Gå til innhold

FU: Legger du merke til øyenfargen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er sånn jeg også. Det hender jeg skvetter, snur meg rundt og slår han ukjente fyren jeg ser i speilet om morgenen, men jeg tar meg stort sett i det før jeg gjør noen seriøs skade på meg selv.

Men det kan være plagsomt. Jeg kan møte folk på en fest, sitte og snakke hele kvelden eller natta, og ikke kjenne igjen faenskapet neste gang jeg møter fyren eller dama på gata, og hvis de hilser blir jeg bare forvirra.

Jeg må til tider virke jævla overlegen.

En jeg flørta litt med en gang i tiden bomma jeg på tre helger på rad på et utested. Til slutt ble hun drittsur. Nå har jeg ikke sett henne på minst ett år, men det er sikkert ikke fordi hun ikke er der, men fordi hun har gitt opp å hilse på meg - og jeg hadde jo ikke engang klart å plukke henne ut i en lineup.:)

*lol* :-D Skjønner at hun muligens ble noe fornærmet..Det er ikke kjekt å kke gjøre inntrykk..;-)

Jeg er ram sjøl, folk husker meg, og jeg husker ikke ansiktene deres. Ille. Men det der med at jeg ikke klarer å huske om folk holder seg med annsiktshår eller ikke, det er jo helt sært. Jeg er ikke noen fan av skjegg og barter en gang, så jeg BURDE jo ha litt peiling på om folk har eller ei, men det har jeg altså ikke. Jeg bommer gang på gang..;-P

Men jeg husker andre ting da..Som om folk har sånn eller slik frisyre, høye, lave, feite, smale..Og faktisk også øyenfarger bedre..

Jeg gikk gjennom mentalt en ca 10 menn jeg kjenner ganske godt, der jeg jeg kun er skråsikker på at en har skjegg og barter (for han har MYE) og at en annen definitivt IKKE har det.. men øyenfargen på alle sammen av dem, tror jeg, med forbehold, at jeg husker sånn ca. Det er snålt.

:-)

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

13

• mrxx

12

• flisa

9

• ylvali1365381015

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol* :-D Skjønner at hun muligens ble noe fornærmet..Det er ikke kjekt å kke gjøre inntrykk..;-)

Jeg er ram sjøl, folk husker meg, og jeg husker ikke ansiktene deres. Ille. Men det der med at jeg ikke klarer å huske om folk holder seg med annsiktshår eller ikke, det er jo helt sært. Jeg er ikke noen fan av skjegg og barter en gang, så jeg BURDE jo ha litt peiling på om folk har eller ei, men det har jeg altså ikke. Jeg bommer gang på gang..;-P

Men jeg husker andre ting da..Som om folk har sånn eller slik frisyre, høye, lave, feite, smale..Og faktisk også øyenfarger bedre..

Jeg gikk gjennom mentalt en ca 10 menn jeg kjenner ganske godt, der jeg jeg kun er skråsikker på at en har skjegg og barter (for han har MYE) og at en annen definitivt IKKE har det.. men øyenfargen på alle sammen av dem, tror jeg, med forbehold, at jeg husker sånn ca. Det er snålt.

Men det verste er at denne jenta faktisk gjorde inntrykk, så det var ikke det som var problemet. Problemet er nok en eller annen feilkobling hos meg. Og åpenbart hos deg. :)

Kontrollspørsmål:

Hvem av disse har skjegg eller bart?

- Fredrik Skavland

- Jens Stoltenberg

- Høybråthen

- Mullah Krekar

laguna1365380434
Skrevet

Men det verste er at denne jenta faktisk gjorde inntrykk, så det var ikke det som var problemet. Problemet er nok en eller annen feilkobling hos meg. Og åpenbart hos deg. :)

Kontrollspørsmål:

- Fredrik Skavland

- Jens Stoltenberg

- Høybråthen

- Mullah Krekar

Mullah Krekar har, og Jagland har ikke (?)..Sant?

Høybråten..hm..har IKKE skjegg. Skavlan har barter, eller kanskje litt skjegg også, ikke sant?

DEN var ikke så vanskelig..Tror jeg! :-D

Skrevet

Høybråten..hm..har IKKE skjegg. Skavlan har barter, eller kanskje litt skjegg også, ikke sant?

