Lips1365380508 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvordan funker det egentlig? Må alle ha abbonemang? Jeg har kontant kort, talkmore (hører til netcom sitt nett), mens de jeg har lyst å knytte meg til har telenor og tele2. Hvordan hadde det funket? går det i det hele tatt an å ha kontakt og alikevel snakke gratis med familie medlemmer, som har abonemang? 0 Siter
Lunepunen Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvis du tenker på netcom trådløs famile så er det opptil 6 personer og 2 kan være kontantkort! Men tror alle må være netcom kunder! Netcom abo. 1 får regningen som er spesifisert for hver enkelt person! www.netcom.no 0 Siter
Lula Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvis du tenker på netcom trådløs famile så er det opptil 6 personer og 2 kan være kontantkort! Men tror alle må være netcom kunder! Netcom abo. 1 får regningen som er spesifisert for hver enkelt person! www.netcom.no vi er tre med kontantkort og to med abonnement på vårt netcom trådløst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.