ostepop1365380989 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Heisann! Vi skal renovere huset vårt, og jeg vurderer å bestille Ikeakjøkken. Hvordan er kvaliteten? Lang leveringstid (bor i Nord-Norge)? Pris i forhold til andre kjøkkenleverandører? På forhånd takk for hjelpen! 0 Siter
Gjest filosofine Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 IKEA har ti års garanti på kjøkkene sine. Og jeg mener å huske at skapene er produsert ved samme produsent som sigma eller hva det nå heter. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 IKEA har ti års garanti på kjøkkene sine. Og jeg mener å huske at skapene er produsert ved samme produsent som sigma eller hva det nå heter. Bare husk å bruke sånn beskyttelseskant benken der oppvaskkummen er.. selv om ikke selgeren sier noe om det.Vårt Ikeakjøkken er 6 år gammelt,og benken under kummen er sprukket. Vet ikke om vi får igjen noe for det. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Bare husk å bruke sånn beskyttelseskant benken der oppvaskkummen er.. selv om ikke selgeren sier noe om det.Vårt Ikeakjøkken er 6 år gammelt,og benken under kummen er sprukket. Vet ikke om vi får igjen noe for det. vi er strålende fornøyde med vårt ikea-kjøkken, stilig er det. og rimelig. skrogene er det samme som ellers på markedet, har jeg hørt. det er i såfall dørene og benkeplatene som kan variere i kvalitet. men bestiller du heltre er det vel like safe som noe annet. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 vi er strålende fornøyde med vårt ikea-kjøkken, stilig er det. og rimelig. skrogene er det samme som ellers på markedet, har jeg hørt. det er i såfall dørene og benkeplatene som kan variere i kvalitet. men bestiller du heltre er det vel like safe som noe annet. Hva måtte dere betale for Ikeakjøkkenet deres? Har dere integrerte hvitevarer? 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hva måtte dere betale for Ikeakjøkkenet deres? Har dere integrerte hvitevarer? Last ned IKEA-planleggeren - så kan du tegne akkurat ditt kjøkken -og da får du prisen direkte Vårt vil komme på 24.000,- Sjefen min sitt koster 150.000,-.......ikke IKEA - men omtrent like stort. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Last ned IKEA-planleggeren - så kan du tegne akkurat ditt kjøkken -og da får du prisen direkte Vårt vil komme på 24.000,- Sjefen min sitt koster 150.000,-.......ikke IKEA - men omtrent like stort. Det skal jeg gjøre! Takk skal du ha! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hva måtte dere betale for Ikeakjøkkenet deres? Har dere integrerte hvitevarer? vi betalte femti for hele pakken, hvitevarer inkludert. med arbeidet utført i tillegg, ble det i underkant av sytti. (regner med du forstår at vi snakker tusenlapper?;-)) mvh, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.