Gå til innhold

Festivalsex og statistikk (litt FU)

Anbefalte innlegg

sier bare at forutsetninger for at jeg skal få lyst er at mannen og meg selv er reine og at miljøet er reint og at folk ikke er en meter ifra oss, med en teltduk som skillevegg.

heldigvis har jeg en mann er helt enig i meg, og at sex ikke er noe tema på festival. her nyter vi heller alle de andre tinga som følger med.

vi klarer å gå tre, fire, fem dager uten sex. å hvis lysten likevel ber seg, tar vi en tur i det lokale badet eller hva-som-helst...

Ikke i teltet?

Fortsetter under...

Akkurat festivalsex er jo litt uestetisk da..Urgh..Folk som ikke har tilgng på dusj og toalettsaker BØR ikke pule rundt..;-P

Ellers, joda, litt har man vel sovet rundt gjennom tidene..Men stort sett plukker jeg ikke opp HELT tilfeldige partnere, gjerne venner av venner etc..(For av en eller annen grunn føles det "riktigere";-))

Forøvrig tror jeg at et fåtall jenter ligger med "alle" de "kjekke guttene", mens de fleste jentene ellers er dydigere enn guttene, og at det er med på å forklare statiske ujevnheter.

:-)

Er du blant de dydige eller blant de få? :-)

Annonse

Gjest Princess Peach

Ingen grunn til å spare. Serien kan trygt sees igjen og igjen. :)

Jeg vet det. :)

Har kjøpt meg ellipsemaskin nå, så jeg må ha noe å glo på mens jeg trener også. Kjøpte første sesong av "Angel" i samme slengen, hehe.

Gjest Princess Peach

Du kommer til å bli rimelig fit! :)

Hihi, håper det. Du må komme med gode serietips etterhvert da, så jeg kan holde koken. Tenkte å kjøpe "Carnivale" som jeg så du hadde anbefalt, men jeg må vente til jeg har betalt sydentur etc.

Annonse

Hihi, håper det. Du må komme med gode serietips etterhvert da, så jeg kan holde koken. Tenkte å kjøpe "Carnivale" som jeg så du hadde anbefalt, men jeg må vente til jeg har betalt sydentur etc.

Tja, jeg kan ta noen på sparket umiddelbart.

Sopranos (men den kjenner du til).

The Wire. En litt annerledes politiserie. Meget god. Fra HBO.

The Shield. Kul politiserie om korrupte politifolk du egentlig ikke vet om du skal elske eller hate.

Carnivale.

Ja, da har du litt en stund.

Du må gjerne anbefale noen du også. Jeg er tom for idèer.

Gjest Princess Peach

Tja, jeg kan ta noen på sparket umiddelbart.

Sopranos (men den kjenner du til).

The Wire. En litt annerledes politiserie. Meget god. Fra HBO.

The Shield. Kul politiserie om korrupte politifolk du egentlig ikke vet om du skal elske eller hate.

Carnivale.

Ja, da har du litt en stund.

Du må gjerne anbefale noen du også. Jeg er tom for idèer.

Vet ikke om jeg tør å anbefale den, men jeg gjør det likevel. Buffy, så klart! Men jeg er Buffy-fan, ikke så mange andre som er det. :)

Ellers vet jeg ikke... Futurama skal jeg iallfall skaffe meg med tid og stunder. :)

Vet ikke om jeg tør å anbefale den, men jeg gjør det likevel. Buffy, så klart! Men jeg er Buffy-fan, ikke så mange andre som er det. :)

Ellers vet jeg ikke... Futurama skal jeg iallfall skaffe meg med tid og stunder. :)

Futurama har jeg kun sett et par episoder av. Jeg kan ikke si jeg falt for den. Takke meg til Simpsons og South Park.

Buffy har jeg blitt anbefalt av ekstremfans tidligere, men jeg har ikke sjekka den ut. Jeg tror ikke den er noe for meg. Får inntrykk av at det stort sett er en jentegreie å elske Buffy. :)

Gjest Princess Peach

Futurama har jeg kun sett et par episoder av. Jeg kan ikke si jeg falt for den. Takke meg til Simpsons og South Park.

Buffy har jeg blitt anbefalt av ekstremfans tidligere, men jeg har ikke sjekka den ut. Jeg tror ikke den er noe for meg. Får inntrykk av at det stort sett er en jentegreie å elske Buffy. :)

Den er nok litt jentete, ja.

Forhørte meg med en kompis på irc nå, han kunne anbefale seriene "Psych" - om en fyr som later som han er synsk ,men bare er veldig observant, "Monk" - om en etterforsker med ocd og "Eureka" - om en by i USA hvor de har samlet alle de beste hjernene i verden, så kommer det en sheriff som ikke har peil og skal holde orden. :)

Simpsons er jo selvfølgelig et must, men jeg liker Futurama 1000 ganger bedre enn South Park.

Jeg anbefaler at du gir Futurama en ny sjanse. Jeg likte det heller ikke i begynnelsen, men det ble veldig mye bedre. I hvert fall bedre enn den siste sesongen av Simpsons, som begynner å bli ganske krampeaktig. Noen scener med "Dr. Zoidberg" er verdt 25 minutter med Futurama uansett ;)

En fjerde mulig forklaring kan aknskje være at noen kvinner og noen menn har ulik definisjon av hva som var "tilfeldig" sex?

Altså at der mannen sier at sexen var tilfeldig, så går dama rundt og håper og tror på et forhold???

Nei, jeg tror egenltig ikke det, men det _kan_ kanskje tenkes noen....? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...