Gå til innhold

Hvilke brettspill liker dere?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg HATER spill.

Også det som er så kjekt da!;-)

Jeg er en pest & en plage med sånt. Jeg INSISTERER på at andre kal leke med meg nå og da.

:-)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Dorthe

7

• flisa

6

• annegunn

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg HATER spill.

Blir du ofte invitert på spillkvelder?

laguna1365380434
Skrevet

Kjempegøy! Kan bli litt høylydt da det krever en del skriking for å bli hørt.

En trekker et ord han/hun skal tegne eller mime, de andre skal gjette. Kongemoro! Spesielt med littegranne pils da.

Det hørtes jo midt i blinken ut! :-) At det kreves litt hoi er jo bare ett pluss..Takk for tipset!

Skrevet

Også det som er så kjekt da!;-)

Jeg er en pest & en plage med sånt. Jeg INSISTERER på at andre kal leke med meg nå og da.

Jeg jobber på en avdeling med 5 andre - de er sånn som vil dra på hyttetur og spille LUDO for å gå igjennom neste års budsjett -lage maten selv etc. - jeg HAAAAATER det -jeg vil jobbbbbbbe og få maten på et hotell. SÆR og SUR gammel KJERRING kaller de meg. .eh

Gjest abrahamsen
Skrevet

*springer å sjekker navnet på spillet*

"Full gallup" heter det.

Skrevet

Blir du ofte invitert på spillkvelder?

Jeg er fra trøndelag - og familien min der oppe elsker Yatzy, ti-tusen og kortspill - jeg bare drikker jeg...:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg jobber på en avdeling med 5 andre - de er sånn som vil dra på hyttetur og spille LUDO for å gå igjennom neste års budsjett -lage maten selv etc. - jeg HAAAAATER det -jeg vil jobbbbbbbe og få maten på et hotell. SÆR og SUR gammel KJERRING kaller de meg. .eh

*lol* For mye spillmas kan nok fort bli en uting, innser det..;-)

Men innimellom bare må jeg leke, dille og herse litt..;-P

laguna1365380434
Skrevet

*springer å sjekker navnet på spillet*

"Full gallup" heter det.

Aldri splilt..Gøy? Ja?

Noterer meg navnet så kan jeg sjekke ut!

laguna1365380434
Skrevet

Ticket to ride.

Det har jeg sett, men aldri prøvd..Det med toget i Amerika, ja?

Noterer meg, takk for tips!

Skrevet

*lol* For mye spillmas kan nok fort bli en uting, innser det..;-)

Men innimellom bare må jeg leke, dille og herse litt..;-P

Da kan vi spørre hverandre - jeg kan strekke meg til Trivial Pursuit og GENI :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Aldri splilt..Gøy? Ja?

Noterer meg navnet så kan jeg sjekke ut!

Ja, det er veldig morro og kan godt kombineres ed litt vin og øl. Det er et spill som kan utløse heftige diskusjoner, eller man kan bestemme seg for at man ikke vil diskutere.

Jeg husker ikke helt hvordan spillet var så å begynne å skulle forklare blir nok litt for vanskelig for stakkars meg.

Gjest trultemor26
Skrevet

Ellers så lagde vennegjengen her et spill kalt "vinmonopolet", de lagde brett,laminert og greier, brikker, sjansekort og alt mulig. Fungerte på samme måte som vanlig monopol, men man skulle da isteden for cash, drikke en viss mengde, for å kjøpe det man landet på, eller hvis noen andre eide det.

Ble jo bare surr og rot og folk ble jo fulle før det hadde gått 2 runder.

laguna1365380434
Skrevet

Da kan vi spørre hverandre - jeg kan strekke meg til Trivial Pursuit og GENI :)

TP & Geni er absolutt stas! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det er veldig morro og kan godt kombineres ed litt vin og øl. Det er et spill som kan utløse heftige diskusjoner, eller man kan bestemme seg for at man ikke vil diskutere.

Jeg husker ikke helt hvordan spillet var så å begynne å skulle forklare blir nok litt for vanskelig for stakkars meg.

Kult, jeg skal sjekke det ut, og setter det på listen! :-)

Tusen takk for tipset!

laguna1365380434
Skrevet

Ellers så lagde vennegjengen her et spill kalt "vinmonopolet", de lagde brett,laminert og greier, brikker, sjansekort og alt mulig. Fungerte på samme måte som vanlig monopol, men man skulle da isteden for cash, drikke en viss mengde, for å kjøpe det man landet på, eller hvis noen andre eide det.

Ble jo bare surr og rot og folk ble jo fulle før det hadde gått 2 runder.

*lol* Drikkespill kan fort være over nesten før en har begynt ja..;-P

Jeg har gjort meg visse erfaringer både med "elg" og "asshole"..;-)

Skrevet

Fy f.....det der høres bare helt for jævelig ut...*grøss*

Skrevet

Det er bare backgammon som er gøy, alt annet er kjedelig :o)

Jeg digger backammon! Mamma lærte meg det tidlig slik at hun hadde noen og spille med :o)

Jeg ønsker meg ett slikt skikkelig spill, i koffert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...