Gå til innhold

Ikeakjøkken

Anbefalte innlegg

ostepop1365380989
Skrevet

Heisann!

Vi skal renovere huset vårt, og jeg vurderer å bestille Ikeakjøkken.

Hvordan er kvaliteten?

Lang leveringstid (bor i Nord-Norge)? Pris i forhold til andre kjøkkenleverandører?

På forhånd takk for hjelpen!

Gjest filosofine
Skrevet

IKEA har ti års garanti på kjøkkene sine. Og jeg mener å huske at skapene er produsert ved samme produsent som sigma eller hva det nå heter.

Skrevet

IKEA har ti års garanti på kjøkkene sine. Og jeg mener å huske at skapene er produsert ved samme produsent som sigma eller hva det nå heter.

Bare husk å bruke sånn beskyttelseskant benken der oppvaskkummen er.. selv om ikke selgeren sier noe om det.Vårt Ikeakjøkken er 6 år gammelt,og benken under kummen er sprukket. Vet ikke om vi får igjen noe for det.

ylvali1365381015
Skrevet

Bare husk å bruke sånn beskyttelseskant benken der oppvaskkummen er.. selv om ikke selgeren sier noe om det.Vårt Ikeakjøkken er 6 år gammelt,og benken under kummen er sprukket. Vet ikke om vi får igjen noe for det.

vi er strålende fornøyde med vårt ikea-kjøkken, stilig er det. og rimelig. skrogene er det samme som ellers på markedet, har jeg hørt. det er i såfall dørene og benkeplatene som kan variere i kvalitet. men bestiller du heltre er det vel like safe som noe annet.

ostepop1365380989
Skrevet

vi er strålende fornøyde med vårt ikea-kjøkken, stilig er det. og rimelig. skrogene er det samme som ellers på markedet, har jeg hørt. det er i såfall dørene og benkeplatene som kan variere i kvalitet. men bestiller du heltre er det vel like safe som noe annet.

Hva måtte dere betale for Ikeakjøkkenet deres? Har dere integrerte hvitevarer?

Skrevet

Last ned IKEA-planleggeren - så kan du tegne akkurat ditt kjøkken -og da får du prisen direkte :)

Vårt vil komme på 24.000,-

Sjefen min sitt koster 150.000,-.......ikke IKEA - men omtrent like stort.

ostepop1365380989
Skrevet

Last ned IKEA-planleggeren - så kan du tegne akkurat ditt kjøkken -og da får du prisen direkte :)

Vårt vil komme på 24.000,-

Sjefen min sitt koster 150.000,-.......ikke IKEA - men omtrent like stort.

Det skal jeg gjøre! Takk skal du ha! ;)

ylvali1365381015
Skrevet

vi betalte femti for hele pakken, hvitevarer inkludert. med arbeidet utført i tillegg, ble det i underkant av sytti. (regner med du forstår at vi snakker tusenlapper?;-))

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...