Gjest Bussen Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hei er det flere som er som meg? Jeg elsker å ta bussen fordi da føler jeg fellesskap i et ellers kaldt og ensomt samfunn. 0 Siter
bouenas Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg elsker å ta buss, men det er fordi jeg _elsker_ motorduren :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg liker å kjøre buss, men jeg er sjåfør - ikke passasjer :-D 0 Siter
Piraye Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Da jeg var yngre elska jeg bussen. Kjørte som regel en time når jeg tok bussen, så krølla med sammen bakers med musikk å så ut vinduet. Nå får jeg helt noia av det busstresset. 0 Siter
Gjest Tji-hi :-) Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg elsker å ta buss, men det er fordi jeg _elsker_ motorduren :-) Vil den som tok bussen fredag kl. 11.10 vennligst sette den tilbake?! ;-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Etter flere år med busskjøring til og fra skole (ungdomsskole og deler av vgs) må jeg si at jeg foretrekker helt klart å kjøre i egen bil. Buss er bare stress og styr, masse bråk og ikke minst går det treigt... 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 elsker buss og tog og båt og fly og bil. Har absolutt ingenting med fellesskap å gjøre. Foretrekker dessuten å reise alene (bortsett fra i bil, da jeg må ha en sjåfør med meg fordi jeg ikke kan kjøre selv) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg slapper godt av når jeg tar buss, av en eller annen grunn.. 0 Siter
Gjest MilleBilla Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg liker også å kjøre buss, spes. sånne to etasjers.. men, det er nok dessverre ikke p.g.a. noe felleskaps-følelse. Snarere fordi jeg syns det er avslappende og behagelig. 0 Siter
mynaeve Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Du er sikkert ikke den eneste, men vil tro dere er i en minoritet. Selv liker jeg ikke kollektiv-trafikk noe særlig. Dvs, det er helt greit å ta buss når det ikke er rush. Men det er ofte veldig mye mennesker på bussen når jeg tar den. Trangt, varmt og jævlig. Og ørten barnevogner med tilhørende skriking... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nei, jeg liker meg ikke på bussen. Synes det blir for trangt. Men plasser meg på et tog med ei god bok og jeg stortrives. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.