Gå til innhold

BI-gutter

Anbefalte innlegg

Gjest fridalida
Skrevet

Var med niesen min på BI her om dagen, og der var det fullt av gutter med skaut eller "hårbånd". De var temmelig femi i hele sin framferd, synes jeg, men tror ikke vi snakker om homser her.

Synes unge jenter det er sexy med gutter med skaut, sminke, og generelt feminint oppsyn, altså?

Jeg er nok blitt gammel!

Skrevet

Sønnen min (16) er temmelig forfengelig, både når det gjelder hår og klær! Spurte ham for ett par uker siden, på en veldig sånn "mor har ingen fordommer"-måte om han syntes det er fint med gutter med sminke: NEI, er du gal? Var svaret, og mor pustet lette ut! :-)

mvh

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Ler høyt!!!

Det må være BI i Sandvika?

Det du har observert kalles "bærumsklyser". Antrekket kalles "bærumsuniform". Noen av de ér pengesterke pappagutter fra Bærum, andre er såkalte wannabes, og kommer fra Oslo eller diverse drabantbyer. Felles for mange av dem er at de gjerne er veldig opptatt av materielle goder og klær, og tror de er veldig attraktive og bedre enn andre. De eneste som synes denne gruppen mennesker er attraktive, er som regel klysete pappajenter, oppfostret med samme verdier.

(Selvfølgelig finnes det også hyggelige gutter i bærumsuniform)

Gjest fridalida
Skrevet

Ler høyt!!!

Det du har observert kalles "bærumsklyser". Antrekket kalles "bærumsuniform". Noen av de ér pengesterke pappagutter fra Bærum, andre er såkalte wannabes, og kommer fra Oslo eller diverse drabantbyer. Felles for mange av dem er at de gjerne er veldig opptatt av materielle goder og klær, og tror de er veldig attraktive og bedre enn andre. De eneste som synes denne gruppen mennesker er attraktive, er som regel klysete pappajenter, oppfostret med samme verdier.

Å sånn nå :) Skal vel ikke si at svaret ditt var fullstendig fritt for fordommer, men informativt var det nå :) :)

Men din beskrivelse stemmer veldig med hvordan jeg oppfattet dem. Skal ikke gjøre meg bedre, nei...

BI Sandvika, ja - bortsett fra at de nå holder til i Nydalen.

Skrevet

Har ikke hårbånd på gutter gått av moten for flere år siden. lenge siden jeg så noen med det, minst tre år siden.

Skrevet

Har ikke hårbånd på gutter gått av moten for flere år siden. lenge siden jeg så noen med det, minst tre år siden.

Du bor på feil side av by'n vettu! ;)

Skrevet

Du bor på feil side av by'n vettu! ;)

Så Bærumsgutta ligger langt etter altstå ;o)

Skrevet

Bærumsgutter er en egen rase. Og sannsynligvis spesielt de fra BI!

laguna1365380434
Skrevet

Nei, men jo..:-o Jeg synes en bandada kan være snasent jeg, men ikke på en bærums-Preben, men f.eks på en amerikansk arbeidskar, som bruker for ikke å få svette i øynene, ja.

Sminke, nei. Da måtte han i såfall være pønkete, og for ti år siden, og lipgloss og "naturlig" sminke på menn er fy.

Øreringer, dingeldangel, ringer, piercinger og tattiser jeg derimot helt for.

:-)

Skrevet

Ler høyt!!!

nå synes jeg stadig jeg ser sånne i oslo også, kan det hende vestkantguttene i oslo også er sånn, eller er det bare bærumsgutter som har forvillet seg inn i hovedstaden? Spesielt mange har jeg observert på t-banestasjonen på majorstua.

Skrevet

hva legger du i unge jenter. jeg er 24. er jeg ung? Jeg synes iallefall det er noe av det styggeste jeg ser. Det og damer som går med buksene nedi støvlettene. Håper ikke mange damer med buksene nedi støvlettene tar seg nær av det jeg nettopp sa. Ikke bry dere om meg. Jeg er et utskudd når det kommer til trend og mote likevel.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Å sånn nå :) Skal vel ikke si at svaret ditt var fullstendig fritt for fordommer, men informativt var det nå :) :)

Men din beskrivelse stemmer veldig med hvordan jeg oppfattet dem. Skal ikke gjøre meg bedre, nei...

