Gå til innhold

Ang. nettsteder...

Gjest ja anonym,tør ikke annet...

Anbefalte innlegg

Gjest ja anonym,tør ikke annet...
Skrevet

Ja her på åpent forum går det riktig så fint for seg. Saklig diskutering og webmaster som gjør jobben sin.

Hørt om sjikanering på nett? Vel,gå inn på

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000012;conference=257;subcat=185

Har aldri vært bort i noe mere regelrett barnslig og dustete forum i hele mitt liv. Noen drikker,noen er psykisk syk (det kan skje den beste), og noen er rett og slett "nettpsykopater"....

Har lest noen år der inne, og deltatt veeeeldig lite i skrivingen. MIndre skriving blir det fremover,for ikke å si....ingen....skriving.

Og hvor er moderatorene? Drikker de kaffe på "bakrommet"? De kommer slengende en 4-5 dager senere for å slette sjikanerende innlegg....I natt f.eks. ble navnet på en deltager der røpet. Men sånt skjer stadig vekk. Utskjelling, sjikanering og RØLP er hverdagskost der inne.

Takke meg til nettavisen....

Fatter ikke hvordan Eniro kan holde gående et sånt nettsted.

Skrevet

Nivået på det stedet der er et prakteksempel på hvordan et nettsted ikke skal være, ja. Det og antipsykopat.org.

"........................................."

Gjest anonym, tør ikke annet
Skrevet

Nivået på det stedet der er et prakteksempel på hvordan et nettsted ikke skal være, ja. Det og antipsykopat.org.

Åja? Du har vært der inne? Jeg satt og leste litt i går, må bare si jeg fikk hakeslepp....

At det går an? Det står så fint...."sol moderer"...kjøss katta haha:)))

Skrevet

jeg velger latter fremfor tårer;)

utrolig hvordan enkelte fremstiller seg selv som "det rette":-)

vil heller LEVE jeg da:-)

Skrevet

antipsyk har jo et tema da - så det er jo litt anderledes. Den er også drevet helt privat - og da er det selvsagt den som eier det som bestemmer -helt og fullt :)

Skrevet

antipsyk har jo et tema da - så det er jo litt anderledes. Den er også drevet helt privat - og da er det selvsagt den som eier det som bestemmer -helt og fullt :)

Og vedkommende som driver den og bestemmer er, for å si det mildt, en ganske så halvpsyko ekstremist. Det nytter ikke å nekte på :-)

Skrevet

Og vedkommende som driver den og bestemmer er, for å si det mildt, en ganske så halvpsyko ekstremist. Det nytter ikke å nekte på :-)

Jeg kjenner han ikke, men han er nok ganske ensporet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...