Gå til innhold

FU: Legger du merke til øyenfargen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm... Allikevel synes jeg det er ganske rettferdig. Ansiktet ditt og meg med BH.

Din rettferdighetssans er ikke helt som min:-)

Da måtte jeg i tilfelle gi deg bilde av meg i bar overkropp, med bh'en til kona, det er sikkert ett vakkert syn, hehe.

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

13

• mrxx

12

• flisa

9

• ylvali1365381015

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Njaaa..joda, jeg måtte tenke nå, men jeg tror jeg er sånn relativt god på å vite øyenfargen på folk jeg kjenner, om jeg husker ansiktet sånn ellers.

Men fy flaten..Sånn generelt..Jeg hadde vært et dårlig vitne..Jeg klarer faktisk ikke å vite om menn jeg har sett har skjegg og bart, eller om de ikke har det! :-o

Vennene mine morer seg over dette, og spør innimellom stikkspørsmål om folk! ;-P

Selvfølgelig vet jeg om småkjærester, folk jeg kjenner godt og fatter og sånn har det men ellers..Nope! Biter meg ikke merke i det, og dette er jo et _påfallende_ trekk!

Hva er galt med hodet mitt? ;-)

Jeg er sånn jeg også. Det hender jeg skvetter, snur meg rundt og slår han ukjente fyren jeg ser i speilet om morgenen, men jeg tar meg stort sett i det før jeg gjør noen seriøs skade på meg selv.

Men det kan være plagsomt. Jeg kan møte folk på en fest, sitte og snakke hele kvelden eller natta, og ikke kjenne igjen faenskapet neste gang jeg møter fyren eller dama på gata, og hvis de hilser blir jeg bare forvirra.

Jeg må til tider virke jævla overlegen.

En jeg flørta litt med en gang i tiden bomma jeg på tre helger på rad på et utested. Til slutt ble hun drittsur. Nå har jeg ikke sett henne på minst ett år, men det er sikkert ikke fordi hun ikke er der, men fordi hun har gitt opp å hilse på meg - og jeg hadde jo ikke engang klart å plukke henne ut i en lineup.:)

Skrevet

Jeg kikker iallefall ikke inn i øynene på tannlegen. Stakkar folk om de blir så beglodd dagen lang.

Skrevet

I David Bowies tilfelle kommer det av skaden han fikk på øyet sitt for svært mange år siden. Han er ikke født med ulik farge på øynene.

Åh, det visste jeg ikke. Og jeg som var en sånn stor fan av han tidligere :)

Skrevet

Din rettferdighetssans er ikke helt som min:-)

Da måtte jeg i tilfelle gi deg bilde av meg i bar overkropp, med bh'en til kona, det er sikkert ett vakkert syn, hehe.

-ler- Sexy hadde du sikkert vært uansett ;)

Skrevet

-ler- Sexy hadde du sikkert vært uansett ;)

Hehe, jeg har aldri hatt på meg bh, men det tviler jeg sterkt på.

Jeg liker best å ta av bh'ene og kaste dem vekk og ikke kneppe dem på meg selv:-)

Skrevet

Hehe, jeg har aldri hatt på meg bh, men det tviler jeg sterkt på.

Jeg liker best å ta av bh'ene og kaste dem vekk og ikke kneppe dem på meg selv:-)

Hm... Ingen deal, da... Ja, ja, jeg får vente med å se ansiktet ditt til vi møtes for deep throath.

Skrevet

Hm... Ingen deal, da... Ja, ja, jeg får vente med å se ansiktet ditt til vi møtes for deep throath.

Kommer du til å titte så høyt da??....:-)

Var litt dårlig deal ja, du må nok strekke deg lenger enn som så:-)

ylvali1365381015
Skrevet

:-O

;-) det er fredag, ser jeg!

in the mood...

god helg!

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har grønne øyne i passet, men de er egentlig en blanding av grønt, gult og brunt. :o)

litt som mine det... stilig, hva? ;-)

Skrevet

Kommer du til å titte så høyt da??....:-)

Var litt dårlig deal ja, du må nok strekke deg lenger enn som så:-)

Man ser da mannen inn i øynene mens man gir oralsex, i hvert fall en gang i blant :)

Hm... Nå får jeg jo gratis opplæring av deg, jeg kan sikkert strekke meg litt lenger...

Gjest Fargen min er sjelden
Skrevet

Jeg vet iallefall fargen på øynene til tannlegen min :)

Han har veldig pene øyne, mørke øynevipper og knall blå øyne.

Generellt så ser jeg på fargen på øynene til alle jeg møter, på øynene i det hele tatt.

Jeg synes nemmelig at øyne er enmeget spesiell "kroppsdel". Og det er et vell av flotte farger på dem :D

Men min mann, vel, jeg tror ikke han ser fargene like klart som meg, men om det er noe pent eller ikke ser han helt sikkert ;)

Skrevet

Man ser da mannen inn i øynene mens man gir oralsex, i hvert fall en gang i blant :)

Hm... Nå får jeg jo gratis opplæring av deg, jeg kan sikkert strekke meg litt lenger...

Du har et poeng der, i alle fall liker jeg å se jenta inn i øynene:-)

Gratis opplæring er ganske mye verdt ja:-)

Skrevet

Dine har jeg sett, derfor har du et dårlig bytteforslag og forhandlingskort:-)

Knærne da? :)

Skrevet

Ja!

Jeg synes det er int.! He he

(Ja, jeg er rar)

Skrevet

du mener vel mellom knærne, ikke sant?

Og der takker vi pent av til deg...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ikke flink til å legge merke til øyefarge hos folk. Noen utmerker seg med enten intense blå eller mørke brune, da kan jeg slumpe til å registrere det.

Min mor visste ikke etter over 40 års ekteskap hvilken farge faren min har på øynene da hun ble spurt i en eller annen forbindelse. Det overgår meg, i alle fall. :-)

Jeg tror jeg hadde blitt en smule fornærmet om jeg var faren din...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg legger ikke merke til det.

Jeg aner i allefall ikke hvilken farge tannlegen min har, men det kommer nok av at jeg kniper øynene igjen og ønsker meg langt vekk, uansett hvor snill og grei han er :-/

Jeg viker ofte med blikket, og ser ikke folk i øynene med engang, er vel derfor jeg ikke legger merke til det. Dette er noe som kom etter at jeg ble syk, men jobber med det, folk må jo få se mine vakre blå øyne ;-)

Nå har jeg vært hos min tannlege. Det er ingen fornøyelse å være hos han (selv om min han er veldig koselig), men jeg fikk i hvert fall 0 hull! *jubler*

Godt det er et helt år til neste gang.

Skrevet

Du har et poeng der, i alle fall liker jeg å se jenta inn i øynene:-)

Gratis opplæring er ganske mye verdt ja:-)

Hm... Da venter jeg på forslag for deal ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...