Gå til innhold

Natascha Kampusch på tv i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest LaloNurse
Skrevet

Dettte trenger vi å høre noe om fra en psyk!

Jeg er sykepleier, og synes tydelig at hun minnet meg om en person som er i en slags sjokkfase hvor virkeligheten ennå ikke har sunket inn. Jeg tror at hun ble intervjuet for tidlig..

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

25

• Dorthe

11

• keinstein

8

• Moraki

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nemlig.

Enig med deg og i forantalende!

Sjokkerr over en del av "teoriene" som fremmes i denne tråden!

Skrevet

Jewg tror det var riktig å gjøre det nå - folk har fått tilfredsstilt noe av sin nysgerrighet - de skjønner nå at det er en voksne kvinne som vi faktisk ikke har krav på å få vite alt om. Hun satte seg i respekt.

Enig igjen, gitt! :-)

Skrevet

Jeg kan ikke si -hva- det er som ikke stemmer her, men noe skurrer kraftig, det er helt sikkert.

Velartikulert og dannet og reflektert osv... hvem blir det av å sitte å se på TV?

Hun har jo fått tilgang til bøker også da. Og han fyren, som beskrives som en einstøing, var sikkert ganske velartikulert også.

Hvis hun allerede var reflektert som tiåring, så ser jeg ingen grunn til at hun ikke skulle være det som attenåring også.

Dessuten var jo barndommmen over når hun ble kidnappet. Jeg tenker at man blir mer grublende og reflekterende når en opplever noe sånt.

Skrevet

ja de har jo tatt DNA av henne - var vel det første de gjorde.

OK, da tenker jeg ikke mer på det.

Skrevet

Enig med deg og i forantalende!

Sjokkerr over en del av "teoriene" som fremmes i denne tråden!

Ja - kjenner jeg blir sint på folk jeg liker her! *LOL*

Skrevet

Ja - kjenner jeg blir sint på folk jeg liker her! *LOL*

Du kommer til å bli enda mer sint den dagen det kommer fram at det faktisk var noe i denne historien som ikke stemte. :)

Skrevet

Du kommer til å bli enda mer sint den dagen det kommer fram at det faktisk var noe i denne historien som ikke stemte. :)

Selvsagt - jeg blir alltid veldig dorundret -veldig lenge, når jeg oppdager at jeg har tatt feil :-)

Skrevet

Akkurat det samme tenkte vi når vi så på det i går.

Når hun refererte til kidnappingsøyeblikket klarte jeg ikke å forstå at en 10 åring kunne klare å tenke så klart! Som at hun tenkte at hun måtte få med seg detaljene for å fortelle politiet senere. Men hun har jo hatt god tid til å tenke på dette i etterkant sikkert da....

Jeg fikk også følelsen av at noe ikke stemmer.

Jeg tenkte masse som 10-åring. Det var vel i det hele tatt i den alderen at man virkelig begynte å reflektere mye over livet og annet.

Skrevet

Jeg tenkte masse som 10-åring. Det var vel i det hele tatt i den alderen at man virkelig begynte å reflektere mye over livet og annet.

Ja, helt enig - har en levende "sånn en" hjemme - utrolig hvor klarsynt hun er.

Også er hun glad i fremmedord -hun sa til kusina si som er 2 år eldre; "Du er så patetisk!" - hehe

Skrevet

NEKTER å høre på deg: Dette er ingen Lolita - bok.

OK. Det blir bare spekulasjoner.

Men la oss vente og se.

Det unike her er at en evt tredje part er død. Det er ingen som kan tre inn der. Det er ingen å anklage og ingen til å forsvare seg. Vi -vet- ikke hvorfor han begikk selvmord, og evt hva som utløste det.

Skrevet

Nå gir jeg meg over. Dette har vært en ufattelig og tragisk historie. Også er det noe som ikke stemte på intervjuet? Stakkars jente hvis det er slik verden skal møte henne. Jeg syntes det virket som om hun var seg selv. Og jeg kan godt forstå at hun har et behov for å utrykke seg og fortelle verden at hun lever. Endelig kan hun fortelle det!!

Enig meg deg. Dessverre er det så mange faglig inkompetente DOLere, så det er ikke rart de reagerer slik.

Skrevet

Javel?

Skrevet

Det var noe "rart" over de lukkede øynene hennes, ja. Interessant at det kan være hennes måte å "slå på" forsvarsmekanismene på...

En grunn til at hun lukket øynene ofte, kan være at hun har blitt vant til mørket. Øynene venner seg til mørket etter en stund, det er også derfor vi blir rar i synet med en gang vi skrur på lyset etter å ha sovet. Når man har vært i en mørk kjeller med lite belysning over så lang tid, er det ikke rart øynene er svært ømfintlige.

Skrevet

En grunn til at hun lukket øynene ofte, kan være at hun har blitt vant til mørket. Øynene venner seg til mørket etter en stund, det er også derfor vi blir rar i synet med en gang vi skrur på lyset etter å ha sovet. Når man har vært i en mørk kjeller med lite belysning over så lang tid, er det ikke rart øynene er svært ømfintlige.

Godt mulig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...