Gjest Bursdagsbaking Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Vi skal ha barneselskap på søndag, og i dag har jeg barnefri og bakelyst Om jeg baker en sjokoladekake i dag, er den da god på søndag? Pynter den søndag morgen. Eller bør jeg vente til i morgen med å bake? Tusen takk for alle svar 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det varierer vel litt fra kake til kake. Min mors langpannekake med bl.a. rømme og natron i, holder seg i dagevis (i den grad kaken ikke blir spist opp da). 0 Siter
stromme Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Tja, det kommer jo ann på kaka det. Tropisk aroma feks bli best hvis den får stå et par dager ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Bare bak i dag du, er det en vanlig sjokoladekake blir den bedre jo lengre den står. ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Sjokoladekake er stort sett best et par dager etter at den er bakt. Synes 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Er det rømme,kefir,eller mye smør i, så holder den seg lenge. Da blir den bedre etter noen dager. 0 Siter
laban Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Sannsynligvis er det bare en fordel. Ikke oppbevar den for varmt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.