Gå til innhold

Intervjuet med Natascha Kampusch, er det bare jeg som gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ikke absolutt hele intervjuet, men når jeg så det jeg så, var det mine tanker.

Jeg kan ikke huske at jeg så noe som dreide seg om sex??

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• cecily

5

• Gemini

3

• ekte nick

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns hun virket utrolig veslevoksen, men annet kan en vel ikke forvente.

For meg virket det som om hun tenkte mye på sex, penset flere unaturlige ting over på dette. F.eks om det cruiset hun ville dra på etter hvert - men det skulle ikke være "mit alles inkludiert". Hvor kom det inn?

For meg virket hun som en liten jente med store ord og voksen kropp.

Jeg forstod det som om hun hadde lyst til å ha med familien sin på en rolig ferie (cruise), og understreket med det hun sa at det ikke skulle være noe fest- og hallois-tur.

Jeg tror hun tankte på at det ikke skulle være noe fyllekalas. Sex tenkte jeg ikke på i det hele tatt da hun sa det!

Skrevet

Det har aldri vært så stille i stua vår. Fy flate for en sterk og reflektert ung dame!

Europas engel.

Det var HELT stille i stua vår og. Har aldri opplevd maken., Både jeg og mannen min satt dypt konsentrert under intervjuet.

Skrevet

Hun har ikke bestilt feriereiser, nei. Selvsagt ikke. Hun har i det store og hele gjort svært lite.

Men hun HAR fått se aviser (og tv) i en viss utstrekning, så hun har jo kunnet få med seg litt av hva som har skjedd utenfor hennes fangenskap.

Uansett har jeg et totalt annerledes inntrykk enn deg av dette intervjuet.

Godt mulig jeg tar helt feil, men det var nå det jeg tenkte. Heldigvis er det ikke jeg som skal være i støttegruppen hennes.

Skrevet

Utrolig trist....

Jeg ble så opphengt i faktene hennes og måten å ordlegge seg. Det var noe ved henne som gjorde meg fascinert og interessert i hva slike ting gjør med en ung jentes psyke.

Apropos fakter - jeg ble veldig overrasket over at hun hadde så lite av det.. Jeg innbilder meg at et menneske som har levd isolert over så mange år vil utvikle en god del spesielle fakter og uttrykk.

Nå så jeg bare de siste 10 minuttene av programmet, da.

Skrevet

""All inclusive" er jo et begrep på ferie, der alt er inkludert/betalt på forhånd, mat osv., og ikke bare fly/hotell som ved vanlig charter."

Tror definitivt ikke hun tenkte på dette. Husk at hun ikke akkurat har bestilt feriereiser i det siste.

Klart hun kan kun ha tenkt på alkohol, men det var ikke det jeg tenkte i mitt hode. Men jeg kan jo godt ta feil.

...i og med at hun var tysk så vil det være naturlig å tenke at det engelske uttrykket "all inclusive" har hun snappet opp fra media, og er det vanlige for slike reiser. Man tenker vel heller ikke sex når man skal på ferie med sin mor og far?

Skrevet

Apropos fakter - jeg ble veldig overrasket over at hun hadde så lite av det.. Jeg innbilder meg at et menneske som har levd isolert over så mange år vil utvikle en god del spesielle fakter og uttrykk.

Nå så jeg bare de siste 10 minuttene av programmet, da.

Men så hadde hun også tilgang på TV de siste årene da. Jeg syntes hun virka veldig "voksen" i faktene. En ungdom som hadde opplevd et normalt ungdomsliv, ville antagelig ha oppført seg annerledes. Jeg synes jenta minner meg endel om jenter fra enkelte amerikanske sekter (Amishfolket f.eks.)....

Skrevet

Men så hadde hun også tilgang på TV de siste årene da. Jeg syntes hun virka veldig "voksen" i faktene. En ungdom som hadde opplevd et normalt ungdomsliv, ville antagelig ha oppført seg annerledes. Jeg synes jenta minner meg endel om jenter fra enkelte amerikanske sekter (Amishfolket f.eks.)....

Helt enig - hun var litt "engleaktig"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...