Gå til innhold

Billettbetaling på norwegian.no

Anbefalte innlegg

Gjest Flygefrosk
Skrevet

Hvorfor i all verden har jeg bare blitt trukket kr 1,- fra kontoen min for billettene jeg bestilte på Norwegian? Er det alltid slik? Når trekkes hele beløpet, når jeg reiser??

Skrevet

Nei. Jeg ble iallfall trukket hele beløpet når jeg bestillte. Rabatt? :)

Hilsen dols nattlige svartjeneste,

Gjest Flygefrosken
Skrevet

Nei. Jeg ble iallfall trukket hele beløpet når jeg bestillte. Rabatt? :)

Hilsen dols nattlige svartjeneste,

Kjekt med nattlig svartjeneste:)

Jeg skulle ha blitt trukket for 800 i utgangspunktet, men 1 kr går bra det også :)

Skrevet

Kjekt med nattlig svartjeneste:)

Jeg skulle ha blitt trukket for 800 i utgangspunktet, men 1 kr går bra det også :)

de sjekket bare visa kortet ditt:-)

mest sannsynlig har de sendt en e-mail med opplysninger om dette.

Gjest Flygefrosken
Skrevet

de sjekket bare visa kortet ditt:-)

mest sannsynlig har de sendt en e-mail med opplysninger om dette.

okei. Men jeg har fått tilsendt e-post og der står det at billettene er blitt belastet ved bestilling...

Skrevet

okei. Men jeg har fått tilsendt e-post og der står det at billettene er blitt belastet ved bestilling...

Du vet jo selv at biletter ikke koster 1 krone:)

er i flybransjen selv men ikke i bilett bransjen, så mitt råd til deg vil være og ikke tømme konto, det faktiske beløp blir trukket når din plass på flighten blir bekreftet, er ikke pengene på konto tilkommer biletten andre..

Gjest Flygefrosken
Skrevet

Du vet jo selv at biletter ikke koster 1 krone:)

er i flybransjen selv men ikke i bilett bransjen, så mitt råd til deg vil være og ikke tømme konto, det faktiske beløp blir trukket når din plass på flighten blir bekreftet, er ikke pengene på konto tilkommer biletten andre..

Selvsagt, det skulle bare mangle. Skal nok holde av penger.

Synes bare det var litt morsomt å bli trukket for 1 krone...:)

Skrevet

Selvsagt, det skulle bare mangle. Skal nok holde av penger.

Synes bare det var litt morsomt å bli trukket for 1 krone...:)

det gjør de av den grunn for og sjekke gyldighet av visakort:-)

om du ikke har full dekning til bilett, er det ditt problem ved insjekking, mange bommer på denne bestemmelsen og blir stående igjen på flyplassen:)

Skrevet

Hvis du vil komme med flyet hadde jeg kontaktet Norwegian med en gang. Jeg har flydd med dem flere ganger og kortet blir belastet med en gang jeg bestiller.

Gjest Persille
Skrevet

De reserverer 1 krone når ting blir gjort via VISA, og når det så blir verifisert tar de hele beløpet. Men det kan innimellom ta litt tid...

Det er ofte sånn på utesteder også :)

Skrevet

Det er normalt at de reserverer et symbolsk beløp (altså kr. 1) i første omgang. Jeg tror det er for å teste at kredittkortet ditt hører til en konto som faktisk eksisterer, og at de tester det ved ganske enkelt å ta et lite beløp fra den. Reservasjonen på 1 krone vil forsvinne rimelig fort, og bli erstattet av hele beløpet, dessverre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...