Gå til innhold

FU: Legger du merke til øyenfargen?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg skal til tannlege i dag, så da kommer jeg til å ligge og se ham dypt inn i de grønne øynene hans mens han ser etter tannstein hos meg :P

Det viste seg at min mann ikke kunne si hvilken øyenfarge tannlegen har, selv om han nylig var der.

Er det en forskjell mellom menn og kvinner? Altså at kvinner legger mer merke til øyenfargen hos andre enn det menn gjør?

Hva med deg, vet du øyenfargen på de du kjenner? Det gjør jeg.

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

13

• mrxx

12

• flisa

9

• ylvali1365381015

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja - jeg gjør det -men spør mannen din om tannsøstra (!) hadde liten eller stor rumpe? :)

Skrevet

Jeg ser på øynene til jentene, legger merke til om de har pene øyne eller ikke. Men øyen fargen legger jeg ikke så mye merke til.

Skrevet

Jeg legger merke til øyenfargen hvis den er påfallende eller veldig sterkt, ellers tenker jeg ikke så mye over det.

Skrevet

Ja - jeg gjør det -men spør mannen din om tannsøstra (!) hadde liten eller stor rumpe? :)

*Hehe* Minner meg om en episode her i vår da min kjære og jeg var ute og kjørte. Vi kjørte forbi noen som gikk på fortauet og den ene dama hadde _skikkelig_ låvedørsrumpe og jeg utbrøt:"Har jeg stor rumpe?!" Han bare lo:"Neida, du har ikke så stor rumpe som hu dama vi kjørte forbi nettopp!" Jeg hadde jaggu meg ikke sett at han så på henne heller. :o)

Skrevet

Nei. Hadde det ikke vært for at jeg har ekstremt pene øyne og derfor stadig vekk hører om mine vakre, brune, hadde jeg ikke engang visst min egen øyenfarge.

Skrevet

Jeg legger ofte merke til øyenfarven til folk, og tror nok jeg vet farven til både familie og venner.

Jeg spurte en gang mannen min om øyenfarven til hans foreldre og søsken. Han hadde ingen anelse ;)

Skrevet

Nei, det er sjelden jeg legger merke til, kun hvis folk har veldig spesielle øyne. Ref. Bertine Zetlitz og så han bergenseren med sånne fryktelig koselige synge-programmer på tv, Rune et-eller-annet? Han som oppdaget Sissel Kyrkjebø, hvis jeg husker riktig.

Skrevet

Nei, jeg er ikke spesielt opptatt av det, men jeg vet fargen til mannen, megselv, barna og søstrene mine.

Om de har veldig lyse øyne eller veldig skarp farge så legger jeg merke til det.

Skrevet

Nei, det er sjelden jeg legger merke til, kun hvis folk har veldig spesielle øyne. Ref. Bertine Zetlitz og så han bergenseren med sånne fryktelig koselige synge-programmer på tv, Rune et-eller-annet? Han som oppdaget Sissel Kyrkjebø, hvis jeg husker riktig.

Rune Larsen, mener du? Han har øyne som en Siberian Husky.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

He he, det skal jeg jammen spørre han om!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ser på øynene til jentene, legger merke til om de har pene øyne eller ikke. Men øyen fargen legger jeg ikke så mye merke til.

Da husker du vel ikke min øyenfarge heller?

Jeg vet at dine er grå :-)

Skrevet

Nei, jeg legger sjelden merke til det. Dattera mi på fem er nylig blitt så opptatt av øyenfarge, og hun spurte meg om hvilken øyenfarge den og den har.... Og jeg kunne bare svare på noen få!

Tannlegen har jeg ikke anelse om hvilken øyenfarge han har!

Skrevet

Legger ikke merke til øyenfargen. Iallefall ikke ofte. Jeg snakket med mor en dag for noen år siden, og sa et eller annet om at "jamen pappa har jo brune øyne"... men nei, han hadde visst blå. Og dette en mann jeg hadde bodd sammen med i 13 år...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg legger sjelden merke til det. Dattera mi på fem er nylig blitt så opptatt av øyenfarge, og hun spurte meg om hvilken øyenfarge den og den har.... Og jeg kunne bare svare på noen få!

Tannlegen har jeg ikke anelse om hvilken øyenfarge han har!

Men når du er hos tannlegen - er det noe annet sted å feste blikket enn på øynene hans/hennes når de står bøyd over deg?

Jeg husker fortsatt at skoletannlegen min hadde nydelige, brune øyne.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Legger ikke merke til øyenfargen. Iallefall ikke ofte. Jeg snakket med mor en dag for noen år siden, og sa et eller annet om at "jamen pappa har jo brune øyne"... men nei, han hadde visst blå. Og dette en mann jeg hadde bodd sammen med i 13 år...

Utrolig!

Jeg husker en spørrekonkuranse på et leirsted jeg var en gang. Da ble jeg mektig overrasket over en gutt som trodde at søsteren hadde blå øyne, de var brune.

Skrevet

Utrolig!

Jeg husker en spørrekonkuranse på et leirsted jeg var en gang. Da ble jeg mektig overrasket over en gutt som trodde at søsteren hadde blå øyne, de var brune.

Jeg vet om to personer som har ett blått øye og ett brunt. David Bowie har det også.

Skrevet

Jeg legger merke til om folk har pene øyne, med det skal være en veldig spesiell øyenfarge før jeg registrerer selve fargen.

Mine egne barn har så mangefargede øyne, at når vi fikk pass til eldstemann i sommer, så kunne verken jeg, min eks eller dama på politistasjonen definere den...grå/grønn/brun/blå....hva blir det? Melert? Eller som guttungen sa selv - grumsete:-)

Skrevet

Jeg legger merke til om folk har pene øyne, med det skal være en veldig spesiell øyenfarge før jeg registrerer selve fargen.

Mine egne barn har så mangefargede øyne, at når vi fikk pass til eldstemann i sommer, så kunne verken jeg, min eks eller dama på politistasjonen definere den...grå/grønn/brun/blå....hva blir det? Melert? Eller som guttungen sa selv - grumsete:-)

Jeg har grønne øyne i passet, men de er egentlig en blanding av grønt, gult og brunt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...