Gå til innhold

Hvilke brettspill liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f.....det der høres bare helt for jævelig ut...*grøss*

Nå planlegger de en tur til - jeg protesterer vilt -jeg vil jobbe, spise og sove hjemme -har intet felles med de folka der - bare med sjefen, egentlig.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Dorthe

7

• flisa

6

• annegunn

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg digger backammon! Mamma lærte meg det tidlig slik at hun hadde noen og spille med :o)

Jeg ønsker meg ett slikt skikkelig spill, i koffert.

Det må være et skikkelig spill i koffert, kjenner du ikke noen som skal til Hellas snart? Der kalles det tavli og er billig hvis man skal ha et uten skriblerier på.

Jeg har et lite kjøpt i Tyrkia og et stort som er fra Hellas.

Skrevet

Nå planlegger de en tur til - jeg protesterer vilt -jeg vil jobbe, spise og sove hjemme -har intet felles med de folka der - bare med sjefen, egentlig.

Jeg kan godt reise bort med kollegaene mine, bare koselig det. Men jeg vil ha muligheten til å trekke meg tilbake til mitt eget hotellrom, samt å få maten servert...:-)

Skrevet

Jeg kan godt reise bort med kollegaene mine, bare koselig det. Men jeg vil ha muligheten til å trekke meg tilbake til mitt eget hotellrom, samt å få maten servert...:-)

Ja -og få fisi uten å dele rom !

laguna1365380434
Skrevet

Geni og kinasjakk.

Ja! Begge deler er gøy!

:-)

Skrevet

Det må være et skikkelig spill i koffert, kjenner du ikke noen som skal til Hellas snart? Der kalles det tavli og er billig hvis man skal ha et uten skriblerier på.

Jeg har et lite kjøpt i Tyrkia og et stort som er fra Hellas.

Vet ikke om noen som skal nå, men skal huske på det.

Onkelen min hadde ett skikkelig ett, som jeg ble trent opp i. Så kjøpte mamma i ett eller annet land, men eksmannen hennes tok det med seg, det har jeg forresten aldri tilgitt han for!

Skrevet

Vet ikke om noen som skal nå, men skal huske på det.

Onkelen min hadde ett skikkelig ett, som jeg ble trent opp i. Så kjøpte mamma i ett eller annet land, men eksmannen hennes tok det med seg, det har jeg forresten aldri tilgitt han for!

Hehe, det skjønner jeg godt. Eksen min fikk ikke med seg sitt eget, for det ville jeg ha ;o)

Skrevet

Hehe, det skjønner jeg godt. Eksen min fikk ikke med seg sitt eget, for det ville jeg ha ;o)

Jeg mistenker han for å ta det bare på faenskap. Han tok til og med solbrillene mine...

Jaja.

Fant forresten noen utgaver her:

http://www.brettspill.no/spill.aspx?spillId=54

Ah, det kan jeg ønske meg av pappa til jul *gliser fornøyd*

Skrevet

TP, risk, backgammon. Og så spiller vi mye kort.

Jentungen fikk penzum til jul - det har vi også hatt en del runder med.

Skrevet

Duh - hvis du hadde bodd litt nærmere skulle jeg invitert deg på et slag backgammon og et glass rødvin :-)

Hvordan var Danmark? Og D70'en?

Ja, takk! :)

DK var topp, og jeg heller mot følgende forklaring: "hodene" er tiltet ulikt i ytterleddet, pluss at vinkelen på selve toppmodulen nok også nok er bittelitt forskjellig fra mølle til mølle - de fleste er stilt opp mot den mest vanlige vindretningen, mens noen er justert annerledes slik at det alltid er noen som sviver. Hørtes det tilforlatelig ut?

D70en krever visst en grundig innføring, gitt - hittil har det blitt fullautomatikk, pek og skyt. :P Jeg er dypt imponert og lykkelig. Kan bruke linsene fra mitt gode, gamle f801 også! :D

Skrevet

Oj, de var dyre. Så fint er ikke mitt :o)

Pappa kan godt bruke litt penger på meg ;-)

Jeg må komme med konkrete ønsker, ellers tør de ikke kjøpe noe, vi har ganske så forskjellig smak.

Skrevet

Pappa kan godt bruke litt penger på meg ;-)

Jeg må komme med konkrete ønsker, ellers tør de ikke kjøpe noe, vi har ganske så forskjellig smak.

Da er det bare å ønske i vei.

Har du et forslag hva jeg skal ønske meg av dattera mi? Jeg klarer ikke å komme fram til noe jeg virkelig ønsker meg og dattera mi vil ikke gi meg presang før jeg ønsker meg noe.

Skrevet

Ja, takk! :)

DK var topp, og jeg heller mot følgende forklaring: "hodene" er tiltet ulikt i ytterleddet, pluss at vinkelen på selve toppmodulen nok også nok er bittelitt forskjellig fra mølle til mølle - de fleste er stilt opp mot den mest vanlige vindretningen, mens noen er justert annerledes slik at det alltid er noen som sviver. Hørtes det tilforlatelig ut?

D70en krever visst en grundig innføring, gitt - hittil har det blitt fullautomatikk, pek og skyt. :P Jeg er dypt imponert og lykkelig. Kan bruke linsene fra mitt gode, gamle f801 også! :D

Jammen de endrer stilling avhengig av vindretning?

Betraktet du møllene med ny interesse, eller? :P

Der jeg studerte hadde vi forøvrig backgammonturnering - og jeg har slått regjerende norgesmester. I ett av fem spill :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...