Gjest HF-student Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det kan være fordi pappaene til Aleksander Nicolai, Jens-Nicolai, Marcus Nicolai og resten av gjengen har kjøpt leiligheter til dem på Majorstuen, og sjåføren var syk den dagen. Sånne er det på NHH også. Og ikke for å snakke om jenter med perleøredobber, gullvesker og rosa klær. 0 Siter
Moraki Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes det er helt greit at menn bruker sminke for å markere det som er pent, eller dekke til det som er mindre pent. Det er helt ok for min del. Støvletter skal IKKE være nedi buksa - ferdig med det. 0 Siter
Gjest Theorema Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 BI-gutter OG BI-jenter er noe jævla herk... Æsjjj... SPY!!! Dessverre er de nå under SiO og bor der jeg bor... Æsj...!! 0 Siter
Gjest manjanamanjana Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg er fra et relativt harry sted i Akershus, og her er det endel av disse gutta med sånne breia bånd! Syns det er kult jeg, og jeg er to-barns mamma på 30!!! ) Har en sønn på 9 år jeg, han går ikke ut døra uten båndet sitt... Langt hår har han og, og er verdens nydeligste, og tenk - alle sier det samme, at han er så stilig alltid!! Må nevne at han har replay, diesel og Jean Paul klær og:o) Og dette kun fordi mor syns det er kult!!! ) Ja, der lurte du oss nesten, mor! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 ja, æsj. så en slik unggutt ute i byen ei helg, han var veldig ung da, så sikkert bare wannabe BI-gutt. Men pannebåndet var der etc.De gikk en stor gjeng og gutten sa "ja dere var fine ja..." og til kameratene sine "hadde ikke villet pult dem om jeg så hadde fått penger for det"... Tror de er så mye bedre enn andre. Jeg bare ropte tilbake "hadde ikke ville pult deg heller!:)" yuck Angrer på at jeg ikke sa mer, om at han tror han er så mye bedre enn andre der han går med hvit trøye og pannebånd, som en wannabe Bærumsoss, lille BI-gutt... du er ikke akkurat det lekreste jeg har sett komme gående ned gata!:)" Sier ungdommer slikt til hverandre i dag? *rister på hodet* Jeg er blitt gammel gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.