Dø, Skavlan er helt glatt han da :o)

Skrevet

Kontrollspørsmål:

- Fredrik Skavland

- Jens Stoltenberg

- Høybråthen

- Mullah Krekar

Nei, altså ... jeg trodde jo ikke den der skulle bli vanskelig jeg heller. Men der tok jeg sannelig feil. :)

Og Jaggeland? Du sliter åpenbart med navn også. :)

Skrevet

Nei, altså ... jeg trodde jo ikke den der skulle bli vanskelig jeg heller. Men der tok jeg sannelig feil. :)

Skrevet

Man ser da mannen inn i øynene mens man gir oralsex, i hvert fall en gang i blant :)

Hm... Nå får jeg jo gratis opplæring av deg, jeg kan sikkert strekke meg litt lenger...

Skulle ikke du holde deg til McLoud, Glimtipper?

Jeg syns jeg husker at Ulvinnen overlot McLoud til deg i en tråd for ikke så lenge siden.

Han kan sikkert lære deg deep throating, han og. ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Oops..hehe..Det var Stoltenberg ja..;-P Han har ikke skjegg! Se det!

Skrevet

Oops..hehe..Det var Stoltenberg ja..;-P Han har ikke skjegg! Se det!

Da kan jeg i hvert fall godskrive deg med minst en rett. :)

laguna1365380434
Skrevet

Dø, Skavlan er helt glatt han da :o)

Er han? Ikke bart? Hm! Det stemmer visst kanskje det..;-P

Skrevet

Jeg pleier alltid å sjekke øynene ja, men ikke tannlegen tror jeg. Da er jeg mest opptatt av å bli ferdig, og så er det ikke så sexy med tannlegefrakk at jeg bare måå se på øynene til fyren. ;-)

Men sånn ellers, så pleier jeg se på øynene til folk.

Husker vel ikke alltid fargen, men jeg pleier å huske om blikket er intenst, kaldt, varmt, sexy, ertende osv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og der takker vi pent av til deg...

Det var her du skulle svart at det du har mellom knærne er din berømte bestemorstruse, og at han kan få bilde av den når som helst (mens den henger på snora).

*Suflerer*

Skrevet

Skulle ikke du holde deg til McLoud, Glimtipper?

Jeg syns jeg husker at Ulvinnen overlot McLoud til deg i en tråd for ikke så lenge siden.

Han kan sikkert lære deg deep throating, han og. ;-)

Jeg vil ha i både pose og sekk :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg pleier alltid å sjekke øynene ja, men ikke tannlegen tror jeg. Da er jeg mest opptatt av å bli ferdig, og så er det ikke så sexy med tannlegefrakk at jeg bare måå se på øynene til fyren. ;-)

Men sånn ellers, så pleier jeg se på øynene til folk.

Husker vel ikke alltid fargen, men jeg pleier å huske om blikket er intenst, kaldt, varmt, sexy, ertende osv.

Tannlegen unngikk å bli sjekket av meg ;) Det var bare han som sjekket tennene mine.

Som deg, så legger jeg også alltid merke til blikk, men får i tillegg som regel med meg øyenfargen.

Skrevet

Da må du vente lenge, for det er lenge til det er ledig plass på bookinglistene! Mrxx har ikke så mye ledig tid som du tror.

Skrevet

Jeg legger aldri merke til øyenfargen til folk... Har aldri skjønt hva venninnene mine snakka om når de har lovprist hans brungrønne øyne med gule spetter i og det som verre er *ler*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Glimtipper, nå må du ikke avtale med alle og enhver, da!

Det spørs vel hvor interesserte både McLoud og mrxx blir om de må dele på deg...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg legger aldri merke til øyenfargen til folk... Har aldri skjønt hva venninnene mine snakka om når de har lovprist hans brungrønne øyne med gule spetter i og det som verre er *ler*

Men da er døtrene dine flinkere!

De kjenner øynene dine godt, siden de trodde at jeg var deg :-)

Skrevet

Men da er døtrene dine flinkere!

De kjenner øynene dine godt, siden de trodde at jeg var deg :-)

Godt mulig ;-)

Skrevet

Det var her du skulle svart at det du har mellom knærne er din berømte bestemorstruse, og at han kan få bilde av den når som helst (mens den henger på snora).

*Suflerer*

mOA? - Mine truser er til forveksling lik en hårstrikk - hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...