Gå til innhold

Gardin tips ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to ganske store vinduer (1,30*1,50) i dagligstuen, hvor det nå henger mørkebune gardiner. Tunge, men flotte, synes jeg :-)

Men ønsker noe nytt, noe lysere, som også slipper mer lys inn. Har tenkt på liftgardiner og/eller persienner.

Any ideas? Er litt kjedelig/tradisjonell, ønsker noen gode ideer til forskjellige løsninger. Tips og/eller linker tas imot med stor takk :-)

Skrevet

Vi har slike trepersienner - på alle rom http://www.markiseconsulenten.no/images/trepersienner.jpg

og har bare tynne gardiner ved siden av - som jeg koser meg med å skifte ut sånn dann og vann - da kan de være florlette eller tunge alt ettersom :-)

jeg er veldig fornøyd i alle fall :)

Takk for svar! Noe sånt jeg tenkte på ja :-)

Er dette noe de har "over alt"? Og hvordan tar man målene til disse, fra karm til karm, eller selve vinduet..?

Skrevet

Takk for svar! Noe sånt jeg tenkte på ja :-)

Er dette noe de har "over alt"? Og hvordan tar man målene til disse, fra karm til karm, eller selve vinduet..?

Vi kjøpte våre på Jysk - og de kan klippes til - man måler vinduets glass i bredden - og så kan man også klippe de til nede.

Skrevet

Vi kjøpte våre på Jysk - og de kan klippes til - man måler vinduets glass i bredden - og så kan man også klippe de til nede.

Okay :-) Tusen takk for godt tips, skal sjekke ut!! Føler virkelig for forandring nå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...