Gjest shotz Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Min bestemor fyller år i dag, ikke rund dag... men hva skal jeg kjøpe henne? 0 Siter
Gjest klarer ikke finne no bra nick, jeg.... Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 blomster? Det tror jeg de fleste synes er koselig. Regner med at det er den prisklassen du legger deg i? Liker gavekort også jeg. Sånne hjemmelagde vi-skal-ut-og-spise-god-middag-sammen-gavekort. 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 blomster? Det tror jeg de fleste synes er koselig. Regner med at det er den prisklassen du legger deg i? Liker gavekort også jeg. Sånne hjemmelagde vi-skal-ut-og-spise-god-middag-sammen-gavekort. Tenkte på blomster, men hun har så masse... dog hun elsker blomster. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Tenkte på blomster, men hun har så masse... dog hun elsker blomster. Hva med et lite og nydelig blomsterbilde da? 0 Siter
Osiris Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvor gammel er hun da? Bestemødre kan jo være alt fra 40 til 90..... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Lagde en kurv med forskjellig godt å spise til min tante da hun var 85 i vår. La i forskjellig frukt og godt og en pakke dekorative servietter. 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Lagde en kurv med forskjellig godt å spise til min tante da hun var 85 i vår. La i forskjellig frukt og godt og en pakke dekorative servietter. Jeg kjøpte en bukett røde store langstilkede blomstrer, hun ble kjempeglad. Hun hadde ikke sett den typen før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.