Gå til innhold

Intervjuet med Natascha Kampusch, er det bare jeg som gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på dette intervjuet og klarte ikke å holde tårene unna.

Hvordan kan mennesker overleve noe sånt mentalt?

Hvor mange år vil det ta før disse minnene er bearbeidet?.

det er for jævlig...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• cecily

5

• Gemini

3

• ekte nick

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har aldri vært så stille i stua vår. Fy flate for en sterk og reflektert ung dame!

Europas engel.

Skrevet

Det har aldri vært så stille i stua vår. Fy flate for en sterk og reflektert ung dame!

Europas engel.

Akkurat det tenkte jeg og.

Gjest trultemor26
Skrevet

Min sambo måtte på død og liv se på 24, så jeg fikk ikke sett intervjuet, men det er vel å finne på nett også.

Gjest kyrrebip
Skrevet

På en dansk avis leste jeg at hun var gravid med sin kidnapper, noen som har hørt mere om dette?

Skrevet

På en dansk avis leste jeg at hun var gravid med sin kidnapper, noen som har hørt mere om dette?

Hvis det er noe i det der, så er jo svært merkelig at det ryktet ikke har kommet til Norge.,Det ville vel vært det første de hadde slått opp. Og om de hadde forsøkt å være diskre, så skal jeg vedde på at det hadde kommet ut likevel.

Skrevet

Utrolig trist....

Jeg ble så opphengt i faktene hennes og måten å ordlegge seg. Det var noe ved henne som gjorde meg fascinert og interessert i hva slike ting gjør med en ung jentes psyke.

Gjest theoline
Skrevet

En skikkelig vakker og likanes jente, maken til mere oppegående 18-åring skal du lete lenge etter!

Men vanskelig å holde tårene tilbake ja, kan umulig sette seg inn i hvordan livet hennes har vært de siste 8-årene..

Skrevet

Europas engel.

Jo, hun virket veldig selvsikker. Får håpe det ikke er bare utenpå.

Gjest Nederst her!
Skrevet

Hvis det er noe i det der, så er jo svært merkelig at det ryktet ikke har kommet til Norge.,Det ville vel vært det første de hadde slått opp. Og om de hadde forsøkt å være diskre, så skal jeg vedde på at det hadde kommet ut likevel.

http://www.nettavisen.no/verden/article723396.ece

Skrevet

Sikker bare oppspinn fra tysk sladderpresse...

Skrevet

Helt enormt sterk jente det der! Jeg tror ikke hvem som helst hadde taklet 8 år i det helvette nei!

Vil anbefale dere boken til en annen sterk jente, Sabine som ble holdt fanget i et rom i 80 dager.

Ingen grusomme detaljer, men historien til en utrolig sterk jente.

Skrevet

Helt enormt sterk jente det der! Jeg tror ikke hvem som helst hadde taklet 8 år i det helvette nei!

Vil anbefale dere boken til en annen sterk jente, Sabine som ble holdt fanget i et rom i 80 dager.

Ingen grusomme detaljer, men historien til en utrolig sterk jente.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104446

Skrevet

Uff ja dette var sterkt. Men det viser vel for en fantastisk evne man har til å tilpasse seg om man må.

Synes det sies mye bullshit i denne saken av pressen. Som dette med Stocholmsyndromet eller hva det heter. Selvfølgelig må man knytte seg på en viss måte til den eneste personen man får treffe.

Og at hun nå er utslitt og må hvile i flere dager, hvem kan ikke bli utslitt av langt mindre ting??

Lurer på om moren til han viste noe, forresten?

Synes det ser ut som hun har klart seg veldig bra etter forholdene. Det har sikkert hjulpet mye at hun har fått sett på TV. Tror det er trøst for mange som lever i ensomhet, f.eks eldre.

Grøsser og lurer på om det er flere bortførte som lever sånn. Det var jo ikke lett å kjenne henne igjen, fra barndomsbildet .

Skrevet

Jo, hun virket veldig selvsikker. Får håpe det ikke er bare utenpå.

hun satt jo og sa at hun var sint for at det gikk så mange rykter om at hun ble seksuelt misbrukt....

Skrevet

Uff ja dette var sterkt. Men det viser vel for en fantastisk evne man har til å tilpasse seg om man må.

Synes det sies mye bullshit i denne saken av pressen. Som dette med Stocholmsyndromet eller hva det heter. Selvfølgelig må man knytte seg på en viss måte til den eneste personen man får treffe.

Og at hun nå er utslitt og må hvile i flere dager, hvem kan ikke bli utslitt av langt mindre ting??

Lurer på om moren til han viste noe, forresten?

Synes det ser ut som hun har klart seg veldig bra etter forholdene. Det har sikkert hjulpet mye at hun har fått sett på TV. Tror det er trøst for mange som lever i ensomhet, f.eks eldre.

Grøsser og lurer på om det er flere bortførte som lever sånn. Det var jo ikke lett å kjenne henne igjen, fra barndomsbildet .

lurer også på om det er flere kidnappede barn som holdes fanget. Tenk hvilket mediestyr det hadde vært om plutselig to av de mest omtalte forsvinningsakene i Norge, Marianne og Therese dukket opp igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...