Gå til innhold

BI-gutter

Anbefalte innlegg

Gjest HF-student
Skrevet

Det kan være fordi pappaene til Aleksander Nicolai, Jens-Nicolai, Marcus Nicolai og resten av gjengen har kjøpt leiligheter til dem på Majorstuen, og sjåføren var syk den dagen.

Sånne er det på NHH også. Og ikke for å snakke om jenter med perleøredobber, gullvesker og rosa klær.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at menn bruker sminke for å markere det som er pent, eller dekke til det som er mindre pent. Det er helt ok for min del.

Støvletter skal IKKE være nedi buksa - ferdig med det.

Gjest Theorema
Skrevet

BI-gutter OG BI-jenter er noe jævla herk... Æsjjj... SPY!!! Dessverre er de nå under SiO og bor der jeg bor... Æsj...!!

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Jeg er fra et relativt harry sted i Akershus, og her er det endel av disse gutta med sånne breia bånd! Syns det er kult jeg, og jeg er to-barns mamma på 30!!! :o)

Har en sønn på 9 år jeg, han går ikke ut døra uten båndet sitt... Langt hår har han og, og er verdens nydeligste, og tenk - alle sier det samme, at han er så stilig alltid!!

Må nevne at han har replay, diesel og Jean Paul klær og:o)

Og dette kun fordi mor syns det er kult!!!

:o)

Ja, der lurte du oss nesten, mor!

Skrevet

ja, æsj. så en slik unggutt ute i byen ei helg, han var veldig ung da, så sikkert bare wannabe BI-gutt. Men pannebåndet var der etc.De gikk en stor gjeng og gutten sa "ja dere var fine ja..." og til kameratene sine "hadde ikke villet pult dem om jeg så hadde fått penger for det"... Tror de er så mye bedre enn andre. Jeg bare ropte tilbake "hadde ikke ville pult deg heller!:)"

yuck

Angrer på at jeg ikke sa mer, om at han tror han er så mye bedre enn andre der han går med hvit trøye og pannebånd, som en wannabe Bærumsoss, lille BI-gutt... du er ikke akkurat det lekreste jeg har sett komme gående ned gata!:)"

Sier ungdommer slikt til hverandre i dag?

*rister på hodet*

Jeg er blitt gammel gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...