Gå til innhold

FU: Legger du merke til øyenfargen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja! [email protected]

mine har du sikkert sett - hvis ikke - får du det også - hehe

Dine har jeg sett, derfor har du et dårlig bytteforslag og forhandlingskort:-)

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

13

• mrxx

12

• flisa

9

• ylvali1365381015

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rune Larsen, mener du? Han har øyne som en Siberian Husky.

Ja, er det ikke underlig hvordan mange utadvendte kristne får en særegen glans i øynene?

Skrevet

Njaaa..joda, jeg måtte tenke nå, men jeg tror jeg er sånn relativt god på å vite øyenfargen på folk jeg kjenner, om jeg husker ansiktet sånn ellers.

Men fy flaten..Sånn generelt..Jeg hadde vært et dårlig vitne..Jeg klarer faktisk ikke å vite om menn jeg har sett har skjegg og bart, eller om de ikke har det! :-o

Vennene mine morer seg over dette, og spør innimellom stikkspørsmål om folk! ;-P

Selvfølgelig vet jeg om småkjærester, folk jeg kjenner godt og fatter og sånn har det men ellers..Nope! Biter meg ikke merke i det, og dette er jo et _påfallende_ trekk!

Hva er galt med hodet mitt? ;-)

Jeg er likedan :)

Skrevet

Dine har jeg sett, derfor har du et dårlig bytteforslag og forhandlingskort:-)

Kan jeg få se ansiktet ditt, om du får se meg uten topp? :D

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er likedan :)

Godt å høre at vi er flere! ;-D

Skrevet

Legger ofte ikke merke til øyenfargen, faktisk, med mindre jeg av annen grunn legger spesielt merke til vedkommende.

Skrevet

Godt å høre at vi er flere! ;-D

Ja, men hva er galt med oss? Det vil jeg gjerne vite :P

Jeg var ute og handlet med en venninne. Så snur jeg meg til der hun sto for å si noe, men da var det plutselig noen andre der. Lette forvirret med blikket, helt til jeg innså at det var fremdeles venninnen min, hun hadde bare tatt på seg en hatt :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, nei, jeg husker ikke fargen på øynene dine......*gulp*

Mine er ikke grå, men lyse blå, de ser sikkert grå ut i alle fall på bilder vil jeg anta.

Ja, de ser grå ut på bilder. Men nå vet jeg at de er lyseblå, det skal jeg huske.

Jeg får fortelle deg at mine er blå-grønne, så slipper du å lete febrilsk etter øyebildet mitt :-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, men hva er galt med oss? Det vil jeg gjerne vite :P

Jeg var ute og handlet med en venninne. Så snur jeg meg til der hun sto for å si noe, men da var det plutselig noen andre der. Lette forvirret med blikket, helt til jeg innså at det var fremdeles venninnen min, hun hadde bare tatt på seg en hatt :D

*lolol* :-D Utrolig bra! :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vet om to personer som har ett blått øye og ett brunt. David Bowie har det også.

Jeg kjenner også en dame som har det. Regner med at de fleste legger merke til hennes øyenfarge!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kikker opp mot den svære lampa, på siden av den.

Heldigvis har tannlegen min munnbind over munn og nese. Husker en tannlege jeg hadde som ikke brukte det - og da ble alltid øynene mine dradd mot den store hårete nesa hans :-(

Min tannlege bruker også munnbind, heldigvis ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

I blå øyne er det visst "1 lag" med farge, mens det i brune og grønne er "2 lag"

aha...

takker! alt du vet... :-)

mvh,

ylvali1365381015
Skrevet

kremt!

nå stiger temperaturen på denne tråden ja... ;-) artig- det startet med noe så uskyldig som øyenfargen til folk. :-))

mvh,

Skrevet

Jeg vet om to personer som har ett blått øye og ett brunt. David Bowie har det også.

I David Bowies tilfelle kommer det av skaden han fikk på øyet sitt for svært mange år siden. Han er ikke født med ulik farge på øynene.

Skrevet

Hva endte han med i passet sitt da?

Jeg tror grå blir det "riktigste" for øyne med ubestemmelig farge.

Jeg så ikke noe alternativ i skjemaet hvor vi kunne krysse av på flerfarget. Så jeg krysst av på grå, men dama i luka mente de var brune, men rett etter synes hun de så gråblå ut...:-)

Men uansett - i de nye passene så kommer det ikke frem verken øyen eller hårfarge, så hun sa det spilte ingen rolle, og han havnet ut på grå.

Skrevet

Uten topp? Det kan bety at du har bh på, hehe...

Skrevet

Uten topp? Det kan bety at du har bh på, hehe...

Heh, nettopp. Søren at du skjønte det :P

Skrevet

Heh, nettopp. Søren at du skjønte det :P

Ja ikke sant? jeg er en gammel rev skjønner du:-)

Sikkert vakkert nok i bh, men det blir aldri så vakkert som uten, hehe.

Skrevet

Ja ikke sant? jeg er en gammel rev skjønner du:-)

Sikkert vakkert nok i bh, men det blir aldri så vakkert som uten, hehe.

Hm... Allikevel synes jeg det er ganske rettferdig. Ansiktet ditt og meg med BH.

Skrevet

kremt!

nå stiger temperaturen på denne tråden ja... ;-) artig- det startet med noe så uskyldig som øyenfargen til folk. :-))

mvh,

Jeg syntes tråden var litt tam, så noe måtte gjøres ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...