Gå til innhold

FU: Legger du merke til øyenfargen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger merke til øyenfargen, spesielt om den er mørk brun eller blå. Men mange har jo bare en ubestemmelig farge som forsvinner i mengden! Mange øyne blir lysere med alderen også.

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

13

• mrxx

12

• flisa

9

• ylvali1365381015

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

mOA? - Mine truser er til forveksling lik en hårstrikk - hehehe

Hårstrikk? Det høres ut som syltynne stringtruser!

Var det ikke du som beskrev bestemorstruser i den tråden jeg startet på forsommeren om å sove truseløs?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg legger merke til øyenfargen, spesielt om den er mørk brun eller blå. Men mange har jo bare en ubestemmelig farge som forsvinner i mengden! Mange øyne blir lysere med alderen også.

Jeg har lagt merke til at gamle folk ofte har lys øyefarge, men jeg har ikke tenkt på at det skyldes at den forandret seg.

Skrevet

Nå har jeg vært hos min tannlege. Det er ingen fornøyelse å være hos han (selv om min han er veldig koselig), men jeg fikk i hvert fall 0 hull! *jubler*

Godt det er et helt år til neste gang.

Jeg går en gang i halvåret, pga medisinbruk.

Missunnelig på dine null hull....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg går en gang i halvåret, pga medisinbruk.

Missunnelig på dine null hull....

Selv om jeg er stor og voksen, så tar jeg fluortabletter hver dag, etter råd fra tannlegen. Etter det har jeg ikke hatt noen hull.

Men dine tenner er kanskje ekstra sårbare pga sykdom?

Skrevet

*lol* :-D Skjønner at hun muligens ble noe fornærmet..Det er ikke kjekt å kke gjøre inntrykk..;-)

Jeg er ram sjøl, folk husker meg, og jeg husker ikke ansiktene deres. Ille. Men det der med at jeg ikke klarer å huske om folk holder seg med annsiktshår eller ikke, det er jo helt sært. Jeg er ikke noen fan av skjegg og barter en gang, så jeg BURDE jo ha litt peiling på om folk har eller ei, men det har jeg altså ikke. Jeg bommer gang på gang..;-P

Men jeg husker andre ting da..Som om folk har sånn eller slik frisyre, høye, lave, feite, smale..Og faktisk også øyenfarger bedre..

Jeg gikk gjennom mentalt en ca 10 menn jeg kjenner ganske godt, der jeg jeg kun er skråsikker på at en har skjegg og barter (for han har MYE) og at en annen definitivt IKKE har det.. men øyenfargen på alle sammen av dem, tror jeg, med forbehold, at jeg husker sånn ca. Det er snålt.

:-)

Hahahaha! Var det derfor du så skikkelig forvirra ut da jeg traff deg i sentrum den dagen? Hihihi!

Skrevet

Hårstrikk? Det høres ut som syltynne stringtruser!

Var det ikke du som beskrev bestemorstruser i den tråden jeg startet på forsommeren om å sove truseløs?

Jo - men du trodde meg vel ikke da`? - eller nå for den saks skyld - hehe

Jeg har sånne vanlige truser jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo - men du trodde meg vel ikke da`? - eller nå for den saks skyld - hehe

Jeg har sånne vanlige truser jeg.

Vet du, jeg trodde faktisk på deg! Det var det som gjorde størst inntrykk på meg i den tråden :-)

Skrevet

usj, for en stygg truse da.

Akkurat som med gaffelbiter, det er lite av dem, men:)

ylvali1365381015
Skrevet

Da må du vente lenge, for det er lenge til det er ledig plass på bookinglistene! Mrxx har ikke så mye ledig tid som du tror.

er det lav herreandel i dette forum, tro? siden det blir sånn rift om dem som deltar i uskyldig

konversasjon? med trusler og løfter om både det ene og det andre? ;-)

trodde forøvrig det var et eget forum for sånt, men på seksualitet er det heller klinisk for tida.

;-/

Skrevet

Da må du vente lenge, for det er lenge til det er ledig plass på bookinglistene! Mrxx har ikke så mye ledig tid som du tror.

Det bestemmer han selv ;)

Skrevet

Glimtipper, nå må du ikke avtale med alle og enhver, da!

Det spørs vel hvor interesserte både McLoud og mrxx blir om de må dele på deg...

Det tror jeg ikke de bryr seg så mye om ;)

Skrevet

Hm... Da venter jeg på forslag for deal ;)

Jeg sørger aldri for å komme i den posisjonen at det er jeg som skal komme med forslag:-)

Sitter heller å venter jeg:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hahahaha! Var det derfor du så skikkelig forvirra ut da jeg traff deg i sentrum den dagen? Hihihi!

Hehe! ;-) Neida, kjente igjen deg vet du!:-)

Bare litt generelt forvirra, om jeg ikke husker feil var det masse stress den dagen med venninna og sneipen til venninna..Også kom du litt brått på..;-P

Skrevet

Selv om jeg er stor og voksen, så tar jeg fluortabletter hver dag, etter råd fra tannlegen. Etter det har jeg ikke hatt noen hull.

Men dine tenner er kanskje ekstra sårbare pga sykdom?

Jeg har dessverre dårlige tenner, det er en svakhet i familien. og med flere års medisinbruk, blir det fort hull.

Men nå har jeg funnet en flink tannlege, og ett godt sammarbeid med han, så holder jeg det i sjakk.

Og som en bonus er ikke tannlegeskrekken så sterk som før (selv om jeg aldri kommer å like det)

Jeg spiser også fluortabletter, guttungen sine står der, så det er blitt en vane :o)

Skrevet

er det lav herreandel i dette forum, tro? siden det blir sånn rift om dem som deltar i uskyldig

konversasjon? med trusler og løfter om både det ene og det andre? ;-)

trodde forøvrig det var et eget forum for sånt, men på seksualitet er det heller klinisk for tida.

;-/

Eget forum for flørting? Neida, det kan da gjøres på Åpent og. :-)

Forøvrig har mrxx, Ulvinnen, MP og jeg en laaang historie med flørting, derfor er vi på vakt når det dukker opp noen nye som prøver å komme seg inn. For mrxx er vår, hehe. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...