Gå til innhold

Hvilke brettspill liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bare å ønske i vei.

Har du et forslag hva jeg skal ønske meg av dattera mi? Jeg klarer ikke å komme fram til noe jeg virkelig ønsker meg og dattera mi vil ikke gi meg presang før jeg ønsker meg noe.

Det er så vanskelig det der med ønsker...

Jeg klarer jo knapt nok komme på hva jeg ønsker meg selv jeg.

Men du kan jo ønske deg en koselig middag? Det er jo ikke akkurat innpakket presang, men jeg ønsker meg ofte det av venninner som vil gi meg noe.

Eller en dvdboks med en tv-serie. Du skjønner jeg forbereder meg til vinteren, og pønsker på hvilke dvdèr jeg skal kjøpe :o)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Dorthe

7

• flisa

6

• annegunn

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jammen de endrer stilling avhengig av vindretning?

Betraktet du møllene med ny interesse, eller? :P

Der jeg studerte hadde vi forøvrig backgammonturnering - og jeg har slått regjerende norgesmester. I ett av fem spill :-(

Trodde de sto stille inntil de ble justert manuelt, jeg. Hm.

Hehe - backgammonseieren din er vel omtrent å sammenligne med den gangen jeg blokket ned den høyeste spilleren på damelandslaget i volleyball, det.. (fordi hun smashet ned på meg, selvfølgelig, men ballen gikk like fullt i gulvet på andre sida, så da så!) *flire* Jeg har ennå til gode å vinne noenting i backgammon, gitt, men jeg har skaffet meg taktikkbok nå! ;)

Skrevet

Trodde de sto stille inntil de ble justert manuelt, jeg. Hm.

Hehe - backgammonseieren din er vel omtrent å sammenligne med den gangen jeg blokket ned den høyeste spilleren på damelandslaget i volleyball, det.. (fordi hun smashet ned på meg, selvfølgelig, men ballen gikk like fullt i gulvet på andre sida, så da så!) *flire* Jeg har ennå til gode å vinne noenting i backgammon, gitt, men jeg har skaffet meg taktikkbok nå! ;)

Nei altså, jeg tror ikke det. Og det kan jo ikke lønne seg heller - en liten styringsdings, og så fungerer de optimalt hele tiden?

Jeg har også en taktikkbok.

Sett den her da?

http://oslopuls.no/kunst/article1445881.ece

Skrevet

Det er så vanskelig det der med ønsker...

Jeg klarer jo knapt nok komme på hva jeg ønsker meg selv jeg.

Men du kan jo ønske deg en koselig middag? Det er jo ikke akkurat innpakket presang, men jeg ønsker meg ofte det av venninner som vil gi meg noe.

Eller en dvdboks med en tv-serie. Du skjønner jeg forbereder meg til vinteren, og pønsker på hvilke dvdèr jeg skal kjøpe :o)

Jeg også forbereder meg til vinteren på den måten.

Hadde hun vært rikere, så skulle jeg ønsket meg en divxspiller. Men som fattig student blir det for dyrt.

Skrevet

I vennegjengen min er det Roborally som er den store hiten for tiden, det spiller vi mye. Ellers spiller vi en del Settlers og Munchkin. Jeg har planer om å kjøpe inn Ricochet Robots og Ticket to Ride i løpet av høsten, og kanskje Carcassonne. Jeg liker TP godt, men det er det ingen som vil spille med meg :(

Skrevet

Nei altså, jeg tror ikke det. Og det kan jo ikke lønne seg heller - en liten styringsdings, og så fungerer de optimalt hele tiden?

Jeg har også en taktikkbok.

Sett den her da?

http://oslopuls.no/kunst/article1445881.ece

Heh, utrolig bra! :D

Jeg må tenke litt mer på det der med vindmøllene. Eksistensielle problemer krever tid. Rødvin, sa du? ;) (Jeg er faktisk i nabolaget ditt titt og ofte, så bare pass deg..!)

Skrevet

TP ruler, jeg digger quiz spill så lenge de ikke omhandler sport, jeg sliter veldig med sportsspørsmål... Så et her om dagen som omhandlet film, det er definitivt høyt på lista mi, husker jo ikke hva det heter i farten.

Jeg driver å "plager" vennekretsen med brettspill jeg også, jeg digger det.

Foruten Ludo, det er _ikke_ morsomt i det hele tatt. Minner om dårlig påskesteming hvor jeg og broren min fløy i trynet på hverandre, dette skjedde _hver_ gang vi var på hytta, helt til pappa hev det på peisen. :)

Siden har det ikke kommet tilbake noe Ludo der heller, og dette var på midten av 80 tallet.

Skrevet

Også det som er så kjekt da!;-)

Jeg er en pest & en plage med sånt. Jeg INSISTERER på at andre kal leke med meg nå og da.

:-)

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Vi hadde nok hatt det gøy sammen på fest! ;o)

Skrevet

Heh, utrolig bra! :D

Jeg må tenke litt mer på det der med vindmøllene. Eksistensielle problemer krever tid. Rødvin, sa du? ;) (Jeg er faktisk i nabolaget ditt titt og ofte, så bare pass deg..!)

Du husker bildet av jentungen og vinkorkene? :P

Rødvin, ja. Det er en guds lykke at Lillevill sover hele natta - det gir uante muligheter :-)

kakki1365380609
Skrevet

Settlers med utvidelse, ticket to ride (europakartet), Carcassonne, Phase10 (kortspill) og kinasjakk er de tingene jeg liker godt å spille. Og enda et handelsstrategispill som jeg ikke husker navnet på :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Vi hadde nok hatt det gøy sammen på fest! ;o)

Det tror jeg også! :-D Vi hadde nok funnet på mye gøy!

laguna1365380434
Skrevet

Nå har jeg skrevet ned tipsene, og oddsene er gode for at jeg blir bra plagsom i høst! Takker!

:-)

kakki1365380609
Skrevet

Settlers med utvidelse, ticket to ride (europakartet), Carcassonne, Phase10 (kortspill) og kinasjakk er de tingene jeg liker godt å spille. Og enda et handelsstrategispill som jeg ikke husker navnet på :o)

Puerto Rico, offkårse :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...