laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Jeg HATER spill. Også det som er så kjekt da!;-) Jeg er en pest & en plage med sånt. Jeg INSISTERER på at andre kal leke med meg nå og da. :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg HATER spill. Blir du ofte invitert på spillkvelder? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Kjempegøy! Kan bli litt høylydt da det krever en del skriking for å bli hørt. En trekker et ord han/hun skal tegne eller mime, de andre skal gjette. Kongemoro! Spesielt med littegranne pils da. Det hørtes jo midt i blinken ut! :-) At det kreves litt hoi er jo bare ett pluss..Takk for tipset! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Også det som er så kjekt da!;-) Jeg er en pest & en plage med sånt. Jeg INSISTERER på at andre kal leke med meg nå og da. :-) Jeg jobber på en avdeling med 5 andre - de er sånn som vil dra på hyttetur og spille LUDO for å gå igjennom neste års budsjett -lage maten selv etc. - jeg HAAAAATER det -jeg vil jobbbbbbbe og få maten på et hotell. SÆR og SUR gammel KJERRING kaller de meg. .eh 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 *springer å sjekker navnet på spillet* "Full gallup" heter det. 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Blir du ofte invitert på spillkvelder? Jeg er fra trøndelag - og familien min der oppe elsker Yatzy, ti-tusen og kortspill - jeg bare drikker jeg... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Jeg jobber på en avdeling med 5 andre - de er sånn som vil dra på hyttetur og spille LUDO for å gå igjennom neste års budsjett -lage maten selv etc. - jeg HAAAAATER det -jeg vil jobbbbbbbe og få maten på et hotell. SÆR og SUR gammel KJERRING kaller de meg. .eh *lol* For mye spillmas kan nok fort bli en uting, innser det..;-) Men innimellom bare må jeg leke, dille og herse litt..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 *springer å sjekker navnet på spillet* "Full gallup" heter det. Aldri splilt..Gøy? Ja? Noterer meg navnet så kan jeg sjekke ut! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Ticket to ride. Det har jeg sett, men aldri prøvd..Det med toget i Amerika, ja? Noterer meg, takk for tips! :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Har du denne siden eller? http://www.brettspill.no/ 0 Siter
flisa Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 *lol* For mye spillmas kan nok fort bli en uting, innser det..;-) Men innimellom bare må jeg leke, dille og herse litt..;-P Da kan vi spørre hverandre - jeg kan strekke meg til Trivial Pursuit og GENI 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Har du denne siden eller? http://www.brettspill.no/ Ah! Nyttig! Tusen takk! :-) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Aldri splilt..Gøy? Ja? Noterer meg navnet så kan jeg sjekke ut! :-) Ja, det er veldig morro og kan godt kombineres ed litt vin og øl. Det er et spill som kan utløse heftige diskusjoner, eller man kan bestemme seg for at man ikke vil diskutere. Jeg husker ikke helt hvordan spillet var så å begynne å skulle forklare blir nok litt for vanskelig for stakkars meg. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ellers så lagde vennegjengen her et spill kalt "vinmonopolet", de lagde brett,laminert og greier, brikker, sjansekort og alt mulig. Fungerte på samme måte som vanlig monopol, men man skulle da isteden for cash, drikke en viss mengde, for å kjøpe det man landet på, eller hvis noen andre eide det. Ble jo bare surr og rot og folk ble jo fulle før det hadde gått 2 runder. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Da kan vi spørre hverandre - jeg kan strekke meg til Trivial Pursuit og GENI TP & Geni er absolutt stas! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Ja, det er veldig morro og kan godt kombineres ed litt vin og øl. Det er et spill som kan utløse heftige diskusjoner, eller man kan bestemme seg for at man ikke vil diskutere. Jeg husker ikke helt hvordan spillet var så å begynne å skulle forklare blir nok litt for vanskelig for stakkars meg. Kult, jeg skal sjekke det ut, og setter det på listen! :-) Tusen takk for tipset! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Ellers så lagde vennegjengen her et spill kalt "vinmonopolet", de lagde brett,laminert og greier, brikker, sjansekort og alt mulig. Fungerte på samme måte som vanlig monopol, men man skulle da isteden for cash, drikke en viss mengde, for å kjøpe det man landet på, eller hvis noen andre eide det. Ble jo bare surr og rot og folk ble jo fulle før det hadde gått 2 runder. *lol* Drikkespill kan fort være over nesten før en har begynt ja..;-P Jeg har gjort meg visse erfaringer både med "elg" og "asshole"..;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg jobber på en avdeling med 5 andre - de er sånn som vil dra på hyttetur og spille LUDO for å gå igjennom neste års budsjett -lage maten selv etc. - jeg HAAAAATER det -jeg vil jobbbbbbbe og få maten på et hotell. SÆR og SUR gammel KJERRING kaller de meg. .eh Fy f.....det der høres bare helt for jævelig ut...*grøss* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det er bare backgammon som er gøy, alt annet er kjedelig ) Jeg digger backammon! Mamma lærte meg det tidlig slik at hun hadde noen og spille med ) Jeg ønsker meg ett slikt skikkelig spill, i koffert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.