Prozak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 skal faen ikke være enkelt for oss som ikke er interessert i å betale fra en halv tusing og oppover pr. mnd. Iom. at jeg nå flytter, og ikke får kjeller med treningsrom lengre, så må jeg trekke ned buksa og bøye meg fremover for treningssentrene- og kjedene. Majorstua er mest praktisk. Flott. Der koster SATS 500,- pr mnd., og Elixia nesten 600,-. Artig for noen som kun skal ha et treningsstudio, og gir f... i squash og saltimer. Friskis & Svettis er et alternativ, men der har de så dårlig vektrom at det blir surt å i det hele tatt betale noe som helst. Bra med tullete aparater, men hva skal man med slikt? Jeg må ha en solid olympiabenk, et par løse benker, godt med manualer i alle størrelser, og et ordentlig knebøystativ med tilbehør. Og så er det greit om det er plass til å trene mer enn én person av gangen. Hvor ble det av alle de små treningssentrene, som ikke kostet skjorta? "......................................." 0 Siter
Gjest benice Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 så må jeg trekke ned buksa og bøye meg fremover for treningssentrene- og kjedene. er dette et triks du bruker for å få rabatt? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg har ikke peil, og burde sikkert la være å svare, men har du prøvd å sjekke ut gule sider og ta en ringerunde til de som ser mest aktuelle ut, utenom de du nevner? http://www.gulesider.no/gs/companyList.c?bc=722&drill=&q=treningssenter+oslo 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Jeg har ikke peil, og burde sikkert la være å svare, men har du prøvd å sjekke ut gule sider og ta en ringerunde til de som ser mest aktuelle ut, utenom de du nevner? http://www.gulesider.no/gs/companyList.c?bc=722&drill=&q=treningssenter+oslo Jeg er i gang, men har ikke kommet gjennom alle :-) Problemet er jo at mange av de små, bedritne studioene er nesten like forbanna dyre som kjedene. Og så er de mindre fleksible. "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 så må jeg trekke ned buksa og bøye meg fremover for treningssentrene- og kjedene. er dette et triks du bruker for å få rabatt? Ja. "...................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg er i gang, men har ikke kommet gjennom alle :-) Problemet er jo at mange av de små, bedritne studioene er nesten like forbanna dyre som kjedene. Og så er de mindre fleksible. "....................................." Ingen muligheter for rabatt gjennom jobb eller studiested? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Ingen muligheter for rabatt gjennom jobb eller studiested? Er ikke student lenger, og nei :-) "........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvor mye koster det på Haralds Gym og andre "bolegym"? Disse var i hvert fall langt rimeligere enn kjedegymmene for noen år siden, og det må da fortsatt finnes gym som dette i hovedstaden. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Hvor mye koster det på Haralds Gym og andre "bolegym"? Disse var i hvert fall langt rimeligere enn kjedegymmene for noen år siden, og det må da fortsatt finnes gym som dette i hovedstaden. Haralds Bolegym kostet 330 i fjor, tror jeg. Nå koster det 430, hvis jeg ikke tar feil. Altså, nesten det samme som SATS. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Haralds Bolegym kostet 330 i fjor, tror jeg. Nå koster det 430, hvis jeg ikke tar feil. Altså, nesten det samme som SATS. ".........................................." Ok. Men jeg kan tenke meg at Haralds er dyrere enn andre lignende gym all den tid det er så veldig profilert. Men det må vel finnes andre smågym i Oslo? Eller har kjedene spist opp samtlige? 0 Siter
Gjest tren-ten Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 *Jeg må ha en solid olympiabenk Kan du vise meg bilde (link) av en olympiabenk? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Ok. Men jeg kan tenke meg at Haralds er dyrere enn andre lignende gym all den tid det er så veldig profilert. Men det må vel finnes andre smågym i Oslo? Eller har kjedene spist opp samtlige? Jo, det virker som om det finnes noen. Men det er ikke så mye informasjon, så jeg må vel ta på meg skoene og tråkke rundt og titte. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 *Jeg må ha en solid olympiabenk Kan du vise meg bilde (link) av en olympiabenk? En solid, helstøpt benk med olympiastang (20kg) som tåler utrolig mye vekt. De aller fleste ordentlige helsestudioer har dette. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 En solid, helstøpt benk med olympiastang (20kg) som tåler utrolig mye vekt. De aller fleste ordentlige helsestudioer har dette. ".........................................." Men utrolig nok finner du haugevis av SATS-gym uten skikkelig benk og skikkelige frivekter. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Men utrolig nok finner du haugevis av SATS-gym uten skikkelig benk og skikkelige frivekter. Mulig? Jeg har bare trent på to SATS. På Ila var det lite, men de hadde det som var av utstyr. På Sjølyst var det stort, og de hadde mye av det meste. Vet ikke hvordan det er på Majorstuen, men det er det som blir nærmest der hvor jeg flytter. Men faen...jeg har _ikke_ lyst å betale 499,- pr. mnd. "....................................." 0 Siter
Zombiebob Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Oslos beste treningssted: http://www.nordmarka.no/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Mulig? Jeg har bare trent på to SATS. På Ila var det lite, men de hadde det som var av utstyr. På Sjølyst var det stort, og de hadde mye av det meste. Vet ikke hvordan det er på Majorstuen, men det er det som blir nærmest der hvor jeg flytter. Men faen...jeg har _ikke_ lyst å betale 499,- pr. mnd. "....................................." Nei, prisene er latterlige. Jeg husker da jeg begynte å trene. Da kosta det 1500 i året. Det var et lite gym, men det studioet jeg trente på noen år senere, og som ble kjøpt opp av SATS, kostet det samme helt til de ble SATS. Da skrudde de prisene i været, og den kurven fortsetter å gå oppover. Men jeg har en jobbdeal til 369 i måneden, så det er ikke så ille. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nei, prisene er latterlige. Jeg husker da jeg begynte å trene. Da kosta det 1500 i året. Det var et lite gym, men det studioet jeg trente på noen år senere, og som ble kjøpt opp av SATS, kostet det samme helt til de ble SATS. Da skrudde de prisene i været, og den kurven fortsetter å gå oppover. Men jeg har en jobbdeal til 369 i måneden, så det er ikke så ille. Jeg har alltid innbilt meg at du jobber i et vekterselskap? Er det helt på jordet? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Mulig? Jeg har bare trent på to SATS. På Ila var det lite, men de hadde det som var av utstyr. På Sjølyst var det stort, og de hadde mye av det meste. Vet ikke hvordan det er på Majorstuen, men det er det som blir nærmest der hvor jeg flytter. Men faen...jeg har _ikke_ lyst å betale 499,- pr. mnd. "....................................." Sjølyst er jo ikke så langt fra Majorstua, kan du ikke fortsette å trene der, hvis du var fornøyd med både pris og utvalg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg har alltid innbilt meg at du jobber i et vekterselskap? Er det helt på jordet? Jeg er giggolo. Får rabatt via en av mine vestkantfruer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.