Gjest det tenker jeg på Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hvis alle andre tar influensavaksina, betyr det at jeg ikke kan bli smitta??? 0 Siter
sheba Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Nei:) mange som er vaksinert får influensaen i en mild form, de kan vel mest sannsynlig smitte deg.. Kanskje du har sprøyteskrekk? 0 Siter
Gjest det tenker jeg på Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Nei:) mange som er vaksinert får influensaen i en mild form, de kan vel mest sannsynlig smitte deg.. Kanskje du har sprøyteskrekk? Jeg er redd for å bøi influensasyk av vaksina. Hører folk sier de aldri har vært så syk som etter å ha fått vaksina.... 0 Siter
hidi Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg er redd for å bøi influensasyk av vaksina. Hører folk sier de aldri har vært så syk som etter å ha fått vaksina.... Hvis du ikke tar sprøyta er du utsatt for influensa! Selv fra de som har tatt sprøyte... Er du i risikogruppen bør du ta sprøyten. 0 Siter
sheba Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg er redd for å bøi influensasyk av vaksina. Hører folk sier de aldri har vært så syk som etter å ha fått vaksina.... Jeg har tatt den en gang, det var for over ti år siden.. Jeg følte meg "uggen" i kroppen i ca 3 uker, sånn følelse av influensa.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.