Gå til innhold

Hva slags brunost i duppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke du invitere meg på ball en gang? Men du må love å ikke ta det ille opp at jeg vil ha smeltet smør på ballen, i stedet for duppe...

Nå har jeg gitt opp å få til ballkveld sammen med Gyda, siden det ikke passer på torsdager når vi kan få kjøpt det på Kaffistova.

Er det fisk i din ball?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• candyqueen_83

11

• flisa

7

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er det fisk i din ball?

Det er fisk i blandaball, men det liker ikke jeg. Så om det er det du har, trekker jeg meg pent tilbake...

Ball er lagd av rå potet, kokt potet og mel. Dessuten må det være mòr eller pølsebit i midten.

Skrevet

Ja. Gudbrandsdal skal det være :)

JEG VIL KOMME!" bruker vel steika flæsk til vel?

Selvfølgelig! Steika flesk må man ha! Blir mat om 10 minutter nå! *Sikler*

Skrevet

LAger du klubben sjøl?

jeg har glemt å få oppskrifta av bestemora mir.

Det kvalifiserer vel ikke til å si at jeg lager den selv når alt jeg gjør er blande med vann, rulle klubb og putte dem i vannet?

Har laget selv en gang, de ble gode de og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...