Gå til innhold

Imamen igjen. Barneforledre og kvinner advares

Anbefalte innlegg

Skrevet

NRKs nettmøte, en orgie i islamkorrekt zombietenking og svar fra dysterboken, bortforklaringer og utelatelser. Zikkzakkjøring mellom/ utenom støtende og upassende holdninger fra middelalderen. Gud vet hvilken innflytelse denne mannen har, men jeg håper det er fryktelig lite.

Jeg er stygt redd for at han har mye, og vil få mye mer.

Siden jeg ikke kan uttale navnet har jeg kalt han for Smilie.

http://www2.nrk.no/meldingsadmin/webmelding.aspx?prosjektid=743&type

Skrevet

Maria - Oslo stiller et grunnleggende spørsmål: Hvordan kan man i 2006 støtte steining av personer? Hvordan kan mennesker være så grusomme mot personer som ikke har gjort noe galt mot de som steiner? Er ikke det fordi de får høre av imamer at dette er riktig? Er ikke dette litt primitivt?

Zulqarnain Sakandar Madni: Hvordan kan man akseptere dødsdom i 2006? Er det fordi det praktiseres i verdens mektigste land, og da er det greit?

--------------------

USA dreper, men de dreper ikke kvinner for utroskap, og det forklarer ikke hvorfor det alltid er kvinnene det går ut over. Er mennene for verdifulle til å steines? En slags islamsk utgave av å rette baker for smed?

Skrevet

Snakk om å vri seg unna!

En merkelig figur, som sklir rundt og tryner gang på gang i sin egen urimelighet.

Svarene er en eneste stor fornærmelse mot dem uenfor kulturen som leser.

Hvis vi da tenker oss at de vantro er bikkjemøkk under foten, og at han er likeglad med om de forstår eller ikke, og blåser i om han får sympati for sine standpunkter, så står vi igjen med en som er fullstendig døv og blind for annet enn islam.

En i dag fra hans kultur sa at han antagelig holdt på å spy av forakt for den kvinnelige reporteren, og at han måtte virkelig tvinge seg til å snakke med henne og være i nærheten av henne. En halvnaken hore i hans guds øyne.

Islam har ingen plass for slike kvinner.

En hel gjeng av dem på en av IMRIs opptak proklamerte at det ikke er noen glede i islam, kun underkastelse og bønn.

Gjest Jordnøtt
Skrevet

Jeg kjenner flere muslimer, de er alle ganske så liberale. Denne fyren derimot, er en tosk.

Integrering eller assimilering, spør han. Hvis han er representativ, går jeg for det siste.

Skrevet

Maria - Oslo stiller et grunnleggende spørsmål: Hvordan kan man i 2006 støtte steining av personer? Hvordan kan mennesker være så grusomme mot personer som ikke har gjort noe galt mot de som steiner? Er ikke det fordi de får høre av imamer at dette er riktig? Er ikke dette litt primitivt?

Zulqarnain Sakandar Madni: Hvordan kan man akseptere dødsdom i 2006? Er det fordi det praktiseres i verdens mektigste land, og da er det greit?

--------------------

USA dreper, men de dreper ikke kvinner for utroskap, og det forklarer ikke hvorfor det alltid er kvinnene det går ut over. Er mennene for verdifulle til å steines? En slags islamsk utgave av å rette baker for smed?

Det er et tullete svar. Hvem har sagt at alle aksepterer dødsstraff? Det er da kun USA, og langtfra alle statene der heller, som har dødsstraff. Forsøker det svinet å forsvare steining med at "USA gjør det også"?

Jeg støtter ikke USAs bruk av dødsstraff. Kan du nå svare på nytt på spørsmålet, ditt svin? *DUNK!* *BIFF" *KNUS!* Ups, kom jeg borti tennene dine med albuen, knyttneven og kneet? Sorry...oisann...*KNEKK!*...der kom jeg visst i skade for å knekke nakken din. Så klossete av meg.

Sukk. Slike får selv pasifister til å få lyst til å skyte.

".........................................."

Skrevet

En merkelig figur, som sklir rundt og tryner gang på gang i sin egen urimelighet.

Svarene er en eneste stor fornærmelse mot dem uenfor kulturen som leser.

Hvis vi da tenker oss at de vantro er bikkjemøkk under foten, og at han er likeglad med om de forstår eller ikke, og blåser i om han får sympati for sine standpunkter, så står vi igjen med en som er fullstendig døv og blind for annet enn islam.

En i dag fra hans kultur sa at han antagelig holdt på å spy av forakt for den kvinnelige reporteren, og at han måtte virkelig tvinge seg til å snakke med henne og være i nærheten av henne. En halvnaken hore i hans guds øyne.

Islam har ingen plass for slike kvinner.

En hel gjeng av dem på en av IMRIs opptak proklamerte at det ikke er noen glede i islam, kun underkastelse og bønn.

"Islam har ingen plass for slike kvinner."

Og vi burde ikke ha noen plass for slike "imamer" som han der!

"En hel gjeng av dem på en av IMRIs opptak proklamerte at det ikke er noen glede i islam, kun underkastelse og bønn."

Samt hjernevask og kontroll!

http://www.youtube.com/watch?v=2wPglHZQf-0&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=THUMM8emiP4

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ai=214&ar=1121wmv&ak=null

Som han sa i nettmøtet:

"Integrering må gå begge veier."

Nei! Integrering skal gå _en_ vei, det er _innflytterne_ som skal endre seg og tilpasse seg vårt samfunn! Det er ikke vi som skal endre våre tradisjoner, vår kultur og våre lover etter innvandrere! Ikke pokker om jeg noensinne vil respektere en som ikke gidder hilse på meg, bare fordi det ikke passer vedkommendes religiøse overbevisning!

http://motis.diskusjonsforum.no/motis.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...