candyqueen_83 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg er giggolo. Får rabatt via en av mine vestkantfruer. Bare stilte et spørsmål helt seriøst jeg men... 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Sjølyst er jo ikke så langt fra Majorstua, kan du ikke fortsette å trene der, hvis du var fornøyd med både pris og utvalg? Nei nei - jeg var aldri fornøyd med pris. Det er samme pris som på Majorstua. Jeg var fornøyd med facilitetene :-) Dessuten er det litt langt fra Majorstua når jeg først må ta banen i 25 min. hjemmefra, og så gå i en halvtime (minst). En times reisevei til og fra trening er litt mye, synes jeg :-) "........................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nei nei - jeg var aldri fornøyd med pris. Det er samme pris som på Majorstua. Jeg var fornøyd med facilitetene :-) Dessuten er det litt langt fra Majorstua når jeg først må ta banen i 25 min. hjemmefra, og så gå i en halvtime (minst). En times reisevei til og fra trening er litt mye, synes jeg :-) "........................................." Tenkte mest på muligheten for å ta 20-bussen jeg. Men var jo ikke klar over at du måtte reise et stykke før du kom til Majorstua også. Men dette finner du nok ut av. Ellers får du jo i alle fall litt mosjon når du er ute på leting etter "det rette studio". 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Nei, prisene er latterlige. Jeg husker da jeg begynte å trene. Da kosta det 1500 i året. Det var et lite gym, men det studioet jeg trente på noen år senere, og som ble kjøpt opp av SATS, kostet det samme helt til de ble SATS. Da skrudde de prisene i været, og den kurven fortsetter å gå oppover. Men jeg har en jobbdeal til 369 i måneden, så det er ikke så ille. Nei, det er en grei pris i forhold til fullpris. Det er to syke prisøkninger jeg ikke skjønner. Treningsstudiopriser har økt fra under 2000,- til over 5000,- i året i løpet av 13 år. Dette kan ikke forklares med generell prisstigning eller inflasjon. Det samme gjelder prisen på kjøretimer på trafikkskoler, som har økt fra 250,- til 5-600,- i den samme perioden. Altså, mer enn dobling av pris. "......................................." 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nautilus tar 275/mnd for helsestudio, spinning, aerobic og fri adgang svømmebasseng. Flere steder i Oslo og resten av landet og medlemsskap gir rett til å trene på alle sentrene. www.nautilusgym.no 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Jeg er giggolo. Får rabatt via en av mine vestkantfruer. Jeg var gigolo på østkanten tidligere, men det var for dårlig betalt. Halvfattige, lusete og skanky østkant-hoes. Kanskje du kan legge inn et godt ord for meg på vestkanten? "........................................" 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hva med nautilus? litt langt unna kanskje ja tenkte mer på pris jeg.. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Nautilus tar 275/mnd for helsestudio, spinning, aerobic og fri adgang svømmebasseng. Flere steder i Oslo og resten av landet og medlemsskap gir rett til å trene på alle sentrene. www.nautilusgym.no Nautilus er på feil side av byen, desverre. Ellers hadde det vært et alternativ. Når jeg flytter mer enn 20 min. med banen vest for sentrum, så blir det litt langt unna med samme avstand øst fra sentrum. Her jeg bor for øyeblikket er det imidlertid nautilus i nærheten. "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 litt langt unna kanskje ja tenkte mer på pris jeg.. Ja, prisen er bra der. Men, altfor langt unna. Og så er jeg ikke sikker på facilitetene deres? "........................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Nei, det er en grei pris i forhold til fullpris. Det er to syke prisøkninger jeg ikke skjønner. Treningsstudiopriser har økt fra under 2000,- til over 5000,- i året i løpet av 13 år. Dette kan ikke forklares med generell prisstigning eller inflasjon. Det samme gjelder prisen på kjøretimer på trafikkskoler, som har økt fra 250,- til 5-600,- i den samme perioden. Altså, mer enn dobling av pris. "......................................." Det var vel midt på 90-tallet at vekttrening plutselig ble noe alle drev med. Rundt den tiden SATS eksploderte. Folk vender seg til å trene, samtidig som de daglig leser i media om hvor viktig trening og kosthold er, og har gjort seg avhengig av studioene. Og siden har de skrudd opp prisene minst en gang i året. Markedet har blitt enormt og de store kjedene vet å ta seg betalt. Jeg lurer på hvor det kommer til å ende ... