Gå til innhold

Flytte i "kollektiv" eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er god du.. Blir glad inni meg når du blir så glad på mine vegne...! :))

Ja, jeg tror det er riktig av meg å leve litt alternativt nå som vi KAN det.

Om et år er vi plutselig mer satt igjen, da har jeg planer om å kjøpe noe eget, og hoppe i drømmen om å flytte til sørlandet... Blir maaange timers kjøretur "hjemmefra" da, men.. det får bare våge seg. (forresten mistenker jeg at vi kanskje kommer fra samme landsdel/fylke kanskje..)

Jeg tror det er sunt for oss voksne, og sunt for barna. Vi voksne kan hjelpe hverandre med praktiske ting, og barna kan lære masse om det å ta hensyn og si sin mening når ting butter i mot. For de utfordringene kommer nok. Særlig for min sønn som er enebarn og vant til fred når han ønsker det...

Men med ukentlige husmøter så kan vi få diskutert gjennom hva som fungerer bra og hva som er vanskelig. Det tror jeg kan bli bra for gutta også. Men foreløpig er de jo ganske yre og spretter rundt som kalver på vårslepp!! Men hverdagen kommer nok til den heimen også. ;)

Jeg får finne sengen og pleie mitt forkjøla legeme.. Tusen takk for omtanken og de fine ordene dine. Du treffer som vanlig noe i meg, det føles godt å lese svarene dine. :)

Som sagt ørti ganger før; om du vil, så har du mailadressen min. Hadde vært hyggelig å skravles på msn om ikke annet! :)

nattaklem til deg :)

Hei igjen :-)

Jepp, mailadressen din har jeg.. :-), har bare ikke rotet mer med tullet mht leverandørene.

Hadde nesten glemt alt det der nå, merkelig hva en venner seg til! Får ikke lenger beskjed på "svar på innlegg", eller noe i den dur, så er blitt mye flinkere til å følge med på "100 siste". Skal bare se du får en mail en vakker dag :-)

Samme fylke ja, du sier noe der! Hjeelp, er du naboen min, kanskje..? Hehe, ja verden er liten:-)

Ukentlige husmøter høres lurt ut! Kanskje noe bortimot enhver husstand burde hatt?

Hmm..:-)

Begynner å bli rimelig trøtt jeg også, bør nok køye snart jeg også.

God bedring til deg, vi skravles :-)

Natta'klem

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

4

• flisa

3

• bouenas

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hei igjen :-)

Jepp, mailadressen din har jeg.. :-), har bare ikke rotet mer med tullet mht leverandørene.

Hadde nesten glemt alt det der nå, merkelig hva en venner seg til! Får ikke lenger beskjed på "svar på innlegg", eller noe i den dur, så er blitt mye flinkere til å følge med på "100 siste". Skal bare se du får en mail en vakker dag :-)

Samme fylke ja, du sier noe der! Hjeelp, er du naboen min, kanskje..? Hehe, ja verden er liten:-)

Ukentlige husmøter høres lurt ut! Kanskje noe bortimot enhver husstand burde hatt?

Hmm..:-)

Begynner å bli rimelig trøtt jeg også, bør nok køye snart jeg også.

God bedring til deg, vi skravles :-)

Natta'klem

Neida, jeg bor like utenfor Oslo nå. Men er opprinnelig fra vestlandet et sted.. ;) Men det kan vi ta på mail eller noe ved en senere anledning. Hadde iallefall vært veldig koselig! :)

Men bare om du vil. Ikke noe stress! :)

Nattaklem fra hun rød-øyede

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...