Gå til innhold

Winsor pilates - når man mangler muskler

Anbefalte innlegg

Gjest Det sto så ille til gitt
Skrevet

Forsøkte meg på Winsor pilates på 20 minuter. Men oppdaget at den i hovedsak var laget for muskler jeg tydeligvis ikke har?

Det var dritvanskelig å løfte overkroppen opp fra liggende uten å bruke armer, så mange ganger. Ikke var det noen forslag til lettere øvelser heller. Men bortsett fra det var den jo kjempefin.

Bør jeg trene meg opp etter et annet treningsprogram i stedenfor, eller vil musklene komme etterhvert, selv om man kaskje bare klarer å henger ca 40% med?

Skrevet

Bare gjør så godt du kan, så vil du merke at etter noen uker så fikser du øvelsene!

Du får antagelig skikkelig støle muskler (spesielt i mageregionen) i begynnelsen. Da er det viktig at du tar noen dagers pause fra treningen.

Skrevet

Da må du ha en annen versjon av Winsor Pilates enn meg, for på min, både intro-dvd-en og på "20 minute workout" så er det da en person som gjør øvelsene på en enklere måte. Tror instruktøren oppfordrer til å følge med på "Dagny" som holder på bak til høyre.

Skrevet

Da må du ha en annen versjon av Winsor Pilates enn meg, for på min, både intro-dvd-en og på "20 minute workout" så er det da en person som gjør øvelsene på en enklere måte. Tror instruktøren oppfordrer til å følge med på "Dagny" som holder på bak til høyre.

Hihi, til og med jeg kunne gjøre alle øvelsene til Dagny :o)

Skrevet

Fikk Winsor pilates i posten i dag jeg :) Skal prøve meg etterpå. Spørs hvordan det går ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...