Sarah2005 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Venter mens om en uke. Har dukket opp nye "symptomer" denne mnd. Jeg fryser lett, men dette kan også være på grunn av væromslag. Har også fått en følelse av at influensa er rett om hjørnet. Men det som skremmer meg er at jeg våknet i natt med en sterk smerte nederst i magen. Ligner litt på menssmerter...klarer heller ikke å bestemme om jeg er kvalm/uggen eller ikke...Er bare så lei av å vente...er i 12 p nå. Nå orker jeg snart ikke mer..Noen som føler det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244993-hva-er-dette-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg tror jeg vet litt om hvordan du har det. Samboeren min og jeg har prøvd i godt over et år nå, og i begynnelsen innbilte jeg meg at jeg var gravid hver måned. Jeg følte meg kvalm om morgenen, ømme pupper og alt det der, men det var jo bare psyken som spilte meg et puss. Nå begynner jeg å bli så vant til at mensen kommer at jeg nesten ikke blir skuffet en gang. Jeg _vet_ at den kommer:/ MEN: Til onsdag skal jeg inn til laparoskopi på sykehuset, og da får jeg forhåpentligvis svar på hva i h*****e kroppen min driver (eller ikke driver) med:) Har du og mannen vært og sjekka at alt er bra med dere? Etter et år med prøving kan det være lurt med en tur (ok, maaange turer) til legen, om ikke annet så for å få vite at alt er i orden. Ønsker deg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244993-hva-er-dette-da/#findComment-1908559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah2005 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg tror jeg vet litt om hvordan du har det. Samboeren min og jeg har prøvd i godt over et år nå, og i begynnelsen innbilte jeg meg at jeg var gravid hver måned. Jeg følte meg kvalm om morgenen, ømme pupper og alt det der, men det var jo bare psyken som spilte meg et puss. Nå begynner jeg å bli så vant til at mensen kommer at jeg nesten ikke blir skuffet en gang. Jeg _vet_ at den kommer:/ MEN: Til onsdag skal jeg inn til laparoskopi på sykehuset, og da får jeg forhåpentligvis svar på hva i h*****e kroppen min driver (eller ikke driver) med:) Har du og mannen vært og sjekka at alt er bra med dere? Etter et år med prøving kan det være lurt med en tur (ok, maaange turer) til legen, om ikke annet så for å få vite at alt er i orden. Ønsker deg lykke til! Har ikke vært til legen enda nei..før vi begynnte å prøve sa han til meg: Ikke stress med det, det skjer når tiden er inne! Derfor syns jeg det er litt pinli å komme nå allerede. Vet ikke, men jeg tror jeg vil prøve ut dette året før jeg søker lege. Har jo hatt en mengde positive el tester også, så håpet er der hver måned. I dag har jeg imidlertid hat mye mensmurring, samt vært uggen/kvalm. Innbiller meg at jeg er gravid, men det får jeg først vite om en uke. Har drukket grapefruktjuice som en helt frem til el...en vakker dag sier jeg til meg selv!! Lykkeønskninger til deg også!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244993-hva-er-dette-da/#findComment-1908584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har ikke vært til legen enda nei..før vi begynnte å prøve sa han til meg: Ikke stress med det, det skjer når tiden er inne! Derfor syns jeg det er litt pinli å komme nå allerede. Vet ikke, men jeg tror jeg vil prøve ut dette året før jeg søker lege. Har jo hatt en mengde positive el tester også, så håpet er der hver måned. I dag har jeg imidlertid hat mye mensmurring, samt vært uggen/kvalm. Innbiller meg at jeg er gravid, men det får jeg først vite om en uke. Har drukket grapefruktjuice som en helt frem til el...en vakker dag sier jeg til meg selv!! Lykkeønskninger til deg også!! Tusen takk:) Når du eventuelt vil dra til legen er jo helt opp til deg, og det er jo mange som bruker lang tid på å bli gravide selv om det ikke er noe galt! Det ordner seg nok, skal du se:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244993-hva-er-dette-da/#findComment-1908590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.