BI Sandvika, ja - bortsett fra at de nå holder til i Nydalen.

Bare det at du greide å se det var gutter var ganske imponerende, synes jeg. Har faktisk opplevd mine tanter spørre meg om hvem den jenta med pannebåndet jeg vinket til, var.

Gjest lillibeth
Skrevet

Ler høyt!!!

ja, æsj. så en slik unggutt ute i byen ei helg, han var veldig ung da, så sikkert bare wannabe BI-gutt. Men pannebåndet var der etc.De gikk en stor gjeng og gutten sa "ja dere var fine ja..." og til kameratene sine "hadde ikke villet pult dem om jeg så hadde fått penger for det"... Tror de er så mye bedre enn andre. Jeg bare ropte tilbake "hadde ikke ville pult deg heller!:)"

yuck

Angrer på at jeg ikke sa mer, om at han tror han er så mye bedre enn andre der han går med hvit trøye og pannebånd, som en wannabe Bærumsoss, lille BI-gutt... du er ikke akkurat det lekreste jeg har sett komme gående ned gata!:)"

Gjest manjanamanjana
Skrevet

nå synes jeg stadig jeg ser sånne i oslo også, kan det hende vestkantguttene i oslo også er sånn, eller er det bare bærumsgutter som har forvillet seg inn i hovedstaden? Spesielt mange har jeg observert på t-banestasjonen på majorstua.

Det kan være fordi pappaene til Aleksander Nicolai, Jens-Nicolai, Marcus Nicolai og resten av gjengen har kjøpt leiligheter til dem på Majorstuen, og sjåføren var syk den dagen.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

ja, æsj. så en slik unggutt ute i byen ei helg, han var veldig ung da, så sikkert bare wannabe BI-gutt. Men pannebåndet var der etc.De gikk en stor gjeng og gutten sa "ja dere var fine ja..." og til kameratene sine "hadde ikke villet pult dem om jeg så hadde fått penger for det"... Tror de er så mye bedre enn andre. Jeg bare ropte tilbake "hadde ikke ville pult deg heller!:)"

yuck

Angrer på at jeg ikke sa mer, om at han tror han er så mye bedre enn andre der han går med hvit trøye og pannebånd, som en wannabe Bærumsoss, lille BI-gutt... du er ikke akkurat det lekreste jeg har sett komme gående ned gata!:)"

Det er lite man kan si til sånt, trøst deg med at de bare ikke har kommet ut av skapet enda, og nok mest går og fantaserer om Karl Alexander Nicolai i rosa polo og matchende skaut.

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Det kan være fordi pappaene til Aleksander Nicolai, Jens-Nicolai, Marcus Nicolai og resten av gjengen har kjøpt leiligheter til dem på Majorstuen, og sjåføren var syk den dagen.

...ellers ville de selvsagt aldri vist seg på t-banen.

Det KAN selvsagt ha vært noen oslo/drabant-clones du så.

Skrevet

yuck

Jeg pleide å grisebanke slike når jeg var yngre, bare fordi jeg så på det som en samfunnstjeneste. Kanskje man skulle tatt opp den tråden igjen? :-)

".........................................."

Gjest Superstolt mamma
Skrevet

Sønnen min (16) er temmelig forfengelig, både når det gjelder hår og klær! Spurte ham for ett par uker siden, på en veldig sånn "mor har ingen fordommer"-måte om han syntes det er fint med gutter med sminke: NEI, er du gal? Var svaret, og mor pustet lette ut! :-)

mvh

Jeg er fra et relativt harry sted i Akershus, og her er det endel av disse gutta med sånne breia bånd! Syns det er kult jeg, og jeg er to-barns mamma på 30!!! :o)

Har en sønn på 9 år jeg, han går ikke ut døra uten båndet sitt... Langt hår har han og, og er verdens nydeligste, og tenk - alle sier det samme, at han er så stilig alltid!!

Må nevne at han har replay, diesel og Jean Paul klær og:o)

Og dette kun fordi mor syns det er kult!!!

:o)

Skrevet

...ellers ville de selvsagt aldri vist seg på t-banen.

Det KAN selvsagt ha vært noen oslo/drabant-clones du så.

hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...