Osiris Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Irland fikk røykelov før oss! (Hvem skulle trodd det, med den pub-kulturen?!? Veldig bra!! ) Ellers vet jeg ikke. Ikke frankrike, italia, men noen er vel på gang. Sverige kanskej? Men du skal vel reise lengre.. Italia og Sverige har røykfrie kafeer og restauranter. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Var i Milano i fjor høst, og der var det røykeforbud inne på alle spisesteder, barer og restauranter. Liker Italia enda bedre nå. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Italia og Sverige har røykfrie kafeer og restauranter. Trodde du spurte etter generelt røykeforbud. Hvis du reiser et sted du kan være mye ute (spise ute) er det uansett mange muligheter 0 Siter
Gjest amerikafarer Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ok, har ikke vært der..Lander oftest i Boston, N.Y og lignende og der er strikt! :-o Men utenfor Boston, der min bror bor, der er det mere liberalt enn i Oslo, sånn på barer, drosjer (!) etc. :-) Joda, det er stengt mange steder, Texas, Illinois, Minnesota og California f.eks. Men det varierer altså sterkt fra stat til stat. Og noen steder er det strengere på flyplasser etc enn ellers. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Italia er hvertfall røykfritt. Helt røykfritt som norge? Husker jeg har sett "non fumare", men er ikke sikker på hvor gjennomført det var. 0 Siter
hidi Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hvorfor reagerer du som om jeg har hetset røykere? Jeg har bare spurt om noen vet om en liste over land det ikke er tillatt å røyke på kafeer. Så kommer du å blander inn eksos. Røyking er det som plager meg virkelig ille, det er derfor jeg fra nå av tenker å planlegge reiser ut i fra hvor jeg slipper å bli utsatt for røyklukt. Røykere gjør sikkert det motsatte, sjekker at de kan røyke der de drar. Fordi det virker krenkende. Omtrent som; jeg ønsker å reise til et land med kun hvite! Eksos er mer skadelig for hver enkelt av oss enn nikotin.. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Fordi det virker krenkende. Omtrent som; jeg ønsker å reise til et land med kun hvite! Eksos er mer skadelig for hver enkelt av oss enn nikotin.. Om du syns det virker krenkende at jeg spør om land med røykfrie kafeer og restauranter, da syns jeg du reagerer mye kraftigere enn du har grunn til. 0 Siter
Gjest amerikafarer Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg er mekaniker. Jeg kunne aldri lagt meg med røyklukt etter restaurantbesøk. Men om jeg lukter litt olje, gjør meg ingenting. Tobbakksrøyklukt gjør meg uvel, og den gjør at jeg føler meg skitten. Ville vurdert å vaske meg om jeg hadde luktet OLJE før jeg la meg, urk! 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Helt røykfritt som norge? Husker jeg har sett "non fumare", men er ikke sikker på hvor gjennomført det var. Veldig gjenomført, det var ikke lov å røyke inne noen steder, og jeg mener jeg så flere skilt på utestedene som fortalte at det var relativt høye bøter om vi brøt røykeforbudet. 0 Siter
Gjest glad for røykeforbudet Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Ville vurdert å vaske meg om jeg hadde luktet OLJE før jeg la meg, urk! Ja, selvsagt gjør jeg det. Ville bare presisere at røyklukt er verre for meg;) 0 Siter
Mañana Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hvis det fremdeles er av interesse er det en fullstendig oversikt på røykfrie land, var nemlig på utkikk etter det samme i dag og fant denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=298696 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Veldig gjenomført, det var ikke lov å røyke inne noen steder, og jeg mener jeg så flere skilt på utestedene som fortalte at det var relativt høye bøter om vi brøt røykeforbudet. Så bra!! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvis det fremdeles er av interesse er det en fullstendig oversikt på røykfrie land, var nemlig på utkikk etter det samme i dag og fant denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=298696 Så flott! Rart det ikke står noe om Sverige. 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Så bra!! Ja, det kan du si det:-S :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Hvis det fremdeles er av interesse er det en fullstendig oversikt på røykfrie land, var nemlig på utkikk etter det samme i dag og fant denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=298696 Takk skal du ha! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Ja, det kan du si det:-S :-) Tja.... kan man ikke røyke ute i italia, da, det er jo deilig vær stort sett - når vi reiser dit, mener jeg? 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Tja.... kan man ikke røyke ute i italia, da, det er jo deilig vær stort sett - når vi reiser dit, mener jeg? Joda, man kunne selvfølgelig røyke ute, så det gikk helt fint:-) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Joda, man kunne selvfølgelig røyke ute, så det gikk helt fint:-) BRA 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.