Gjest Flygefrosk Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvorfor i all verden har jeg bare blitt trukket kr 1,- fra kontoen min for billettene jeg bestilte på Norwegian? Er det alltid slik? Når trekkes hele beløpet, når jeg reiser?? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nei. Jeg ble iallfall trukket hele beløpet når jeg bestillte. Rabatt? Hilsen dols nattlige svartjeneste, 0 Siter
Gjest Flygefrosken Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nei. Jeg ble iallfall trukket hele beløpet når jeg bestillte. Rabatt? Hilsen dols nattlige svartjeneste, Kjekt med nattlig svartjeneste:) Jeg skulle ha blitt trukket for 800 i utgangspunktet, men 1 kr går bra det også 0 Siter
sheba Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Kjekt med nattlig svartjeneste:) Jeg skulle ha blitt trukket for 800 i utgangspunktet, men 1 kr går bra det også de sjekket bare visa kortet ditt:-) mest sannsynlig har de sendt en e-mail med opplysninger om dette. 0 Siter
Gjest Flygefrosken Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 de sjekket bare visa kortet ditt:-) mest sannsynlig har de sendt en e-mail med opplysninger om dette. okei. Men jeg har fått tilsendt e-post og der står det at billettene er blitt belastet ved bestilling... 0 Siter
sheba Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 okei. Men jeg har fått tilsendt e-post og der står det at billettene er blitt belastet ved bestilling... Du vet jo selv at biletter ikke koster 1 krone:) er i flybransjen selv men ikke i bilett bransjen, så mitt råd til deg vil være og ikke tømme konto, det faktiske beløp blir trukket når din plass på flighten blir bekreftet, er ikke pengene på konto tilkommer biletten andre.. 0 Siter
Gjest Flygefrosken Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Du vet jo selv at biletter ikke koster 1 krone:) er i flybransjen selv men ikke i bilett bransjen, så mitt råd til deg vil være og ikke tømme konto, det faktiske beløp blir trukket når din plass på flighten blir bekreftet, er ikke pengene på konto tilkommer biletten andre.. Selvsagt, det skulle bare mangle. Skal nok holde av penger. Synes bare det var litt morsomt å bli trukket for 1 krone... 0 Siter
sheba Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Selvsagt, det skulle bare mangle. Skal nok holde av penger. Synes bare det var litt morsomt å bli trukket for 1 krone... det gjør de av den grunn for og sjekke gyldighet av visakort:-) om du ikke har full dekning til bilett, er det ditt problem ved insjekking, mange bommer på denne bestemmelsen og blir stående igjen på flyplassen:) 0 Siter
KriH Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvis du vil komme med flyet hadde jeg kontaktet Norwegian med en gang. Jeg har flydd med dem flere ganger og kortet blir belastet med en gang jeg bestiller. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 De reserverer 1 krone når ting blir gjort via VISA, og når det så blir verifisert tar de hele beløpet. Men det kan innimellom ta litt tid... Det er ofte sånn på utesteder også 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det er normalt at de reserverer et symbolsk beløp (altså kr. 1) i første omgang. Jeg tror det er for å teste at kredittkortet ditt hører til en konto som faktisk eksisterer, og at de tester det ved ganske enkelt å ta et lite beløp fra den. Reservasjonen på 1 krone vil forsvinne rimelig fort, og bli erstattet av hele beløpet, dessverre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.