Gå til innhold

Elsker å kjøre buss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det flere som er som meg? Jeg elsker å ta bussen fordi da føler jeg fellesskap i et ellers kaldt og ensomt samfunn.

Skrevet

Jeg elsker å ta buss, men det er fordi jeg _elsker_ motorduren :-)

Skrevet

Jeg liker å kjøre buss, men jeg er sjåfør - ikke passasjer :-D

Skrevet

Da jeg var yngre elska jeg bussen. Kjørte som regel en time når jeg tok bussen, så krølla med sammen bakers med musikk å så ut vinduet.

Nå får jeg helt noia av det busstresset.

Gjest Tji-hi :-)
Skrevet

Jeg elsker å ta buss, men det er fordi jeg _elsker_ motorduren :-)

Vil den som tok bussen fredag kl. 11.10 vennligst sette den tilbake?! ;-)

Skrevet

Etter flere år med busskjøring til og fra skole (ungdomsskole og deler av vgs) må jeg si at jeg foretrekker helt klart å kjøre i egen bil. Buss er bare stress og styr, masse bråk og ikke minst går det treigt...

Skrevet

elsker buss og tog og båt og fly og bil. Har absolutt ingenting med fellesskap å gjøre. Foretrekker dessuten å reise alene (bortsett fra i bil, da jeg må ha en sjåfør med meg fordi jeg ikke kan kjøre selv)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg slapper godt av når jeg tar buss, av en eller annen grunn..

Gjest MilleBilla
Skrevet

Jeg liker også å kjøre buss, spes. sånne to etasjers.. men, det er nok dessverre ikke p.g.a. noe felleskaps-følelse. Snarere fordi jeg syns det er avslappende og behagelig.

Skrevet

Du er sikkert ikke den eneste, men vil tro dere er i en minoritet.

Selv liker jeg ikke kollektiv-trafikk noe særlig. Dvs, det er helt greit å ta buss når det ikke er rush. Men det er ofte veldig mye mennesker på bussen når jeg tar den. Trangt, varmt og jævlig. Og ørten barnevogner med tilhørende skriking...

Skrevet

Nei, jeg liker meg ikke på bussen. Synes det blir for trangt. Men plasser meg på et tog med ei god bok og jeg stortrives.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...