ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 En annen ting som er "imponerende" er at SATS har noe som heter Sølv-medlemsskap, som gir tilgang til alle sentrene i en by. Men ikke i Oslo, gitt! Skal man ha tilgang til mer enn ett senter i Oslo, så må man kjøpe medlemsskap for hele landet. What gives? "........................................" Da SATS først åpnet kunne alle medlemmer trene på det som var av SATS-studioer, men den gulrota forsvant veldig raskt. De har mye rart for seg, og det eneste som styrer dem er penger. Egentlig burde ingen med respekt for seg selv trene på SATS, men det finnes jo knapt alternativer. Det eneste alternativet for de fleste blir Elixia, og det er enda dyrere. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Da SATS først åpnet kunne alle medlemmer trene på det som var av SATS-studioer, men den gulrota forsvant veldig raskt. De har mye rart for seg, og det eneste som styrer dem er penger. Egentlig burde ingen med respekt for seg selv trene på SATS, men det finnes jo knapt alternativer. Det eneste alternativet for de fleste blir Elixia, og det er enda dyrere. Ja, det er det mest reelle alternativet, detsverre. Jeg vurderer Valhall. Det er noe rimeligere (419,-), men er til gjengjeld 45 min. reisevei med bane pluss gange hjemmefra. Og så er det jo ikke fleksibelt, iom. at det kun finnes ett eneste senter. Et annet alternativ er Sandaker, som er det billigste jeg har sett til nå - 345,- UTEN bindingstid, med 1 mnd. oppsigelsestid. Men det er også litt kronglete reisevei. "....................................." 0 Siter
Gjest tren-ten Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 En solid, helstøpt benk med olympiastang (20kg) som tåler utrolig mye vekt. De aller fleste ordentlige helsestudioer har dette. ".........................................." Jøsses, hvor mye benker du da? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Jøsses, hvor mye benker du da? Veldig lite :-) Men det er likevel viktig med skikkelig utstyr. Den benken jeg har hjemme nå - som jeg skal kaste når jeg flytter - er like ved å knele under de beskjedne kiloene jeg løfter :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 En annen ting som er "imponerende" er at SATS har noe som heter Sølv-medlemsskap, som gir tilgang til alle sentrene i en by. Men ikke i Oslo, gitt! Skal man ha tilgang til mer enn ett senter i Oslo, så må man kjøpe medlemsskap for hele landet. What gives? "........................................" du skulle jobbet på stortinget. Der kunne du trent gratis 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 du skulle jobbet på stortinget. Der kunne du trent gratis I riktig stilling så hadde jeg jo kunnet tatt taxi overalt jeg skulle også, på skattebetalernes regning :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 I riktig stilling så hadde jeg jo kunnet tatt taxi overalt jeg skulle også, på skattebetalernes regning :-) "........................................." Jeg trente på et fint lokalt billig senter her hvor jeg bor.Hvor de som drev det hadde sjel og viste god kundeservice. Men selvfølgelig så ble det solgt til SATS. Så jeg kan trene på hvilket senter jeg vil bare det er SATS . Eneste alternativ. 0 Siter
Gjest tren-ten Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Sjølyst er jo ikke så langt fra Majorstua, kan du ikke fortsette å trene der, hvis du var fornøyd med både pris og utvalg? Er han nabo med Elling? 0 Siter
ariadne Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Har du sjekket universitetets priser? Kan være det kan lønne seg å melde seg opp i et fag... 0 Siter
Speak Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Ja, husker da jeg bodde i hjembyen min for 15 *kremt* år siden. Da betalte jeg 500,- i året. I tillegg fikk vi familierabatt om flere fra en familie trente. To rom hvorav ett var kun til knebøy, benkpress og markløft. Det var tider det..... Nå betaler jeg 525,- pr. mnd. 0 Siter
Gjest kkk away Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Oslo styrkeløftklubb flytter i disse dager inn i nye lokaler på Bjølsen. 500,- kr. i året, tror jeg. Du MÅ ikke være styrkeløfter for å trene der.. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Oslo styrkeløftklubb flytter i disse dager inn i nye lokaler på Bjølsen. 500,- kr. i året, tror jeg. Du MÅ ikke være styrkeløfter for å trene der.. Desverre upraktisk beliggenhet for meg. Og det er ikke _helt_ det samme som de fleste studioer. Men takk for tipset :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Ja, husker da jeg bodde i hjembyen min for 15 *kremt* år siden. Da betalte jeg 500,- i året. I tillegg fikk vi familierabatt om flere fra en familie trente. To rom hvorav ett var kun til knebøy, benkpress og markløft. Det var tider det..... Nå betaler jeg 525,- pr. mnd. Foreldrene mine bor i sverige. Rett bortenfor er en ishockeyhall, med tilhørende klubb etc. Og et _svært_ treningsrom, hvor hvem som helst kan trene for 500,- i året. Urettferdig :-) "............................................" 0 Siter
Speak Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Foreldrene mine bor i sverige. Rett bortenfor er en ishockeyhall, med tilhørende klubb etc. Og et _svært_ treningsrom, hvor hvem som helst kan trene for 500,- i året. Urettferdig :-) "............................................" Det er sikkert ikke like fancy som alle treningssentrene i Oslo da vet du. (Og sikkert mye bedre å trene på....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.