte en rolle. Jeg klarer ikke å forklare hva jeg mener.

Jeg er også enig i det, at hun spilte en rolle. Det kan være en mestringstrategi, at hun er sånn av personlighet.

Eller det kan være at hun har fått instrukser fra rådgivere om hvordan hun bør opptre på intervjuet

Ble intervjuet sendt direkte?. Eller er noe klippet bort?

Skrevet

For en gangs skyld er jeg enig med Keinstein. Så nettopp dama på tv, og hadde det ikke vært for fyrens selvmord, og dette fangehullet, ville jeg trodd det hele var et mediestund for oppmerksomhetens skyld.

For øvrig finner jeg det helt utrolig at ei jente som har opplevd det den jenta der tilsynelatende har opplevd, og som nå skal beskyttes kraftig mot omverdenen, i stor grad også sin egen familie - hun ser dem jo kun i svært korte perioder, og flere nære familiemedlemmer har hun ikke engang møtt ennå, sitter i et show på tv og snakker så kort tid etter at hun slapp løs, og det på en så voksen måte at jeg ikke for mitt bare liv kan fatte at den jenta der har vært i noe tilnærmet et fangehull i 8 år.

Nei, her er det noe som ikke stemmer.

Skrevet

Hun lukket øyenen ofte fordi at de ikke er vant til slik sterk lyst som man må bruke under intervju.

Husker dere ikke at Mette Marit ble solbrent under slikt lys?

Jeg tror det var følelser også.

Skrevet

Jeg er også enig i det, at hun spilte en rolle. Det kan være en mestringstrategi, at hun er sånn av personlighet.

Eller det kan være at hun har fått instrukser fra rådgivere om hvordan hun bør opptre på intervjuet

Man så det var klippet :;)

Skrevet

For en gangs skyld er jeg enig med Keinstein. Så nettopp dama på tv, og hadde det ikke vært for fyrens selvmord, og dette fangehullet, ville jeg trodd det hele var et mediestund for oppmerksomhetens skyld.

For øvrig finner jeg det helt utrolig at ei jente som har opplevd det den jenta der tilsynelatende har opplevd, og som nå skal beskyttes kraftig mot omverdenen, i stor grad også sin egen familie - hun ser dem jo kun i svært korte perioder, og flere nære familiemedlemmer har hun ikke engang møtt ennå, sitter i et show på tv og snakker så kort tid etter at hun slapp løs, og det på en så voksen måte at jeg ikke for mitt bare liv kan fatte at den jenta der har vært i noe tilnærmet et fangehull i 8 år.

Så du tror ikke det er henne da - han kan jo ikke akkurat spille mer voksen enn hun er?

Skrevet

Det aner jeg ikke. Det virket som det var en direktesending.

Skrevet

kan de ha leid inn en "stand in" så de fikk vist intervjuet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...