bouenas Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Har to ganske store vinduer (1,30*1,50) i dagligstuen, hvor det nå henger mørkebune gardiner. Tunge, men flotte, synes jeg :-) Men ønsker noe nytt, noe lysere, som også slipper mer lys inn. Har tenkt på liftgardiner og/eller persienner. Any ideas? Er litt kjedelig/tradisjonell, ønsker noen gode ideer til forskjellige løsninger. Tips og/eller linker tas imot med stor takk :-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Vi har slike trepersienner - på alle rom http://www.markiseconsulenten.no/images/trepersienner.jpg og har bare tynne gardiner ved siden av - som jeg koser meg med å skifte ut sånn dann og vann - da kan de være florlette eller tunge alt ettersom :-) jeg er veldig fornøyd i alle fall 0 Siter
bouenas Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Vi har slike trepersienner - på alle rom http://www.markiseconsulenten.no/images/trepersienner.jpg og har bare tynne gardiner ved siden av - som jeg koser meg med å skifte ut sånn dann og vann - da kan de være florlette eller tunge alt ettersom :-) jeg er veldig fornøyd i alle fall Takk for svar! Noe sånt jeg tenkte på ja :-) Er dette noe de har "over alt"? Og hvordan tar man målene til disse, fra karm til karm, eller selve vinduet..? 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Takk for svar! Noe sånt jeg tenkte på ja :-) Er dette noe de har "over alt"? Og hvordan tar man målene til disse, fra karm til karm, eller selve vinduet..? Vi kjøpte våre på Jysk - og de kan klippes til - man måler vinduets glass i bredden - og så kan man også klippe de til nede. 0 Siter
bouenas Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Vi kjøpte våre på Jysk - og de kan klippes til - man måler vinduets glass i bredden - og så kan man også klippe de til nede. Okay :-) Tusen takk for godt tips, skal sjekke ut!! Føler virkelig for forandring nå:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.