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Ja, prisen er bra der. Men, altfor langt unna. Og så er jeg ikke sikker på facilitetene deres? "........................................" jeg har aldri vært der selv,men kjæresten min har abonnement der. Skal visst være ålreit der. Og sinnsykt billig da. I forhold til Sats osv. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Det var vel midt på 90-tallet at vekttrening plutselig ble noe alle drev med. Rundt den tiden SATS eksploderte. Folk vender seg til å trene, samtidig som de daglig leser i media om hvor viktig trening og kosthold er, og har gjort seg avhengig av studioene. Og siden har de skrudd opp prisene minst en gang i året. Markedet har blitt enormt og de store kjedene vet å ta seg betalt. Jeg lurer på hvor det kommer til å ende ... "Jeg lurer på hvor det kommer til å ende ..." Jeg kom over ett studio, som riktignok var litt mer enn helt vanlig studio, hvor medlemsskapet kostet 25.000,- Det var livstidsmdlemsskap, da :-) Men ja, du har rett. Og hvorfor i helvete kan de ikke ha differensierte medlemsskap, slik at de som kun vil trene studio slipper å betale for squash og saltrening? DET irriterer meg noe grenseløst. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 jeg har aldri vært der selv,men kjæresten min har abonnement der. Skal visst være ålreit der. Og sinnsykt billig da. I forhold til Sats osv. Ja, det er sympatiske priser. Men de er kun på Tøyen, Holmlia, Nordtvedt og Nordstrand. Alle helt i motsatt retning av der hvor jeg flytter :-( "........................................." 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Ja, det er sympatiske priser. Men de er kun på Tøyen, Holmlia, Nordtvedt og Nordstrand. Alle helt i motsatt retning av der hvor jeg flytter :-( "........................................." Rart det ikke er litt mer spredt. Er vel en del som hadde syntes prisen var litt mer behagelig enn på sats,selv om det hadde vært på vestkanten 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Rart det ikke er litt mer spredt. Er vel en del som hadde syntes prisen var litt mer behagelig enn på sats,selv om det hadde vært på vestkanten Det tror jeg nok, ja :-) "...................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Rart det ikke er litt mer spredt. Er vel en del som hadde syntes prisen var litt mer behagelig enn på sats,selv om det hadde vært på vestkanten Det er sikkert for dyre lokaler på vestkanten, til å kunne ha såpass lave priser. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Rart det ikke er litt mer spredt. Er vel en del som hadde syntes prisen var litt mer behagelig enn på sats,selv om det hadde vært på vestkanten Ser ser forøvrig ut til at minst ett av sentrene ikke har frivekter, noe som gjør at det ikke blir å regne som et fullverdig treningsstudio. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 "Jeg lurer på hvor det kommer til å ende ..." Jeg kom over ett studio, som riktignok var litt mer enn helt vanlig studio, hvor medlemsskapet kostet 25.000,- Det var livstidsmdlemsskap, da :-) Men ja, du har rett. Og hvorfor i helvete kan de ikke ha differensierte medlemsskap, slik at de som kun vil trene studio slipper å betale for squash og saltrening? DET irriterer meg noe grenseløst. ".........................................." I de store byene og rundt disse har studioene en noe tilnærmet ubegrenset kundegruppe. De kommer aldri til differensiere noe som helst all den tid de vil tape penger på det. Men det er egentlig for dumt. 500 kroner i måneden, og det kommer garantert til å øke, er alt for mye for trening. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 I de store byene og rundt disse har studioene en noe tilnærmet ubegrenset kundegruppe. De kommer aldri til differensiere noe som helst all den tid de vil tape penger på det. Men det er egentlig for dumt. 500 kroner i måneden, og det kommer garantert til å øke, er alt for mye for trening. En annen ting som er "imponerende" er at SATS har noe som heter Sølv-medlemsskap, som gir tilgang til alle sentrene i en by. Men ikke i Oslo, gitt! Skal man ha tilgang til mer enn ett senter i Oslo, så må man kjøpe medlemsskap for hele landet. What gives? "........................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.